جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چرا اسپاتیفای به دفتر بازنمی‌گردد؟

چرا اسپاتیفای به دفتر بازنمی‌گردد؟

دی ۱۳, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
143 بازدید

محتوای فارسی برای کاربران “ممتاز کلاب” در مورد سیاست کار از هر کجا در اسپاتیفای

در دنیای فعلی ما، سیاست‌های کار در شرکت‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، به ویژه پس از همه‌گیری ویروس کرونا. اما برخلاف بسیاری از شرکت‌های بزرگ مثل آمازون که از کارمندان خود خواسته‌اند به دفاتر کار برگردند، اسپاتیفای اعلام کرده که به سیاست کار از هر کجا (Work From Anywhere یا به اختصار WFA) خود پایبند می‌ماند.

سیاست کار از هر کجا در اسپاتیفای: نگاهی به گذشته و آینده

این شرکت مشهور در حوزه موسیقی، سیاست کار از هر کجا را برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۱ معرفی کرد. هدف این سیاست این بود که بتواند انعطاف بیشتری به کارمندان بدهد و آن‌ها را قادر سازد تا در هر جایی که احساس راحتی می‌کنند، کار کنند. کارمندان می‌توانند انتخاب کنند که به صورت تمام‌وقت از خانه کار کنند، یا به دفتر بیایند و یا ترکیبی از این دو روش را با مدیر خود هماهنگ کنند.

دلایل حفظ این سیاست

بنابر گفته‌های کاترینا برگ، مدیر منابع انسانی اسپاتیفای، شرکت تصمیم دارد این سیاست را حفظ کند چرا که اعتقاد دارد “کار جایی نیست که به آنجا بروید، بلکه چیزی است که انجام می‌دهید”. این گفته به معنای آن است که نگاه شرکت به کار فراتر از محدودیت‌های مکانی است و بیشتر به خروجی و نتیجه کار اهمیت داده می‌شود.

یک نکته جالب در مورد این سیاست این است که اسپاتیفای حتی در انتخاب کشور و شهری که شما می‌خواهید از آنجا کار کنید نیز انعطاف نشان می‌دهد و نیازی نیست که کارمندان حتماً در نزدیکی یکی از دفاتر فیزیکی شرکت باشند.

نتایج مثبت و چالش‌های پیش رو

یکی از نتایج مثبت اجرای این سیاست در سال ۲۰۲۲، کاهش ۱۵ درصدی نرخ ترک کار (یعنی تعداد افرادی که شرکت را ترک می‌کنند) بود. همچنین این سیاست به تنوع و گوناگونی در محیط کار کمک کرده است. طبق گزارش‌های منتشرشده در زمان معرفی این سیاست، زمان استخدام کارمندان جدید نیز به طور میانگین ۶ روز کاهش یافته است.

با این حال، کار از راه دور همیشه هم بدون چالش نیست. کاترینا برگ اذعان کرده که همکاری مجازی می‌تواند دشوارتر از همکاری حضوری باشد. به همین دلیل، اسپاتیفای با مدرسه اقتصادی استکهلم همکاری کرده تا به بررسی اثرات کار از راه دور بر نوآوری و مشارکت در محیط کار بپردازد. اگر به دنبال نوآوری با هوش مصنوعی هستید، می‌توانید به مقاله چگونه با هوش مصنوعی نوآوری کنیم؟ مراجعه کنید.

اسپاتیفای در مقابل سایر شرکت‌ها

در حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها پس از کاهش محدودیت‌های کووید-۱۹ شروع به بازگرداندن کارمندان به دفاتر کار کرده‌اند، اسپاتیفای همچنان به سیاست‌های انعطاف‌پذیر خود ادامه می‌دهد. برای نمونه، آمازون از کارمندان خواسته تا از ژانویه به دفاتر برگردند و شرکت‌های دیگر مانند گلدمن ساکس و JPMorgan حتی برنامه‌ای کاملاً حضوری تدوین کرده‌اند.

در مقابل، بسیاری از کارمندان، به ویژه در شرکت‌هایی مانند آمازون و دیزنی، نسبت به این تغییرات نارضایتی‌های جدی‌ای نشان داده‌اند و حتی طومارهایی برای تغییر تصمیمات شرکت‌ها به راه انداخته‌اند.

سخن پایانی

در پایان باید گفت، اسپاتیفای با تصمیم خود به حمایت و رعایت سیاست کار از هر کجا، در جهت حفظ رضایت کارکنان و افزایش تنوع در محیط کار قدم برمی‌دارد. این شرکت با نادیده گرفتن روند بازگشت به دفاتر در سایر شرکت‌ها، تعهد خود را به انعطاف‌پذیری و تمرکز بر نتایج کاری نشان می‌دهد. آیا این سیاست در آینده هم توانایی حفظ مزایای خود را خواهد داشت؟ زمانی که شرکت‌های دیگر قویاً بازگشت به دفاتر کار را اجرا می‌کنند، آیا اسپاتیفای می‌تواند به موفقیت خود ادامه دهد؟ این‌ها سوالاتی است که تنها گذر زمان پاسخ‌گو خواهد بود.

همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونه در فروش تعطیلات ۲۰۲۳ موفق شویم؟ و هوش مصنوعی؛ تحول در دنیای تجارت الکترونیک می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چرا اسپاتیفای به دفتر بازنمی‌گردد؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه با هوش مصنوعی نوآوری کنیم؟
جدیدتر چگونه با دو سوال نادلا CEOs را جذب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت