جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در DEI به تغییرات پایدار برسیم?

چگونه در DEI به تغییرات پایدار برسیم?

دی ۱۶, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
156 بازدید

روندهای DEI در دنیای کسب‌وکار

در دنیای تجارت امروز، برخی شرکت‌ها توجه خود را بر روی تنوع، برابری و شمول (DEI) افزایش داده‌اند، در حالی که برخی دیگر ممکن است منابع و تلاش‌های خود را کاهش داده باشند. در این میان، روندهای مختلفی شکل گرفته است که به تحولات جدید در سازمان‌ها منجر شده‌اند.

استراتژی‌های DEI شرکت‌ها

در سال‌های اخیر، شرکت‌های بسیاری استراتژی‌هایی را با محوریت DEI ایجاد کرده‌اند تا فرهنگ محیط کاری بهتر و فرآیندهای جذب و نگهداشت نیروی انسانی مؤثرتری را شکل دهند. اما با تغییراتی در اقتصاد و محیط‌های سیاسی، بحث و جدل‌ها در این زمینه افزایش یافته است. برخی از چهره‌های شناخته‌شده مانند ایلان ماسک، برنامه‌های DEI را به فرهنگ‌های نزاع‌آمیز و “بیداری” فرهنگی متهم کرده‌اند.

کاهش سرمایه‌گذاری در DEI

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تعداد کارفرماهایی که در سال گذشته سرمایه‌گذاری خود را در زمینه DEI افزایش داده‌اند، به ۶۶ درصد در سال ۲۰۲۴ کاهش یافته است. این در حالی است که این درصد در سال گذشته ۷۷ درصد بود. تقریباً از هر چهار مدیر اجرایی یکی معتقد است که برنامه‌های DEI ممکن است یک مد گذرا باشند.

بهبود استراتژی‌های DEI

اما در گیر و دار این مخالفت‌ها، برخی سازمان‌ها استراتژی‌های DEI خود را بهبود داده‌اند و توجه بیشتری به مفهوم تعلق، شمول و پرداخت منصفانه داشته‌اند. شرکت‌هایی مانند Ancestry، Mitre و HLW با استفاده از داده‌ها به ارزیابی تجربیات کارکنان پرداخته و با بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی، آموزش و بررسی جبران خسارت، به برابری توجه بیشتری کرده‌اند.

تغییرات پس از قتل جورج فلوید

پس از قتل جورج فلوید در سال ۲۰۲۰، شرکت‌های بسیاری در آمریکا بر راهبردهای DEI تأکید کردند و مبالغ زیادی برای رفع نابرابری‌های نژادی تخصیص دادند. اما با گذشت زمان و فشارهای اقتصادی همراه با افزایش مخالفت‌های سیاسی، این اشتیاق کاهش یافته است.

انتقادات به استراتژی‌های DEI

بخشی از انتقادات وارده به استراتژی‌های DEI این است که برخی از این برنامه‌ها به دنبال اهداف غیر واقعی بودند یا نمی‌دانستند چگونه به‌طور مؤثر به کار گرفته شوند. به‌عنوان مثال، شرکت Ancestry یک برنامه با هدف افزایش تعداد کارکنان از گروه‌های کمتر نماینده به ۴۵ درصد تا سال ۲۰۲۵ داشت.

ایجاد تجربه شغلی برابر

برای ایجاد یک تجربه شغلی برابر، Ancestry برنامه‌ای به نام “تقویت صداها” ایجاد کرد که شامل یک سری سخنرانی‌ها با حضور دانشگاهیان، نویسندگان، و فعالان بود تا دیدگاه‌هایی درباره تجربیات جوامع محروم به اشتراک بگذارند. همچنین برنامه‌هایی برای جشن گرفتن ماه‌های میراث فرهنگی ایجاد کرد و گروه‌های منابع کارمندی خود را تقویت نمود و یک روز جهانی درک، یک رویداد سالانه برای بحث‌های صریح درباره DEI، تعیین کرد.

استفاده از نرم‌افزارهای تحلیلی

یکی از ابزارهایی که برخی شرکت‌ها برای شناسایی و برطرف کردن شکاف‌های تنوع خود به کار می‌گیرند، نرم‌افزارهایی مانند Aleria است. به‌عنوان مثال، شرکت Mitre از این ابزار برای جمع‌آوری اطلاعات از کارکنان خود درباره رضایت شغلی و موانعی که برای انجام بهترین کار خود دارند، استفاده می‌کند.

چالش‌های پیش روی سازمان‌ها

موفقیت سازمان‌ها در ایجاد یک محیط کاری فراگیر و شمول‌آمیز به نحوی به استفاده از داده‌ها بستگی دارد. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و باقی‌ماندن DEI به‌عنوان یک مسئله بحث‌برانگیز، شرکت‌هایی که از داده‌ها برای تدوین راهبردهای DEI خود بهره می‌برند، به احتمال زیاد قادر به مقابله با این چالش‌ها خواهند بود.

نیاز به تغییر در فرهنگ سازمانی

در نهایت، لازم است شرکت‌ها نه تنها به جمع‌آوری داده‌های ضروری بپردازند، بلکه این داده‌ها را تحلیل کنند و در جهت رفع مشکلات و بهبود نتایج تلاش کنند. این فرآیند نیازمند تغییر فرهنگی در سازمان‌ها است، تا آنها بتوانند در محیط متغیر و پیچیده امروزی موفق عمل کنند.

مطالب مرتبط

چگونه Airbnb در دنیا رشد می‌کند؟
چگونه AI شرکت‌ها را متحول خواهد کرد؟
آموزش کامل بازاریابی اینترنتی رایگان+۲۰ تکنیک محشر

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در DEI به تغییرات پایدار برسیم?

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه با تورم دستمزد خود را حفظ کنیم؟
جدیدتر نگاهی به روزمرگی تیم کوک مدیر اپل

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت