راز ها و روش های استوری مارکتینگ در اینستا
آموزش فروش با استوری اینستاگرام:
توی این آموزش صوتی میخوایم در مورد مارکتینگ از طریق استوری های اینستاگرام صحبت کنیم. رازها و روش های گذاشتن محتوا در استوری ها به روش redic رو آموزش خواهیم.
در واقع توی این مینیم آموزش اختصاصی وبسایت ممتاز کلاب شما استوری مارکتینگ رو به خوبی یاد خواهید گرفت.
اصول اسای و قواعد تعامل و فروش در استوری اینستا رو بهتون آموزش دادم.
حتما شما هم جزو اون دسته از افرادی هستید که متوجه شدین مردم اکثر وقت خودشون توی اینستاگرام رو برای دیدن استوری ها صرف میکنن و با استوری گذاشتنه که شما میتونید تاثیر خیلی قوی رو توی کاربرها ایجاد کنید.
همینطور نوع محتوایی که به ذهن مخاطب از شما منتقل میشه توی شخصیت شما و اینکه بهتون توجه کنن خیلی تاثیر داره.
توی این میکرو آموزش صوتی شما یاد میگیرید که چطور از فرمول REDIC برای تولید محتوای اینستاگرامی در استوری ها استفاده کنید.
بخشی ازین مینی آموزش در مورد بازاریابی و ایده های محتوایی برای استوری اینستاگرام:
دانلود فایل صوتی بالا با لینک مستقیم
متن فایل صوتی بالا با موضوع آموزش صوتی تولید محتوا در استوری اینستاگرام به شرح زیر است:
سلام به همه ی شما دوستان عزیز و کاربران وبسایت ممتاز کلاب
توی این پادکست میخوام در مورد استوری مارکتینگ در اینستاگرام صحبت کنیم
در واقع میخوام روشهایی رو باهاتون به اشتراک بذارم که با اونا میتونید از استوری های اینستاگرام برای تبدیل فالورهاتون به مشتری هایی که دوستشون دارید استفاده کنید
حالا یه چیزی که الان باید در نظر داشته باشید اینه که استوری ها به منظور پیدا کردن فالور بیشتر نیستن چون خیلی سخته که افراد از طریق استوری افراد جدیدی رو پیدا کنن، مگر اینکه از هشتگ استفاده کنن
میدونید که اگر توی استوری هاتون هشتگ استفاده کنید و کسی اون هشتگ رو سرچ کنه میتونه استوری شما رو پیدا کنه
که خب حالا این مباحث مربوط به هشتگ های اینستاگام برای یه آموزش دیگه است که الان در اینجا نمیخوایم دربارش حرف بزنیم
اینجا میخوام بگیم که از استوری ها برای ارتباط عمیق تر با کسانی که در حال حاضر فالوورتون هستن استفاده کنید
خب یکی از چیزایی که من امسال روش تمرکز داشتم اینه که بجای نگرانی برای بدست آوردن کلی فالور میخوام که ارتباطم رو با فالورهایی که الان دارم عمیق تر کنم
چون با استوری هاست که ما میتونیم اعتماد سازی کنیم
ببینید ما از کسانی خرید میکنیم که دوست داشته باشیم
حالا شمارو نمیدونم ولی خودم وقتی به پروفایل دیگران نگاه میکنم مثلا به فید هاشون نگاه میکنم
با اینکه ممکنه خیلی فید ها و تصاویر خوبی داشته باشن اما خب سخته که بهشون اعتماد کرد.
من هم این اشتباه رو کردم که سعی کنم فقط ظاهر پیجم خوب از آب در بیاد و کلا همگی به فکر این هستیم که صفحه فیدمون رو خیلی عالی بسازیم
با رنگ ها مناسب و تعداد زیادی پست که هیچ کدومشون مثل استوری ها حس واقعی بودن رو ندارن
پس حالا میفهمیم که استوری ها یه فرصته برای ما. فرصتی برای اعتماد سازی.
استوری هایی که معتبر تر، واقعی تر، خودجوش تر یا در لحظه تر هستند
و یه روش خیلی شگفت انگیز برای بدست آوردن شناخت بهتری نسبت به فالورها هستش
خب من میخوام یه سری فرمول هایی بهتون بدم تا با دنبال کردنش این پروسه رو آسون تر کنید
شماره یک: روزی ۵ تا استوری بذارید. حالا این مقدار ایده آل هستش، احتمالا هر روز نمیتونید این کارو بکنید
ولی در کل یه بار صبح، بعد از صبح، موقع ناهار بعد از ظهر و آخر روز پست بذارید
اینطوری وقتی افراد دارن اینستاشونو چک میکنن شما رو میبینن
همونطور که میدونید استوری ای که بالاتر از همه نمایش داده میشه غالبا مال کسیه که به تازگی استوری گذاشته
یه سری الگوریتم وجود داره که اینستاگرام بهت میگه هی شاید بخوای این محتوا رو ببینی
حالا بیاید در مورد نوع محتوا و چیزهایی که میخوایم توی استوری بگیم صحبت کنیم
فرمولی که میتونید استفاده کنید تا بتونید در واقع محتوایی رو درست کنید که جواب بده و شما رو به هدفتون برسونه
من واسه ی این فرمول یه اسم انتخاب کردم که راحت بتونید حفظش کنید.
این اسم چیزی نیست جز: REDIC
R مخفف ریلایبل reliable یعنی قابل اعتماد بودن هستش
پس حداقل در روز یه پست بذارید که مطمئن و قابل اعماد باشه
لازم نیست ربطی به تجارتتون یا موضوع پیجتون داشته باشه
باید در مورد این باشه که شما به عنوان یه شخص حقیقی کی هستید
و یه چیزی باشه که برای مردم بامزه باشه ، قابل اعتماد باشه یا شاید یه چالش باشه… هر چیزی میتونه باشه
میدونید، هرچیزی که هست چیزی باشه که افراد دیگه بتونن بهش اعتماد کنن
خب و اما حرف بعدی E
E در واقع ادوکیشن education هست به معنی آموزشی یا روشنگری یا حتی سرگرمی. کلا یه چیزی که مردم رو ترغیب کنه و واسشون مفید باشه و برای شما هم جلب توجه بیاره.
دیدگاهتان را بنویسید