جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > آموزش تکنیک فروش جعبه های سه گانه

آموزش تکنیک فروش جعبه های سه گانه

فروردین ۱۵, ۱۴۰۰
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
854 بازدید
http://file.momtazclub.ir/marketing/2088-sale-techniques/boxes3.mp4

آموزش تکنیک فروش جعبه های سه گانه

سلام. حتما براتون سوال پیش اومده که:

  • چطور محصول رو به مشتری پیشنهاد بدیم؟
  • چطور بیشتر بفروشیم؟
  • به چه روشی محصولات بیشتری بفروشیم؟
  • یا اینکه نرخ فروشمون رو بیشتر کنیم؟

حتی ممکنه براتون سوال پیش اومده باشه که چطور یک محصول گران رو بفروشیم؟

اول خلاصه متنش رو میذارم :

استراتژی جعبه های ۳ گانه:
سلام. توی این پست میخوام یه تکنیک فروش رو بهتون معرفی کنم.
کاری که خیلی از فروشنده های حرفه ای و شرکت ها دارن ازش استفاده میکنن.

وقتی داری محصول یا خدماتی میفروشید شما یه انتخاب پیش روی مشتری گذاشتید.
در واقع یه گزینه بیشتر روی میز نیست.

خب مشتری اون چیزی که توی فکرش میاد اینه که آیا میخوام اینو بخرمش یا نه؟ و همه ی تمرکزش روی قیمته.
حال اگر دو گزینه A و B را به آنها بدهید ، به نظرت چه فرفی میکنه؟
خب نتیجه ی کمپین ها نشون داده ۸۰ درصد اون ارزون رو میخرن و ۲۰ درصد اون گرون رو .

اما کاری که فروشنده های حرفه انجام میدن اینه که یک گزینه ی سوم رو میکنن.

اینجاست که استراتژی جعبه سه گانه پیاده شده.
در واقع یه انتخاب بزرگتر رو ارائه میدن.
و حالا شما یه قیمت پایین دارید یه قیمت متوسط و قیمت زیاد.
قیمت متوسط همون قیمت زیاد در حالت قبله.
چون مغز ما مقایسه میکنه الان اون رو متوسط میبینه. و مقاومت برای خریدش کمتره
بنابراین این میتونه بهترین پیشنهاد به مشتری باشه. و اون هم راحت تر قبولش میکنه.
و طبق امارها درصد فروش اون محصول از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش پیدا میکنه.
وقتی شما یه پولدر لباسشویی رو داری ۱۰ دلار میفروشی
و یه مدل دیگه ی اونو که کیفیت بهتری داره ۲۵ دلار میفروشیو دوست داری اون ۲۵ دلاری به فروش بره چون سودش بیشتره
اینجا باید یه پودر با بالاترین ارزش رو رو کنی که قیمتش ۲۰۰ دلاره
مشتری میگه نه من خیلی باید لارج باشم که این ۲۰۰ دلاری رو بخرم
ولی خب اونقدرا هم مفت خر نیستم که برم سراغ ۱۰ دلاری .
اینجاست که پودر ۲۵ دلاری بهترین گزینس.

حالا خود ویدیو جعبه های ۳گانه: 

 

http://file.momtazclub.ir/marketing/2088-sale-techniques/boxes3.mp4

 

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم – حجم ۱۲ مگ

 

دانلود فایل صوتی با لینک مستقیم – حجم ۲ مگ

مشروح متن: 

معرفی یک تکنیک فروش که مشتری رو برای خرید متقاعد میکنه.
این یک تکنیک بسیار قوی هست که بسیاری از بیزینس ها و شرکت ها دارن ازش استفاده میکنن.
برای انجامش نیاز نیست سرمایه صرف کنید یا کار خاصی.
فقط کافیه پیشنهاد بدید.

چه تغییر ساده ای در پیشنهاد خودمون میتونیم بدیم که مشتری متقاعد بشه از ما خرید کنه یا بیشتر خرید کنه.
اسم این تکنیک ۳ boxes یا سه جعبه های سه گانه هست.

وقتی داری محصول یا خدماتی میفروشید شما یه انتخاب پیش روی مشتری گذاشتید.
در واقع یه گزینه بیشتر روی میز نیست.

مطالعه کنید  آموزش صفر تا صد فروشندگی لباس + ۱۰ تکنیک محشر

وقتی کسی به پیشنهاد شما نگاه میکنه همهی اون چیزی که توی فکرش میاد اینه که
آیا میخوام اینو بخرمش یا نه؟

و میاد فکر میکنه که حاضرم براش هزینه بپردازم ، بودجشو دارم ؟ و همه ی تمرکزش روی قیمت هست.

حال اگر دو گزینه A و B را به آنها بدهید ، به نظرت الان به چی فکر میکنن؟

نمیدونم دیدی توی خیلی از بوفه های سینما یا نه

آنها به شما دو انتخاب می دهند.

آنها پاپ بزرگی دارند و بعد هم پاپ کوچکی دارند.

وقتی می خواهید نوشابه بخرید ، دو گزینه وجود دارد.

و آنچه اکثر مردم انجام می دهند این است که وقتی به آنها دو گزینه می دهید
، ۸۰٪ برای قیمت پایین تر میرن و ۲۰٪ برای قیمت بزرگتر میرن.

به نظرتون چرا اینطوره؟

دلیلش اینه که اکثر مردم میخوان ایمن خرید کنن. کمتر ریسک کنن . میخوان اون چیزو داشته باشن
ولی با قیمت کمتر.
حالا وقتی ما دوتا قیمت به مشتری میدیم بازم به اندازه کافی تمرکز نمیکنن .
و باز هم درباره ی خرید کردن و نخریدنش فکر میکنن.

اما کاری که فروشنده های حرفه انجام میدن اینه که یک گزینه ی سوم رو میکنن.

اینجاست که استراتژی جعبه سه گانه پیاده شده.

در واقع یه انتخاب بزرگتر رو ارائه میدن.
و حالا شما یه قیمت پایین دارید یه قیمت متوسط و قیمت زیاد.
توی حالت دو گزینه گزینه b قیمت زیاد محسوب میشد ولی الان قیمت متوسط برای شما محسوب میشه
چون مغز انسان مقایسه میکنه.

بنابراین برای فروش محصولمون و یا خدماتمون ما دوست داریم بهترین پیشنهاد رو بدیم.

یه تحقیقی برای فروش نوشابه به این روش شده که سه تا نوشابه با ۳ سایز کوچیک
متوسط و بزرگ گذاشتن
20 درصدی که خیلی نوشابه دوست داشتن میان نوشابه بزرگ رو میخرن
و ۲۰ درصد هم نوشابه کوچیک
و ۶۰ درصد نوشابه متوسط رو تهیه کردند.

به طور کلی تست های انحام شده نشون داده که با روش جعبه های سه گانه شانس
فروش قیمت متوسط ۶۰ درصد میشه .
همون قیمتی که توی حالت قبل قیمت بزرگ محسوب میشد و شانس فروشش ۲۰ درصد بود.

پس وقتی میخوای محصولت رو پیشنهاد بدی اگه دوتا گزینه برای انتخاب بهش بدی خوبه
و اگه سه تا بشه دیگه خیلی خوبه .
اما برخی میان ۴ تا پیشنهاد میدن که به نظر من کمی زیاده رویه. چون کمی گیج کننده میشه

اما توی سه تا پیشنهاد ما یه میانه ای رو ساختیم. یه حد وسطی رو ساختیم و تا مقدار زیادی شخص رو قانع میکنه.

مطالعه کنید  نکات بلاگری صدف بیوتی ، موفق ترین بلاگر ایرانی
اشتراک گذاری:
برچسب ها: استراتژی قیمت گذاریبازاریابی و فروش محصولات گران قیمتتکنیک های فروشدیجیتال مارکتینگ رایگان
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > آموزش تکنیک فروش جعبه های سه گانه

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
STAR یا PARADE؟ کدام روش مصاحبه بهتر است؟
چگونه در بیگ فور حقوق بالا بگیریم؟
قدیمی تر 3 تکنیک جادویی برای افزایش فروش
جدیدتر نحوه برخورد با مشتری در فروشگاه + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت