جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > چگونه برند لباس را دوباره راه‌اندازی کنیم؟

چگونه برند لباس را دوباره راه‌اندازی کنیم؟

دی ۹, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، برندینگ
130 بازدید

راه‌اندازی “دیدار فردا”؛ داستان موفقیت تبدیل شکست به پیروزی

بسیاری از ما وقتی به دنیای مشهور اینفلوئنسرها و برندهایشان فکر می‌کنیم، تصور می‌کنیم با دنیایی پر از لوکس‌گرایی و موفقیت‌های بی‌چون و چرا روبه‌رو می‌شویم. اما داستان یک اینفلوئنسر به نام “مدلین وایت” و راه‌اندازی برند لباس خوابش با نام “دیدار فردا” نشان می‌دهد که همیشه همه‌چیز به این سادگی‌ها هم نیست.

آغاز شکست

ماجرا از آنجا شروع شد که مدلین وایت، اینفلوئنسر معروف و طراح لباس، تصمیم گرفته بود برند لباس خواب خودش را راه بیندازد. او همواره آرزو داشت تا در دنیای مد حرفی برای گفتن داشته باشد و با توجه به سابقه‌ای که در صنعت مدلینگ داشت ویدیویی از تجربیاتش در خرید دست دوم و نکات صنعت مد منتشر می‌کرد که توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود. در اوایل سال، او برند خود به نام “دیدار فردا” را راه‌اندازی کرد.

ابتدای کار، برند “دیدار فردا” تا حدودی موفق بود؛ با بیش از نیم میلیون نفر بازدید کننده از سایت. اما محصولات تولید شده، یعنی لباس‌های خواب، با انتقادات زیادی در مورد قیمت و کیفیت مواد روبه‌رو شد. طرفداران او احساس کردند که مدلین از ریشه‌های خود فاصله گرفته و اصالت خود را از دست داده است.

نارضایتی‌ها و بازخوردها

یکی از موضوعاتی که مخاطبانش به شدت با آن مشکل داشتند، مواردی بود که به نظرشان بیش از حد گران و بی‌کیفیت بود. لباس خوابی به قیمت ۱۴۵ دلار که تنها از پلی‌استر تهیه شده بود، بسیار بحث‌برانگیز شد. یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) نوشت: “استفاده از مواد بی‌کیفیت و قیمت بالا واقعاً دیوانه‌کننده است!” و دیگری افزود: “اگر این‌ لباس از مواد باکیفیت‌تری مثل کتان تهیه شده بود، ارزشش را داشت.”

اقدامی برای تغییر

مدلین، بلافاصله بعد از این انتقادات دست به کار شد و تصمیم گرفت تا وب‌سایت را به طور موقت تعطیل کند و به فکر راه حلی برای بهبود کار باشد. او می‌دانست که اگر نتواند مشکلات برند را برطرف کند، ادامه دادن کسب‌وکار فایده‌ای نخواهد داشت. بنابراین، او تقریباً بلافاصله بعد از راه‌اندازی تصمیم گرفت “دیدار فردا” را از ابتدا بازبینی کند.

تلاش مجدد با قدرت بیشتر

هفت ماه بعد، مدلین دوباره برند خود را معرفی کرد، این بار با محصولات باکیفیت‌تر و قیمت‌های مناسب‌تر. برای او، جلب اعتماد مجدد طرفدارانش، مهم‌ترین مسئله بود. او گفت: “من سرمایه‌گذار اصلی روی خودم شدم و تصمیم گرفتم محصولات موردنظرم را تولید کنم.”

یکی از چالش‌های مدلین در مسیر جدیدش پیدا کردن تولیدکنندگان جدید و تامین خود بود. او این مرحله را سخت اما آموزنده توصیف می‌کند و معتقد است این تغییر مسیر در نهایت ارزشش را دارد چرا که با طرفدارانش ارتباط بهتری برقرار کرده و نشان می‌دهد که برتری کیفیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

بازسازی اعتماد

مدلین در ویدئویی که در حساب کاربری “تیک‌تاک” (TikTok) خودش منتشر کرد، این تغییرات و هدف او برای بازسازی اعتماد طرفدارانش را توضیح داد. این تلاش‌های او از سوی طرفدارانش به خوبی پاسخ داده شد و بسیاری از آنها از او به خاطر صداقتش قدردانی کردند.

او می‌گوید که برایش مهم نیست که با راه‌اندازی مجدد چه تعداد از محصولات فروش برود، تنها هدف او ترمیم رابطه‌اش با حامیانش است. مدلین از این تجربه یاد گرفت که افرادی که تعداد زیادی از دنبال‌کننده‌ها دارند، باید اطمینان حاصل کنند که در هر مرحله از کارشان با دقت و توجه برخورد می‌کنند.

درس‌هایی از تجربه

مدلین وایت از این تجربه درس‌های زیادی گرفت و قبول دارد که باید زمان بیشتری صرف تحقیق و بررسی‌های لازم قبل از پذیرش پیشنهادات اولیه می‌کرد. او می‌گوید که به‌عنوان یک اینفلوئنسر، نمی‌تواند نامش را روی چیزی بگذارد مگر اینکه کاملاً از آن رضایت داشته باشد.

سرانجام، او اعتقاد دارد که انتظارات بالا از اینفلوئنسرها به نفع برندهاست و باعث بهبود کیفیت کارها می‌شود. شاید این مثال مدلین وایت و برند “دیدار فردا” نه تنها به ما نشان دهد که حتی در دنیای پرزرق و برق نیز اشتباهات رخ می‌دهند، بلکه نشان دهنده اهمیت رجوع به بازخوردها، پذیرش اشتباهات و تلاش برای بهبود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند، این مطلب را مطالعه کنید.

همچنین ممکن است بخواهید درباره تکنیک های افزایش فروش آرایشگاه زنانه و مردانه و سالن های زیبایی بیشتر بدانید.

برای یادگیری آموزش تکنیک و راه های فروش زیاد + نکات طلایی را فراموش نکنید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > چگونه برند لباس را دوباره راه‌اندازی کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
چگونه با آموزش دو طرفه موفق شویم؟
STAR یا PARADE؟ کدام روش مصاحبه بهتر است؟
قدیمی تر چگونه نوردستروم از یک فروشگاه به امپراتوری مد تبدیل شد؟
جدیدتر چرا کارگران استارباکس در حال اعتصابند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت