۳۸ ایده ی جذاب تولید محتوا برای پیج ناخن + ویدیو
اگر برای تولید محتوای پیج ناخن و کسب و کارهای مرتبط با سالن های کاشت ناخن دچار کمبود ایده و مشکل هستید باید به شما بگویم که تنها نیستید.
در این مطلب به شما ۳۸ ایده ی تولید محتوا پیج اینستاگرام ناخن جهت افزایش فروش و مشتری به شما ارائه خواهم داد.
درآمد کاشت ناخن چقدر است؟
به طور کلی در آمد شما از هر کسب و کاری بستگی به این دارد که چقدر میتوانید مشتری یابی و کنید و چگونه بازاریابی میکنید.
به طور بلقوه هزاران مشتری در اینترنت در دسترس شما است و میتوانید روزانه تا ۱۰ میلیون تومان هم از کسب و کار کاشت ناخن کسب درآمد کنید.
کسب و کار کاشت ناخن یک لوکال بیزینس (بیزینس محلی) است:
لوکال بیزینس یعنی کسب و کارهایی که محدود به مکان هستند. یعنی شما نمیتوانید در تهران باشید ولی به یک مشتری از ایلام خدمات بدهید. پس باید در محدوده ی شهر و استان خودتان فعالیت کنید.
هرچند امروزه کیفیت کار و برندینگ کردن به صورت حرفه ای میتواند کاری کند که شما از استان های دیگر نیز مشتری داشته باشید.
۳۸ ایده تولید محتوا برای پیج ناخن:
- معرفی سرویس و خدمات تان
- چگونه ناخن خوب و بد را از هم تشخیص بدهیم؟
- نکاتی در مورد انتخاب مدل ناخن متناسب با تیپ و شخصیت و سن و جنس …
- چگونگی مانیکور کردن ناخن
- معرفی کاشت ناخن با پودر / کاشت ناخن ژله ای
- چطور در مورد کاشت ناخن با آرایشگر صحبت کنیم؟
- نحوه ایجاد یک ناخن عالی در خانه
- طرح های هنری ناخن زمستانی
- طرح های هنری ناخن بهاری
- طرح های ناخن پاییزی
- طرح های هنری ناخن تابستانی
- بررسی محصولات و خدمات قابل فروش
- نکات مربوط به مبتدیان
- مقایسه محصولات
- مقایسه ناخن های رنگی
- معروف ترین شکل های کاشت ناخن
- لاک ناخن چه مدت طول می کشد تا خشک شود
- چه مدت بین لایه های لاک صبر کنید
- نکاتی برای خشک شدن سریع لاک ناخن
- آیا لاک ناخن منقضی می شود
- چگونه لاک ناخن ریخته شده را از روی پارچه تمیز کنیم (فرش ، مبل و غیره)
- لاک ناخن چطور کشف و اختراع شد
- لوازم جانبی ناخن برای فروش
- انواع مختلف لاک ناخن را به نمایش بگذارید: مایع ، ژل ، اکریلیک ، فیبر
- نکاتی در مورد انتخاب نوع مناسب طرح ناخن
- آموزش طرح ریسه روی ناخن
- انواع پاک کننده لاک ناخن
- آیا اکریلیک به ناخن های شما آسیب می زند؟
- انواع برس ناخن و لاک
- تفاوت بین لاک زدن مهره ای و لاک معمولی
- بطری های لاک ناخن قابل بازیافت هستند
- موارد دیگر برای پاک کننده لاک ناخن
- چگونه لاک ناخن را کمتر چسبناک کنیم
- چگونه لاک ناخن را غلیظ کنیم
- نکاتی برای تقاشی روی لاک ناخن
- چگونه سنگ های گران روی ناخن بچسبانیم
- آناتومی ناخن
- مشکلات مختلف سلامتی ناخن ها مانند قارچ ها
- چگونه می توان از جویدن ناخن جلوگیری کرد
ویدیو زیر آموزش کامل تولید محتوا برای پیج های ناخن در اینستاگرام است:
دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام
چهارچوب کلی تولید محتوا و بازاریابی برای پیج کاشت ناخن:
در این بخش میخواهم به شما مواردی را بگم که باعث میشود ساختار کلی ایده پردازی برای تولید محتوا ویژه ی پیج های ناخن را یاد بگیرید.
۱. انتشار ناخن های مشتری پس از اتمام کار
از مشتریان بخواهید که به شما اجازه دهند پس از پایان کار، عکس هایی از ناخن هایش که شما برایش کاشتید تیهه کنید و در پیجتان منتشر کنید. به این صورت شما یک روندثابت از تصاویر عالی از مشتریان فعلی تان دارید که باعث میشه همیشه پیجتان آپدیت بشود و همیشه محتوایی برای انتشار داشته باشید.
نکته مهم اینست که مردم وقتی مشاهده میکنند که دیگران در حال کاشت ناخن و زیبا سازی در سالن زیبایی شما هستند ، ترغیب میشوند که انها هم به شما مراجعه کنند.
در بازار قانون ۸۰/۲۰ وجود دارد یعنی ۸۰ درصد مشتریان پیش ۲۰ درصد فروشنده ها میروند. و وقتی یک سالن زیبایی سرش شلوغ میشود ناخودآگاه مشتریانش زیادتر میشوند زیرا دیگران این حس را دارند که این آرایشگاه کارهای با کیفیت انجام میدهد پس میخواهد فقط پیش آن برای کاشت ناخن مراجعه کنند.
۲- تبدیل هر مشتری به چند محتوای پست و استوری و ریلز
اگر در سالن تان دستیار دارید یا کسی را دارید که میتوانید کار تولید محتوا را به او بسپارید سعی کنید هر مشتری که به شما مراجعه میکند ، از فرایند کار و پایان کار تولید محتوای عکس و فیلم کنید. حتی در پایان کار از مشتری خودتان بخواهید نظرش رو در مورد ناخن هایی که کاشته است بگویید.
اینطوری شما کلی محتوا دارید که میتوانید آن را پست یا استوری کنید.
بخشی از محتوا هم نگه دارید و در آخر هفته از بین محتوای چند متشری یک کلیپ درست کنید با موزیک پس زمینه و به صورت ریلز در پیجتان منتشر کنید.
۳. از روند کارتان لایو بگذارید:
اول این رو بدونید که هر محتوایی که منتشر میکنید در واقع یک نقطه ی تماس شما با مشتری است. هر چه بیشتر این نقاط تماس بیشتر باشد شما زودتر مخاطب را به مشتری تبدیل خواهید کرد ، ضمن اینکه ارتباط شما با مشتری بهتر و صمیمی تر میشود و تبدیل به یک برند میشوید.
یکی از کارهایی که میتوانید انجام بدهید اینست که وقتی در حال انجام کار هستید از روند کارتان لایو بگذارید. برای اینکار بهونه های نا درست مانند اینکه ترفندهای کارم رو بقیه میفهمند توجه نکنید.
شما همین الان با یک سرج در اینترنت میتوانید طرز تیهه چلوکباب رو پیدا کنید اما خیلیا حوصله ی پختن ندارند و آن را از رستوران سفارش میدهند.
شما باید با نمایش مهارت کارتان و نمایش مشتری هایی که دارید مخاطب فعلی اینستاگرام را ترغیب کنید که برای مراجعه به سالن تان وقت رزرو کند.
یکی از نکات مهم در بازاریابی عصبی دقیقا همین است که ما با نشان دادن نتیجه ی کار بر روی افراد دیگر مخاطب را تشویق میکنیم که او هم همین نتیجه را میتواند از کسب و کار ما به دست بیاورد.
۶. در هشتگ گذاری تنوع به خرج بدهید
اجازه ندهید هشتگ های شما کهنه شود. به هشتگ های جدیدی که از طریق فید یا تایم لاین خود میبینید توجه کنید و هر ماه یا بیشتر، کمی تحقیق کنید و چند برچسب جدید اضافه کنید.
از طریق هشتگ در واقع دارید موضوع پیج و محتوایی که منتشر میکنید را به اینستاگرام معرفی میکنید تا دقیقا بداند که آن را به چه افرادی باید نمایش بدهد.
البته ما همیشه گفتیم آموزش کسب درآمد از اینستاگرام خیلی نباید وابسته به نکاتی مانند هشتگ گذاری باشد اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست.
۷. ثبت لوکیشین محل زندگی تان:
شما یک لوکال بیزینس یا همان بیزینس محلی هستید. بنابراین در پست هایی که منتشر میکنید حتما سعی کنید که لوکیشین شهر و استان محل زندگی تان را ثبت کنید.
این کار باعث میشود کاربران از شهر محل سکونت شما بتوانند شما را پیدا کنند. البته طبق تجربه مشاهده شده است که ربات های هوش مصنوعی اینستاگرام شما را به ورت هوشمند به افرادی که به طریقی به این لوکیشن ها مرتبط باشند نمایش میدهد.
۸. اسپانسر یک مسابقه بشوید:
یکی از کارهایی که میتاونید انجام بدهید اینست که یک رویداد و مسابقه ایجاد کنید و در آن شما با طرح یک موضوع توجهات را جلب کنید. مثلا یک مسابقه در مورد “بهترین طرح ناخن در فصل پاییز” راه م اندازید و از طریق چند بلاگر یا پیج خودتان ، این مسابقه را معرفی میکنید و برای ان هم یک جایزه یا خدمات ویژه در نظر میگیرید. حالا از افراد میخواهید که طرح ناخن مورد نظرشون رو استوری کنندو پیج شما را تگ کنند.
البته میتوانید ایده های دیگری نیز داشته باشید. برای این کار نیاز به خلاقیت دارید.
۹. اینفلوئنسر مارکتینگ:
برای این کار شما میتوانید از بلاگر ها دعوت کنید که به سالن زیبایی و کاشت ناخن شما مراجعه کنند و سپس در صفحه ی خودش شما را به مخاطبانش معرفی کند.
این کار را میتوانید از طریق مذاکره کردن و ارتباط گرفتن با بلاگرهای معروف انجام بدهید. اگر توان مالی مناسبی دارید میتوانید از چند بلاگر در بازه ی زمانی مختلف استفاده کنید که همیشه برند سالن زیبایی شما در ذهن مخاطب بماند.
همچنین تصویر برداری از ناخن ها و نمونه کارها میتواند بسیار زیاد باعث افزایش فروش شما بشود. زیرا که مشتری کیفیت بالای تصویر را در واقع نتیجه ی بهتر کار میداند و آن را روی ناخن خودش تصویر سازی میکند. مانند نمونه ی عکس زیر:
فرصت پیش روی شما یک طلای دست نخورده است:
اکثر کسانی که در زمینه ی کاشت ناخن و ناخن کاری فعالیت میکنند در فضای اینترنت به خصوص شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به صورت آماتور و مبتدی تولید محتوا می کنندو این امر باعث شده است که نتوانند دنبال کننده ها و مشتریان زیادی جذب کنند.
و در چند مورد معدود نیز که تولید محتوا کیفیت خوبی داشته است نتایج باور نکردنی بوده است. بیزینس های کاشت ناخن در شهرهای مختلف که به خاطر برنامه تولید محتوا در اینستاگرام و البته بعضا در شبکه های اجتماعی دیگر توانسته اند مشتریان بسیار زیادی را هر روز در محل کارشان داشته باشند.
همین مسئله اهمیت و قدرت تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام را به ما میرساند که چقدر باعث افزایش فروش و درامد انلاین یک پیج می شود.
پیج های اینستاگرام کاشت ناخن خارجی نیز به اهمیت پست و استوری های جذاب پی برده اند و امروزه در حال فعالیت مستمر در پیج هایشان هستند تا بتوانند مشتری هایی در زمینه کاشت ناخن به سالن زیبایی خودشان جذب کنند.
دانلود ۲۰ تکنیک محشر بازاریابی اینترنتی
نمونه محتوای استوری برای پیج اینستاگرام: (بع خلاقیت در تصویر و کیفیت آن توجه کنید)
پس شما با انجام تولید محتوا برای پیج ها و کسب و کار کاشت ناخن خودتان میتوانید مشتریان بسیار زیادی را حاصل کنید.
همچنین اگر شما ایده ایی برای توسعه کسب و کارتان در زمینه ی سالن های کاشت ناخن دارید میتوانید از طریق ایده های مطرح شده مخاطبان و مشتری های بسیاری جذب خودتان کنید.
در سالن های کاشت ناخن فروش خدمات وابسته به این است که مخاطب چقدر به شما اعتماد دارد پس در پیجتان ابتدا اعتماد سازی کنید.
در ادامه به شما ایده هایی برای انتشار محتوا در پیجتان میدهم که با استفاده از آن میتواند درآمد اینستاگرامی خودتان را افزایش بدهید.
نمونه ویدیو تولید محتوا برای پیج کاشت ناخن:
ایده جالب برای تصویر برداری از ناخن برای پست و استور در پیج اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی:
ویدیو دوم نمونه محتوای پیج کاشت ناخن:
- ما برای تولید محتوا انواع محتوا را باید تولید کنیم که هر کدام یک هدف و ماموریت خاصی دارید.
- محتواهایی هستند که بر اساس آن ما فالور جذب میکنیم و همچنین مدل های دیگر محتوا با هدف تبدیل مخاطب به مشتری تولید میشوند.
ویدیو کوتاه زیر را مشاهده کنید:
اطلاعات بیشتر در مورد دوره بلاگری در اینستاگرام
ایده ی استوری برای پیج ناخن:
به طور کلی در استوری ها باید بلاگری کرد که ترکیبی از فعالت های روزانه ( لایف استایل) به علاوه نمایش تخصص خودتون به مخاطبان دارد.
بلاگری کردن در استوری ها یک روش بسیار اعجاب انگیز برای افزایش فروش هست چونکه شما به شدت روی مخاطب تاثیر میگذارید.
- استوری های یک پیج ناخن کاری میتواند صحبت کردن با مشتریان فعلی تان باشد.
- اگر مشتری ندارید در استوری ها میتوانید چند مدل ناخن را بررسی کنید.
- به عنوان یک متخصص در این زمینه هر روز دانشتان را زیاد کنید ، پس نمایش دادن همین مطالعه ی روزانه و منتقل کردن نکات آموزشی شما را فردی متخصص نشان میدهد.
- وقتی مشتریان شما تصویر ناخن های خودشان را در صفحه شهیشان منتشر میکنند احتمالا شما را تگ میکنند ، آن استوری را هم منتشر کنید.
ویدیو سوم تولید محتوا اینستاگرامی پیج ناخن و سالن کاشت ناخن:
آیا فقط با دانستن این ایده ها برای تولید محتوا موفق به فروش می شویم؟
یکی از چیزهایی که نیاز داریم اینه که ایده های تولید محتوا در زمینه ی کار خودمون داشته باشیم اما سوال مهم اینه که این محتواها رو چجور ارائه بدیم که در نهایت منجر به افزایش فروش ما بشه؟
در کلاس جامع آموزش بلاگری شما با بازاریابی محتوا اختصاصی برای اینستاگرام آشنا میشید و میتونید پست و استوری هایی تولید کنید که منجر به فروش شما میشود.
پس پیشنهاد من به شما این است که گام بعدی را همین الان شروع کنید:
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.