جذب فالوور با محتوا ویژه افراد تنبل + ویدیو
برای جذب فالوور در اینستاگرام هستید؟ پس اگر شما هم جزو اون دسته افرادی هستید که میخواهید برای کسب و کارتان در اینستاگرام فالوور جذب کنید ولی حوصله ی انجام کارهای سخت مانند محتوای با کیفیت رو ندارید در این مطلب قرار است به شما اموزش داده بشه تا به بهترین شکل ممکن این کار رو انجام بدید.
در واقع در اینستاگرام یکی از راه های اصلی جذب فالوور محتوا است . پس بنابراین شروع تولید محتوا در اینستاگرام در واقع جذب فالوور را برای شما به ارمغان می آورد.
البته تولید محتواهای با کیفیت در اینستاگرام باعث شده تا خیلی از صاحبان کسب و کار تصور کنند نمیتوانند انها با محتوا مخاطب جذب کنند.
خیلی ها هستند جذب فالوور در اینستاگرام را جدی نمیگیرند و همین باعث میشه هر گاه قصد دارند فروششان را افزایش بدهند با مشکلات زیادی مواجه بشوند که برای برطرف کردنش نیاز به هزینه های زیادی است.
اگر شما به جذب فالوور در اینستگرام اهمیت بدید هر موقع که تمایل داشتید فروشتان را زیاد تر کنید میتوانید با برگذاری کمپین های فروش ویژه به فالور هاتون فروشتان را چند برابر زیادتر کنید.
اما این قضیه نیاز دارد که در زمان های عادی با آنها در ارتباط باشید و تولید محتوا کنید.
در ادامه یاد میگیریم چطور به عنوان یک فرد تنبل که زیاد حوصله تولید محتوا ندارد بتوانیم با تولید محتوا فالوور جذب کنیم.
پس اگر شما هم میخواهید بدانید که چگونه فالوور واقعی بگیریم رایگان این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
جذب فالوور رایگان با تولید محتوا :
خب پایه ی اصلی اینستاگرام مخاطبانش هستند. یعنی هرچه قدر بیشتر در اینستاگرام وقت بگذارند به سود اینستا هست.
به همین دلیل اینستاگرام الگوریتم های هوشمند خودش رو به گونه ای طراحی کرده که کسانی که محتوای جذاب مسازند بیشتر فالوور بگیرند تا اون افراد به تولید محتوای جذاب بیشتر متمایل بشوند.
حالا که ما در این مطلب میخواهیم به عنوان فرد تنبل تولید محتوا کنیم و فالوور بگیریم به شما توصیه میکنم روش های تیتر نویسی را حتما یاد بگیرید.
شما با نوشتن تیتر های جذاب و تحریک کننده میتوانید یک پست اینستاگرامی را تا حد زیادی جذاب کنید.
پس اولین روش ویژه ی افراد تنبل انتشار پست هایی با تیتر جذاب است.
در زیر برای شما چند فرمول تیتر نویسی ارائه میدم:
نوشتن تیتر های جذاب برای اینستاگرام:
فرمول ۱- چگونه مانند { افراد موفق و مشهور} فلان کار را انجام بدهیم. مثال: چگونه مانند استیو جابز سخنرانی کنیم / چگونه مانند رونالدو لباس بپوشیم
در واقع با این فرمول مخاطب را تحریک کردید که پست شما را تماشا کند چون همه میخواهند مانند ادم های موفقی چون رونالدو خوشتیپ باشند یا مانند استیو جابز خوب سخنرانی کنند.
فرمول ۲- چگونه …. که شما را….. مثال: چگونه عکس هایی بگیرید که شما را مشهور کند. / چگونه لباس هایی بپوشید که شما را جذاب کنند
در این فرمول هم خیلی زیبا توانستیم نیاز های درونی مردم را تحریک کنیم.
پس متوجه شدیم با نوشتن عنوان های جذاب خیلی حرفه ای نرخ بازدید محتوای خودمان را زیادتر کنیم بدون اینکه برای افزایش کیفیت محتوا زحمتی کشبده باشیم.
جذب فالوور هدفمند با محتوای در اینستاگرام:
اگر قصد دارید فالوور و مخاطب هدفمند در اینستاگرام جذب کنید در حالی که زحمت خاصی نمیکشید از هشتگ ها ( #) استفاده کنید.
در واقع ما با استفاده از هشتگ ها کاری کردیم که پست و محتوای ما در لیست پست های اون هشتگ ها بروند. در ادامه با ذک یک مثال این قضیه را بیشتر توضیح خواهم داد.
مثلا شما فروشنده ی قهوه هستید و یک مطلب در مورد قهوه در اینستاگرام پست میکنید.
حالا با نوشتن هشتگ های مرتبط میتوانید کاری کنید که وقتی یک مخاطب اینستاگرامی اون هشتک رو باز کرد شما هم جزو پست های پیشنهادی باشید.
مثلا زیر توضیحات پستتون #قهوه #قهوه_اسپرسو #قهوه_ساز #فروش_قهوه را اضاف میکنید. و به این طریق کسانی که این هشتگ ها را باز کنند با شما آشنا خواهند شد.
برای اشنایی با هشتگ های مخصوص حیطه فعالیتتون میتوانید اصلی ترین کلمه ی وزه کاریتون مثلا #قهوه را در اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید پست های پیشنهادی به جز #قهوه از چه هشتگ های دیگری استفاده کرده اند.
آیا برنامه ای برای جذب فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟
خیلی میخواهند با برنامه های جذب فالوور و ربات جذب فالوور در اینستاگرام آشنا بشوند.
ببینید دوستان در گذشته ربات هایی بودند که شما اکانت اینستاگرامتان را به انها متصل میکردید. اما قضیه اینجاست که این کارها بر خلاف قوانین اینستاگرام بودند و کلی از اکانت ها با این کار بلاک شدند.
و نکته ی بعدی اینکه این روش ها به هیچ وجه توصیه نمیشوند زیرا به شما فالوور و مخاطب با کیفیت نمیدهد.
شما باید فالوور هایی داشته باشید که از شما خرید کنندو و به مطالب شما علاقه مند باشند.
بنابراین برای نحوه جذب فالوور در اینستاگرام حتما روی تولید محتوای خوب تمرکز کنید.
سعی کنید مطالبی غیر ایده ال قرار بدید تا مخاطب با شما ارتباط بر قرار کند.
مطالب غیر ایده آل یعنی اینکه شما کاملا واقعی باشید از خودتان و از فروشگاهتان و محصولاتتان تصاویر و ویدیوهایی تولید کنید. اما اگر حوصله ی این کارها را ندارید حد اقل در اینترنت مطالب و ویدیوهای آماده پست کنید.
سعی کنید به مخاطبانتان اطلاعات و توضیحاتی ارائه بدید. مثلا ۳ نکته برای خرید قهوه یا مثلا : یک انسان در چه ساعت های باید قهوه بخورد
با دادن اطلاعات مفید به مخاطبان باعث میشوید که محتوای شما به افراد بیشتر نمایش داده شود.
با تولید محتوای به روش هایی که در بالا گفتم میتوانید جذب فالوور ارگانیک داشته باشید.
جذب فالوور از طریق استوری:
کسب و کارهایی که در اینستاکرام فروش های بالایی را تجربه میکنند روی استوری های اینستاشون خیلی متمرکز هستند.
در واقع سعی میکنند از روند کارشون و حتی زندگی شخصیشون محتوا تولید کنند.
حالا کاری که من به شما پیشنهاد میکنم انجام بدید اینه که حتما سعی کنید سوالات متداول مردم در زمینه ی کاریتون رو از طریق اینترنت پیدا کنید و با پرسیدن همون سوالات در استوری های اینستاگرامتون باعث میشید مخاطبان شروع به مشارکت کنند و این نرخ اینگیجمنت پیج شما رو زیاد تر میکنه.
نرخ اینگیجمنت یعنی میزان تعامل کاربران با صفحه ی شما.
تمام نکات قدرتمند برای فروش به مخاطبان در ۶۰ دقیقه:
یکی از قوی ترین روش ها برای افزایش فروش اینه که به همون تعداد اندک مخاطبانت بتونی بفروشی. حالا این فروش چطوری اتفاق میوفته؟
ببینید تمام تعامل ما در فضای مجازی با مردم و مشتریانمون از طریق محتوا هست. یعنی همین استوری که میذاریم یا پستی که منتشر میکنیم یا توضیحاتی که برای پستمون مینویسیم که بهش کپشن میگن.
تمام ایتا محتوا است. حالا یه متنی باشه چه صوتی و چه ویدیویی در هر صورت داریم با محتوا کارمون رو پیش میبریم.
بنابراین خیلی بده که شما بلد نباشیم به شکل حرفه ای توی محتواهاتون مفاهیمی بگنجانید که مخاطب رو تحریک کنه به خرید کردن.
ویدیو ۵۰ ثانیه ای زیر رو تماشا کنید تا دقیقه متوجه بشید منظورم چیه:
به این روش های تاثیر گذاری روی مخاطب با محتوا بازاریابی عصبی هیجانی میگن.
من یک کلاس انلاین برگذار کردم که توی اون بازاریابی عصبی هیجانی رو به صورت کامل تدریس کردم و یاد دادم به شما که چطوری میتونید توی مغز کلامتون و محتواهایی که منتشر میکنید محرک هایی قرار بدید که مردم رو مجاب کنه از شما خرید کنند.
نام کلاس: بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
هدف مطالب آموزش داده شده در کلاس: یادگیری تکنیک های تحریک ذهن مشتری برای واکنش نسبت به محتواهای فروش شما و اقدام به خرید از شما.
قیمت: ۹۹ هزار تومان
قیمت با تخفیف ویژه شما مطالعه کنندگان این مطلب: ۶۰ هزار تومان
کد تخفیف: cmnm
برای تهیه فیلم این کلاس چکار کنم: روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ی دانلود فیلم این کلاس بشید
و با کد تخفیف cmnm فیلم کلاس را ۳۹۰۰۰ تومان ارزان تر تهیه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید