تکنیک های فروش محصول با استفاده از بازاریابی عصبی هیجانی
چطور بدون هزینه تبلیغات پر بازده تری رو بنویسیم
- تبلیغات زیاد مردم را در برابر انواع محتوا ها و تبلیغات بی واکنش کرده است.
- بازاریابی عصبی هیجانی در واقع یادگیری مفاهیم و محرک های اصلی واکنش همه ی مردم است.
- اینکه یاد بگیریم چطور ذهن مردم را تحریک کنیم در همه ی جنبه های زندگی از جمله بازاریابی برای ما یک برگ برنده است
- آشنایی با رازهای نوشتن تیترهای جذاب که دیگران نمیخواهند شما بدانید
- چطور مانند بیزینس های موفق تیتر های منجر به فروش بنویسیم؟
- یافتن راه حل برای تولید محتوا هایی که در نهایت مشتری از ما خرید می کند.
۱۰۰ دقیقه ی طلایی در انتظار شماست
در این فیلم ۱۰۰ دقیقه ای محمد امین ابوعلی برای شما در مورد محرک هایی صحبت می کند که با استفاده از آن میتوانید ذهن مردم دنیا را در مورد چیزی وادار به واکنش کنید و از آن در بازاریابی استفاده کنید.
همینطور با پشت پرده ی ساخت تیترهای فوق حرفه ای آشنا خواهید شد که برای شما بسیار پولساز خواهد بود.
چرا نام این کلاس آنلاین : بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی است؟
شما وقتی میخواهید محتوا تولید کنید اگر نتوانید مخاطب را تحت تاثیر قرار بدید در واقع زمانتان را از دست داده اید.
بنابراین برای اینکه بتوانید خودتان را جزو افراد موفق در حیطه بازاریابی و فروش ببینید حتما ازین تکنیک ها استفاده کنید.
در واقع شما به صورت رایگان برای همیشه میتوانید از این محرک های بهره ببرید و با آنها سعی کنید مخاطبتان را تحریک کنید.
من معتقد هستم محتوایی که عنوان جذاب و خوبی نداشته باشد به هیچ دردی نمیخوره چرا که همه ی تلاش های شما بدون داشتن تیتر خوب ددیه نمی شود.
بلد بودن تیترهای پولساز در واقع یک هنر بسیار گران قیمت است که در آینده ی نزدیک بیزینس های بسیاری به آن احساس نیاز خواهند کرد و افراد موفقی مانند شما که این آموزش های حرفه ای را دیده اید بسیار جلوتر از دیگران خواهید بود.
بازاریابی محتوایی چیست؟
به تمام پیام ها و مطالبی که از طرف شما به مخاطبانتان ارائه می شود که هدف آن ترغیب مشتری به خرید و سفارش محصول از شما است بازاریابی محتوایی گفته می شود. ما در بازاریابی محتوایی سعی داریم با ارائه ی مطالب حرفه ای و نوشتن متن ها و تبلیغات فروش کاری کنیم مخاطبان محصول ما را سفارش بدهند.
یک محصول وقتی فروش می رود که مخاطبان و مردم در ذهن خودشان به این فکر کنند که با خرید این محصول چه چیزی نصیبشان خواهد شد بنابراین ما میخواهیم به صورت بسیار حرف ای این مهارت را یاد بگیریم.
مزیتی که هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید:
در این آموزش ویدیویی بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی ، محمد امین ابوعلی با ترکیب مبحث تولید محتوا و محرک های عصبی هیجانی ذهن انسان ها به شما تکنیک های تحت تاثیر قرار دادن مردم را برای فروش محصولات یاد داده است. بنابراین با فراگیری این آموزش می توانید به صورت بسیار قدرتمند اقدام به تولید محتوها کنید و کسب و کار خودتان را با سودها و پول های بسیاری رشد بدهید.
اگر میخواهید مشکلی را حل کنید که اکثر مردم از پسش بر نمی آیند ، فیلم این کلاس را تهیه کنید.
به نظر شما فروش برای همه ی صاحبان بیزینس امری ساده و راحت است؟ مسلما نه. اگر کار راحتی بود که الان هیچ فروشنده ای مشکل نداشت و وضع مالی بسیار عالی ای داشت و از بابت مسائل مالی بی دغدغه بود.
اما حقیقت مسئله اینجاست که اکثر مردم مشکل مالی دارند چون کارهایی مشابه هم انجام میدهند. در واقع اکثر مردم وقتی به یک مشکل بر میخورند فکر میکنند راه حلی برای آن وجود ندارد
دوره های مرتبط
بسته ی جامع سولوشن
بسته ی سولوشن شامل دو دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام + دوره ی نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) میباشد. در این…
دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
پسر ۱۶ ساله ای در ایران با یک پیج اینستاگرام به درآمد ماهیانه ۵۶ میلیون تومان رسید -> به خاطر…
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر در واقع یک استراتژی ذهنی عصبی هست که باید اون رو صحیح به مخاطب القا…
بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
در این مطلب قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام صحبت کنم که به شما یاد…
دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دوره ی جامع آموزش بازاریابی و فروش حرفه ای آموزش اختصاصی اینستاگرام : تولید محتوا ، افزایش فالوور ، تعامل…
دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی – از صفر تا صد
دوره منتشر شد.
همین لان میتونید با تخفیف ویژه ی رونمایی ، این محصول آموزشی رو تهیه کنید
نظرات
تومان۹۹,۰۰۰