مدیریت زمان به روش gtd
مدیریت زمان به روش gtd
سلام دوستان. توی ویدیو امروز یه آموزش خیلی کاربردی فراهم کردیم. اونم روش نوینی از مدیریت زمان هست.
مدیریت زمان به روش gtd در واقع یک روش نوین و اصولی هست تا شما بتونید همه ی کارهاتون رو درست و دقیق انجام بدید.
و دیگه ازینکه کلی کار تو فکر و ذهنتون هست کلافه نشید و خب اونا رو فراموش هم نکنید.
در زیر بخش هایی از ویدیو آموزشی مدیریت زمان به روش gtd رو برای شما آماده کردم:
خب در زیر هم طبق روال همیشگی متن ویدیوی بالا رو قرار میدم:
چگونه زمان خود رو به بهترین نحو مدیریت کنیم؟
فرض کن داری قدم زنان از سرکار برمی گردی خوشحال و هیجان زده از اینکه یه روز دیگه رو با موفقیت پشت سر گذاشتی
و یهو یادت میفته که به مایک زنگ نزدی… اون بهترین دوستته و
امروز روز تولدشه…اما تمام روز سرت به قدری شلوغ بوده که اصلا فرصت نکردی زنگ بزنی
با خودت فکر می کنی که “اشکال نداره.به محض اینکه برسم خونه بهش تولدشو تبریک میگم”
اما وقتی میرسی خونه یه عالمه نامه ی باز نشدهبه استقبالت میان و ظرفای نشُسته صدات می زنن!
و حواست پرت بقیه ی کارای خونه میشه.
فردا صبح در حالی که حس میکنی دوست افتضاحی هستیاز خودت می پرسی
چطور ممکنه چنین چیز مهمی رو فراموش کنم؟”
دلیلش خیلی ساده س:مغز تو ایده خلق میکنه، ایده نگهداری نمیکنه!
با وجود سیلی از تقاضاهای تموم نشدنی از خونهو محل کار که توجهت رو می طلبه،
بازم چیزها به درون دره ی فراموشی می لغزن
تنها زمانی میتونی به نتایج اثرگذاری برسیکه ذهنت باز و شفاف، و افکارت سازماندهی شده باشن
اینجای جاییه که “به انجام رساندن کارها”یا به اختصار “GTD” وارد بازی میشه
این یه جور چارچوبه که طراحی شده تا بهت کمک کنهوظایف، ایده ها و پروژه هاتو پیگیری کنی
سیستم “به انجام رساندن کارها” یا مدیریت زمان به روش gtd از سه قدم ساده تشکیل شده:
ضبط کن، پردازش کن، سازماندهی کن. مرور کن و به کار بگیر……
مشاهده ی دوره ی آموزش بازاریابی و کسب و کار
دیدگاهتان را بنویسید