جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه از اپلیکیشن های خرید موبایل بهره ببریم؟

چگونه از اپلیکیشن های خرید موبایل بهره ببریم؟

آذر ۱۴, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
187 بازدید

اپلیکیشن‌های خرید موبایلی و کیف پول‌های دیجیتال: یک تیم وفاداری‌ساز

در دنیای اقتصادی امروزی که مردم به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند، فروشگاه‌های اینترنتی باید بر روی ارتباطات هدفمندشان بیشتر تمرکز کنند تا محتوای موبایلی آنها تا حد امکان شخصی‌سازی شده باشد. همچنین، کوچکترین پیام نامناسب یا ناهماهنگ می‌تواند تاثیر منفی بگذارد و نباید از تاثیر آن غافل شد.

به تازگی، پلتفرم ارتباط موبایلی Vibes و Industry Dive نظرسنجی‌ای را از بیش از ۱۰۰۰ کاربر موبایل‌محور انجام دادند تا رابطه آن‌ها با خرید موبایلی را بهتر درک کنند. هدف این نظرسنجی این بود که بفهمند چگونه مصرف‌کنندگان از طریق موبایل با برندها تعامل دارند و این تعامل چقدر است.

نکات کلیدی نظرسنجی و روندهای مربوط به کیف پول‌های دیجیتال

نتایج این نظرسنجی که در گزارش ۲۰۲۳ Mobile Consumer Trends منتشر شد، به بعضی از روندهای شگفت‌انگیز و غیرمنتظره اشاره دارد. یکی از مهم‌ترین این روندها افزایش استفاده از کیف پول‌های دیجیتال متصل به اپلیکیشن‌های فروشگاهی بوده است.

رویدادهای داخل فروشگاه یا پیشنهادهای انحصاری می‌تواند برخی مصرف‌کنندگان را تشویق به فعال‌سازی نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن موبایل و ثبت نام برای دریافت پیامک‌ها کند. تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگان (۴۲%) اظهار داشتند که برای جلوگیری از هزینه‌های ارسال، بیشتر تمایل دارند به مکان فیزیکی یک کسب‌وکار مراجعه کنند.

ادامه پذیرش روش‌های جدید پرداخت

برای مثال، Vibes Wallet Manager به برندها کمک می‌کند تا بارگیری کارت‌های الکترونیکی دائمی مانند کارت‌های وفاداری، هدیه و عضویت را افزایش دهند و به گسترش دسترسی هر برند کمک کنند. چگونه پرداخت‌ها می‌توانند فروش آنلاین را افزایش دهند؟

این گزارش بیشتر بر روی کیف پول‌های موبایلی تمرکز دارد که Vibes با آنها آشناتر است، مانند اپل و گوگل. این شرکت تمرکز خود را بیشتر بر روی این سیستم‌ها گذاشته است و جایی است که عمده این تعاملات در دستگاه‌های مصرف‌کننده انجام می‌شود.

برداشت‌های مهم برای فروشندگان تجارت الکترونیک

یکی از اصلی‌ترین برداشت‌های این نظرسنجی این است که ۴۰% از کاربران گوشی‌های هوشمند می‌گویند حاضرند اطلاعات خود مانند کد پستی، اسم و شماره موبایلشان را در اختیار برندها قرار دهند تا شخصی‌سازی بهتری در پیام‌های دریافتی خود دریافت کنند.

بخشی از این روند افزایشی راحتی در خرید موبایلی به دلیل وضعیت اقتصاد جهانی فعلی است. Hinman بیان کرد که نفوذ کیف پول‌های موبایلی فقط تحت تاثیر شرایط اقتصاد کلان مانند نرخ بهره یا مشکلات بانکی نیست.

تغییر در خواسته‌های مصرف‌کنندگان

مصرف‌کنندگان همه‌نوع پیامی از برندها می‌خواهند. به جای آن، برندهای بیشتری دریافته‌اند که باید فاصله بین کانال‌های کم‌تعامل اما از نظر دستیابی بالا مانند ایمیل و کانال‌های پرتعامل اما دسترسی کمتر مانند اپلیکیشن موبایل برند را کاهش دهند. چگونه با فناوری جدید خرید آنلاین را ساده کنیم؟

طبق این نظرسنجی، بیش از ۷۰% از کاربران گوشی‌های هوشمند احتمالاً پیشنهادهای کیف پول موبایلی یا کوپن‌هایی را که به نامشان شخصی‌سازی‌شده و با ترجیحات خریدشان سازگار است، ذخیره و استفاده می‌کنند.

عوامل سنی در پذیرش موبایلی

یکی از شگفتی‌های بزرگ دیگر، نقشی است که سن مصرف‌کنندگان در نگرش آن‌ها نسبت به استفاده از موبایل برای خرید و پرداخت ایفا می‌کند. در حالی که افراد بالای ۵۵ سال علاقه زیادی نشان ندادند، مصرف‌کنندگان زیر ۵۵ سال گفتند که به استفاده از کیف پول‌های موبایلی برای ذخیره کارت‌های وفاداری بیشتر علاقه دارند به جای داشتن یک کارت فیزیکی.

نیمی از مصرف‌کنندگان بین ۲۵ تا ۵۴ سال به یک کارت وفاداری که می‌توانند در کیف پول موبایل خود ذخیره کنند، علاقمند هستند. Hinman تأیید کرد: «در سال ۲۰۲۳، در همه‌چیز یک شکاف نسل وجود دارد و کیف پول موبایلی هم یکی از آن‌ها است. مصرف‌کنندگان زیر ۵۵ سال بسیار بیشتر از استفاده از دستگاه‌هایشان برای پرداخت خریدها، استفاده از پیشنهادها و ذخیره کارت‌ها و بلیط‌های وفاداری مشتاقند تا افراد بیش از ۵۵ سال.»

او گفت که تعجب‌آور دیگر برای او این بود که در حالی که افراد بالای ۴۰ سال اظهار داشتند که دریافت پیامک‌های بیش از حد از یک برند می‌تواند دلیل اصلی ترک دریافت آن‌ها باشد، ۲۸% از مصرف‌کنندگان زیر ۴۰ سال عملاً فراوانی کم پیام‌ها را دلیل ترک ارتباط با یک برند ذکر کردند.

ادامه دارد…

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه از اپلیکیشن های خرید موبایل بهره ببریم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه با فناوری جدید خرید آنلاین را ساده کنیم؟
جدیدتر آینده هوش مصنوعی در خرده‌فروشی: تحولی نوین

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت