جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه پرداخت‌ها می‌توانند فروش آنلاین را افزایش دهند؟

چگونه پرداخت‌ها می‌توانند فروش آنلاین را افزایش دهند؟

آذر ۱۲, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
139 بازدید

چگونه فروشندگان می‌توانند با استفاده از روش‌های پرداخت در اکوسیستم تجارت الکترونیک امروز موفق شوند

امروزه، فضای تجارت الکترونیک بسیار سریع در حال تغییر است و فروشندگان در موقعیت ناامن قرار دارند. عادات و الگوهای خرید آنلاین مصرف‌کنندگان به دلیل افزایش تورم، افزایش هزینه‌های زندگی و قیمت‌های بالای انرژی تغییر کرده‌اند. مصرف‌کنندگان در حال بازبینی عادات خرید خود هستند و فروشندگان نیز باید در برابر هزینه‌های کسب و کار متغیر محافظت کرده و خدمات خود را گسترش دهند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شود فروش‌های تجارت الکترونیک خرده‌فروشی در سراسر جهان امسال ۸.۹٪ رشد کند و تا سال ۲۰۲۶ به ۸.۱ تریلیون دلار برسد، مصرف‌کنندگان همچنان محتاطند و این مسئله نشان می‌دهد که حتی پیش‌بینی‌های مثبت بازار، تضمینی برای سودآوری نیست. با این وجود، فروشندگان باید بر ترس، عدم اطمینان و شک و تردید غلبه کنند تا دریابند که دوران سخت درهای نوآوری و تطابق را می‌گشاید.

با ادامه تحول در چشم‌انداز تجارت الکترونیک، تشخیص ارزش فرآیند پرداخت آنلاین و اهمیت استفاده از استراتژی‌های جدید برای فروشندگان امری ضروری است. با گسترش گزینه‌های پرداخت، ساختن وفاداری به برند، و استفاده از فناوری، فروشندگان می‌توانند در اکوسیستم تجارت الکترونیک امروز و فردا موفق شده و مشوق مشتریان برای بازگشت و خرید باشند.

شناخت مصرف‌کننده تجارت الکترونیک امروز

شناخت هر مشتری به صورت جداگانه چالش‌برانگیز است. شرایط فردی، روان‌شناسی مصرف‌کننده، سوابق خرید و موارد دیگر نقشه راه‌های خرده‌فروشی را ایجاد می‌کنند، اما تلفیق این اجزا نیازمند داده‌هایی است که تصمیم‌گیری‌ها را هدایت کند.

از آنجا که قدرت خرید مصرف‌کنندگان کاهش یافته و قیمت‌های فروش افزایش یافته است، و تقریباً همه مصرف‌کنندگان قصد دارند طی شش ماه آینده رفتارهای صرفه‌جو را اتخاذ کنند، فروشندگان باید ذهنیت مصرف‌کننده را بفهمند و استراتژی پرداختی خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

به عنوان مثال، گزارش سال ۲۰۲۳ شرکت PWC نشان می‌دهد که ۴۹٪ از نسل Z نگران مشکلات اقتصادی امروز هستند و اقداماتی جهت کاهش هزینه‌های غیرضروری انجام داده‌اند، در حالی که تنها ۴۳٪ از هزاره‌ها (نسل Y) در حال کاهش هزینه‌ها هستند. نسل‌های قدیمی‌تر، مانند نسل X و بومرها (نسل متولدین بین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴)، نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند که اولی ۴۷٪ و دومی تنها ۳۷٪ نگران و کاهش‌دهنده عادات هزینه‌کردن هستند.

با کاهش هزینه‌های غیرضروری توسط مصرف‌کنندگان، فروشندگان باید تمام تلاش خود را برای انعقاد فروش انجام دهند، زیرا هر تراکنش اهمیت دارد. فروشندگانی که می‌خواهند تجربه خرید مصرف‌کننده را بهینه کنند باید چندین روش پرداخت را بپذیرند و با ارائه‌دهندگان خدمات مختلف کار کنند – زیرا تجربه پرداخت شخصی شده در نقاط فروش، برای تشویق و جلب نظر مصرف‌کنندگان ضروری است.

پذیرش پورتفولیو متنوعی از گزینه‌های پرداخت

با وجود این‌که روش‌های پیشرفته پرداخت بسیاری موجود است، بسیاری از فروشندگان انتظارات مشتریان را برآورده نمی‌کنند زیرا تعداد گزینه‌های پیشرفته پرداخت (APM) را محدود کرده‌اند. این روش‌ها استراتژی‌های ضعیفی هستند که مصرف‌کنندگان را به سمت برندهایی سوق می‌دهند که گزینه‌های پرداخت بیشتری برای خرید کالا ارائه می‌دهند یا به آن‌ها اجازه می‌دهند که چگونه و چه زمانی پرداخت کنند.

بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (PSP) امروز نیز با APIهای اختصاصی خود شناخته می‌شوند و برای افزودن یک روش پرداخت به فرآیند پرداخت، فروشندگان مجبورند با هر ارائه‌دهنده به‌طور جداگانه مذاکره کنند. این وضعیت با پیچیدگی‌های کدنویسی و یکپارچه‌سازی ترکیب‌شده، و این واقعیت که اکثر PSPها تنها خود روش پرداخت را ارائه می‌دهند بدون زیرساخت لازم برای بهبود تجربه پرداخت مشتری، فروشندگان را در توسعه بیشتر خدمات محدود می‌کند.

با این وجود، زمانی که نرخ ترک خرید آنلاین مستند به طور متوسط بیش از ۶۹٪ است، فروشندگان باید تمامی روش‌های پرداخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان را ارائه دهند تا از رفتن آن‌ها به جای دیگر جلوگیری کنند.

یک رویکرد پرداخت متنوع و بهبودیافته به معنی ارائه گزینه‌هایی مانند کیف‌پول‌های دیجیتال، بانکداری باز (Open Banking)، خدمات خرید اکنون و پرداخت بعد (BNPL) و حتی بررسی گزینه‌های پرداخت میان‌مرزی برای توانمندسازی مشتریان در استفاده از روش‌های پرداختی محلی در منطقه آن‌ها می‌باشد.

ارتباط وفاداری با پرداخت‌ها

فراتر از ارائه روش‌های پیشرفته پرداخت، فروشندگان باید وفاداری را نیز به بخشی از فرآیند پرداخت تبدیل کنند. وفاداری تنها موقعیت‌سازی نیست. سال‌هاست که وفاداری به برند با بازگشت مجدد مصرف‌کنندگان به خرید همبستگی دارد. این امر برای فروشندگان فرصت بزرگی فراهم می‌کند تا وفاداری به برند را افزایش داده و درآمد خود را از این راه افزایش دهند.

هم‌اکنون، شراکت‌ها و پیشنهادات نوآورانه‌تری در سراسر جهان پدیدار شده است. طبق گفته‌ی “Research and Markets”، برنامه‌های وفاداری و پاداش در حال رشد و بدست‌آوردن سهم بازار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام هستند. تقاضا برای برنامه‌های وفاداری و پاداش به طور چشمگیری در هند، چین، اندونزی و سنگاپور نیز افزایش یافته است. علاوه‌براین، به دلیل دیجیتالی‌سازی سریع سیستم‌های پرداخت، آمریکای لاتین نیز تقاضای افزایش برای برنامه‌های پاداش را تجربه می‌کند.

فروشندگانی که می‌خواهند در زمان‌های سخت به مشتریان انگیزه بدهند و از آن‌ها حمایت کنند، باید برنامه‌های وفاداری و پاداش را بررسی کرده و با استفاده از فناوری و تنظیم فرآیندهای پرداختی آن‌ها، قابل اجرا کنند.

نوآوری از طریق فناوری و هماهنگی پرداخت

یک ضرب‌المثل می‌گوید “اگر آن را بسازی، آن‌ها خواهند آمد.” این عبارتی است که برای فروشندگانی که به دنبال افزودن تمامی روش‌های پرداخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان هستند و در عین حال اجرای برنامه‌های پاداش و وفاداری به عنوان بخشی از فرآیند پرداخت را دارند، حقیقت دارد. برای شناسایی، افزودن گزینه‌های پرداخت و کاهش ترک سبد خرید، فروشندگان باید به فناوری‌های ابری، به‌ویژه پلتفرم‌های ارکستراسیون پرداخت بومی ابری (POPs) روی آورند.

فناوری ابری در دو دهه گذشته پیشرفت زیادی کرده است. چیزهایی که قبلاً غیرممکن به نظر می‌رسید، مانند میزبانی کامل از پلتفرم‌های پرداخت و ارکستراسیون پرداخت‌ها، اکنون امکان‌پذیر هستند. پلتفرم‌های POP مبتنی بر ابر به فروشندگان امکان حذف نیازی به اجرای سرورهای اصلی بزرگ یا سیستم‌های قدیمی را می‌دهند، زیرا همه چیز در ابر انجام می‌شود.

فروشندگانی که از POPها استفاده می‌کنند می‌توانند بلافاصله سیستم‌های خود را به آن‌ها وصل کرده و اتصالات و روش‌های پرداخت جدیدی را بدون مذاکره با PSPها اضافه کنند، زیرا همه چیز در یک مکان موجود است. خودکارسازی جریان کار نیز آسان‌تر می‌شود، زیرا فروشندگان می‌توانند انواع جدیدی از پرداخت‌ها را آزمایش کرده و آن‌ها را به نقاط مقصد بهینه خود برسانند، بسته به مقدار تراکنش یا موقعیت جغرافیایی. همچنین، هنگامی که با یک POP مناسب ترکیب شود، فروشندگان می‌توانند داده‌های مربوط به رفتار خرید مشتری را مشاهده کنند تا پیشنهادات فوق‌شخصی‌سازی شده براساس تاریخچه خرید و روش پرداخت ترجیحی مشتری را فعال کنند.

بطور ساده، POPها هرگونه پیچیدگی در گسترش و ارائه گزینه‌های پرداختی که مصرف‌کنندگان اکنون و در آینده نیازمندند، را برطرف می‌کنند. آن‌ها به فروشندگان قدرت می‌دهند تا صرف‌نظر از دوران سخت، سازگاری و نوآوری کنند. ترس، عدم اطمینان و شک و تردید از بین می‌رود و مصرف‌کنندگان قادر به پرداخت و خرید می‌شوند – و این راهبردی است که هرکسی می‌تواند در پشت آن بایستد و در تجارت الکترونیک پیروز شود.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه پرداخت‌ها می‌توانند فروش آنلاین را افزایش دهند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه نرخ چرن را در کسب و کار خود کاهش دهیم؟
جدیدتر چگونه مدل‌های فروش اشتراکی را به کار بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت