رستوران مارکتینگ: چطور رستورانی با مشتری های وفادار داشته باشیم؟
ســــلام به شما دوستان و همراهان وبسایت ممتاز کلاب. توی پادکست امروز میخوایم در مورد نکاتی مهم برای رستوران مارکتینگ حرف بزنیم.
اینکه چطور رستورانی با مشتری های وفادار داشت باشیم. مشتری هایی که همیشه برای گذروندن وقتشون یا کارهای مهم و صحبت ها و قرار ملاقات های مهم زندگیشون به رستوران ما بیاین.
خب برای این منظور پادکست زیر رو گوش بدید:
متن پادکست:
توی این پادکست میخوام چند نکته برای رستوران مارکتینگ عنوان کنم:
نکاتی که مطرح میشه توی این پادکست موارد خیلی ساده ای هستن که شاید با شنیدنش پیش خودتون بگید که اینا مهم نیستن ولی خب اکثر مواقع برعکسه.
یعنی مواردی که ما فکر میکنیم ساده هستن اتفاقا مهمن
و تازه یه چیز دیگه اینه که هر کاری که انجام دادنش سادس انجام ندادنش هم سادس
و به احتمال زیاد تری خیلیا اون رو انجام نمیدن
بسیار خب
چطور یک رستوران محبوب برای مردم باشیم و مشتری های همیشگی داشته باشیم؟ (اصل کلی رستوران مارکتینگ)
رستوران ها نیاز به مشتری های وفادار و همیشگی دارنکسایی که به اونجا اهمیت میدن
و اگه یه روزی رستورانتون رو تعطیل کنید ناراحت بشن
حالا سوال اینجاست چطور این مشتری های وفادار رو بسازیم؟
چطوری کسی که اولین باره به رستورانتون میاد روکاری میکنید که دوباره بهتون سر بزنه؟
و همینطور برای بار سوم و چهارم بیادو حتی شاید برای همه ی قرار ملاقات های خاص زندگیش رستوران شما رو انتخاب کنه
خب یه راه حل ساده وجود داره یعنی مردم همونقدری بهتون علاقه مند میشن که شما بهشون بها بدین
نکته مهمی دیگه ای که توی رستوران مارکتینگ باید انجام بدین اینه که زمانتون رو با مشتری ها بگذرونید:
توی سالن بین مشتری ها حضور داشته باشید
به این دقت کنید که اونها چه کسانی هستن به جه جیزایی اهمیت میدن کار و شغلشون چیه؟
هرچی بیشتر در موردشون بدونید بهتر میتونید باشون ارتباط بگیرید و بهشون خدمات بدین
ممکنه از رستوران شما برای ملاقات های بیزینسی استفاده میکنن
پس مهمه که شما اینو بدونید چون احتمالا نیاز دارن جایی راحت تر بشینن و کار های بیزینسی رو انجام بدن
و کلا هر چیزی که برای جلسات بیزینسیشون نیاز دارن رو فراهم کنید
یا اصلا ممکنه از رستوران شما برای مکان استراحتو تفریح استفاده کنن و اصلا تعامل و رفتامد زیادی نخوان و فقط بخوان تنها و آروم باشن.
و این مهمه مه این رو براشون مهیا کنی
هر مهمانی چیز متفاوتی میخواهد پس یاد بگیر که اون ها دقیقا کی هستن و چی میخوان
براشون فراهم کن و باهاشون یه ارتباط بساز هر رابطه با یک مهمان مبتنی بر اعتماد است.
اونا بهتون اعتماد کردن وقتی اومدن به رستورانتونو میخوان که زمان خوبی رو سپری کنن
پس ازین طریق باید اعتماد اونها رو بدست بیاریداز طریق برخورد هایی که باش دارین و خدماتی که بهش میدین
و ازشون بپرسید چه چیزهایی بیشتری نیاز دارن
به آنها بگویید که چقدر خوشحال هستند که آنجا هستند.
بهشون بگید که دوست دارید مجدد به رستورانتون برگردن
بهشون بگید که مشتاق این هستید که دفع ی بعدبخوان زمان خاصی و یا لحظاتشون رو توی رستوران شما بگذرونن
و شما در واقع در کنارشون خواهید بود. (پایان)
بسیار خب به پایان این پادکست رسیدیدم و امیدوارم که از نکات مطرح شده تونسته باشید استفاده کنید.
خیلی خوشحال میشم که نظرتون رو در مورد این پادکست زیر همین صفحه مطرح کنید و در موردش با هم حرف بزنیم.
دیدگاهتان را بنویسید