جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با دو سوال نادلا CEOs را جذب کنیم؟

چگونه با دو سوال نادلا CEOs را جذب کنیم؟

دی ۱۳, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، برندینگ
124 بازدید

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella)، عادت جالبی دارد که شاید برای بسیاری از رهبران تجاری الهام‌بخش باشد. او هر روز با دو مدیرعامل دیگر تماس‌ می‌گیرد تا شبکه ارتباطات خود را گسترش دهد. این روال روزانه بخشی از استراتژی‌های نادلا برای شبکه‌سازی و ارتباط برقرار کردن با رهبران برجسته در صنعت‌های مختلف است.

روال صبحگاهی ساتیا نادلا

ساتیا نادلا، روز خود را با بیدار شدن در ساعت ۷ صبح و انجام تمرینات ذهن‌آگاهی آغاز می‌کند. ذهن‌آگاهی یا مدیتیشن، تکنیکی است که به افراد کمک می‌کند تا با تمرکز بر لحظه حال، از استرس و نگرانی‌ها رهایی پیدا کنند. این تکنیک امروزه در بین بسیاری از مدیران و رهبران تجاری محبوب شده است.

تماس‌های روزانه با مدیران عامل

گزارش‌ها نشان می‌دهد که نادلا هر روز دو تماس تلفنی با مدیران شرکت‌های دیگر دارد. این تماس‌ها نه تنها شامل گفتگو با رهبران در حوزه فناوری و هوش مصنوعی می‌شود، بلکه مدیرانی از صنایع غیرتکنولوژی را نیز در بر می‌گیرد. برای مثال، او با آرامیند سرینیواس (Aravind Srinivas)، مدیرعامل شرکت متخصص در نوآوری‌های حوزه هوش مصنوعی به نام Perplexity، و همچنین پیت کرول (Pete Carroll)، سرمربی سابق تیم فوتبال سیاتل سی‌هاکس، گفتگو داشته است.

اهمیت دریافت بازخورد خارجی

طبق گفته ربکا آرنولد (Rebecca Arnold)، مشاور رهبری و موسس Root Coaching & Consulting، بسیاری از رهبران به دنبال بازخوردهای خارجی هستند تا از گیر افتادن در “اتاق‌های پژواک” جلوگیری کنند. اتاق پژواک اصطلاحی است که به محیط‌هایی اشاره دارد که در آن‌ها تنها با نظرات همسو سروکار داریم و ممکن است دیدگاه‌های مخالف نادیده گرفته شوند. آرنولد توصیه می‌کند که رهبران باید از منابع خارجی برای دریافت راهنمایی استفاده کنند و به تعصبات احتمالی و شرایطی که ممکن است در آنها، نظرات یکسان و تکراری شنیده شود، آگاه باشند.

سوالات کلیدی ساتیا نادلا

نادلا در تماس‌های خود دو سوال کلیدی را از مدیران و سرمایه‌گذاران می‌پرسد: “کدام استارتاپ‌های جدید شما را هیجان‌زده کرده‌اند؟” و “کدام افرادی را اخیراً ملاقات کرده‌اید که ارزش آشنایی با آن‌ها را دارند؟” این سوالات به او کمک می‌کنند تا با نخبگان جدید و ایده‌های نو آشنا شود و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهد.

موفقیت در ایجاد شراکت‌های حیاتی

به نظر می‌رسد که این استراتژی برای نادلا موفقیت‌آمیز بوده است. تماس‌های مکرر او با افرادی نظیر مصطفی سلیمان (Mustafa Suleyman)، از بنیان‌گذاران شرکت‌های DeepMind و Inflection AI، منجر به تشکیل شراکت‌هایی حیاتی شده است. این شراکت‌ها همچنین به مایکروسافت کمک کرده تا پروژه‌های نوآورانه را توسعه دهد، مانند ذخیره‌سازی هوش مصنوعی.

سرمایه‌گذاری‌های مایکروسافت در استارتاپ‌ها

مایکروسافت سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری در زمینه استارتاپ‌های نوآورانه انجام داده است. به عنوان مثال، طی سال گذشته، این شرکت در دور سرمایه‌گذاری ۶۷۵ میلیون دلاری در یک استارتاپ روباتیک به نام Figure AI و ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی G42 مستقر در امارات متحده عربی شرکت کرده است. بنابراین، احتمال دارد که تماس‌های نادلا نخستین گام در این فرایندهای سرمایه‌گذاری بوده باشد.

در مجموع، رویکرد ساتیا نادلا در برقراری ارتباط با دیگر مدیران عامل و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نمونه‌ای از رهبری و نوآوری است که می‌تواند برای سایر رهبران تجاری الهام‌بخش باشد. این استراتژی نه تنها به او در توسعه کسب‌وکار مایکروسافت کمک کرده است، بلکه راه را برای شراکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید و نوآورانه هموار کرده است. بنابراین، شاید بتوان گفت که تماس‌های روزانه نادلا با دیگر رهبران، سنگ بنای موفقیت‌های آینده‌اش را رقم می‌زنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با دو سوال نادلا CEOs را جذب کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
چگونه با آموزش دو طرفه موفق شویم؟
بهترین کتاب‌های بیل گیتس در ۲۰۲۴
قدیمی تر چرا اسپاتیفای به دفتر بازنمی‌گردد؟
جدیدتر چگونه در داروسازی به خوشحالی کارکنان اهتمام کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت