جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی حضوری > چطور فروش مغازه و پاساژ را افزایش بدهیم؟ عکس

چطور فروش مغازه و پاساژ را افزایش بدهیم؟ عکس

مهر ۱۲, ۱۴۰۱
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
بازاریابی حضوری
1.28k بازدید
چطور فروش مغازه و پاساژ را افزایش بدهیم

ما خیلی وقت ها ما هم مثل دیگران برای خرید به پاساژ و مال ها میرویم و در آنجا محصولات خودمون رو میخریم. در خیلی از مواقع مشاهده کردیم که برخی از فروشگاه ها و مغازه ها در پاساژ بسیار فروش بشتری نسبت به دیگر مغازه ها دارند. اما علت چیست؟

دلیل اصلی هر فروش زیادی در رفتار متفاوت در بازاریابی فروشگاه توسط فروشنده ی آن است. اینکه بدانیم بازاریابی چیست و چطور میتوان با بازاریابی کردن ، افزایش فروش داشته باشیم یک مهارتی هست که شما در هر صنفی که دارید کار میکنید به دردتان میخورد.

در واقع دارویی هست که هر دردی را خوب میکند. در ادامه ی این مطلب قصد دارم کامل به شما بگویم چطور برای مغازه و فروشگاه در پاساژ فروشمان را زیادتر کنیم.

البته این نکته را بدانید که همانطور که ما برای ادگیری بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ناز به یادگیری تولید محتوا داریم ، برای یادگیری فروشندگی در پاساژ و مغازه هم نیاز به آموزش روانشناسی فروش داریم. زیرا روانشناسی فروش در رفتار و تعامل ما با مخاطب و مشتریان بسیار تاثیر زیادی دارد.

چطور در پاساژ مشتری بیشتری جذب کنیم؟

یکی از راه های اینکه بدونیم چطور میتونیم فروشگاه خوبی بشیم اینه که بیایم خودمون رو جای مخاطب بگذاریم و سعی کنیم حس و حال های اون رو درک کنیم.

حالا ما بیایم فکر کنیم که چرا خیلی وقتها برای خرید به پاساژ ها میریم.

چرا وقتی میخوایم مثلا پوشاک بخریم یا موبایل میریم توی پاساژ هایی که اکثر فروشنده ها همون محصول رو میفروشن؟

خب دلایل منطقی ای وجود داره مثل اینکه اونجا قیمت ها مناسب تره و یا اینکه تنوع بیشتره.

خب دیگه چه دلایلی میتونه باشه؟ مثلا اینکه معتبر تره و احتمالا شرکت های پخش توی این پاساژ ها هستن و اگر محصولمون موبایل یا لپتاپ باشه گارانتی خوب و معتبری دارند.

حالا بیا فرض کنیم ما یه فروشگاه لپتاپ فروشی هستیم در پاساژی که اطرافمون هم کلی مغازه ی دیگه هستن و میخوایم بدونیم چرا باید یک نفر از بین این همه مغازه بیاد از ما خرید کنه؟

قبل ازینکه یک نفر از ما خرید کنه مسلما قبلش باید جذب مغازه ی ما شده باشه. بنابراین ویژگی های ظاهری و پیام هایی که در از طرف ما به اون منتقل میشه میتونه موثر باشه.

ما شاید زمان کمی داشته باشیم برای انتقال پیام ها چون مردم مدام دارن به اطراف نگاه میکنن.

ویژگی های ظاهری یک مغازه چه چیزی هست؟

دکور خوب و زیبا یکی از موارد هست ولی نه دکوری که حتما گران قیمت تر یا رنگارنگ تر یا شلوغ تر هست.

به قول استیو جابز پیچیدگی در سادگی هست. بنابراین یه دکور منظم و خلوت میتونه انتخاب خوبی باشه به طوری که از کنار و اطراف اون داخل مغازه نیز مشخص باشه.

تجربه نشون داده دکور هایی که از پس زمینه ی اون داخل مغازه مشخص باشه جذابیت بیشتری برای مخاطب داره تا فروشگاهی که اینطور نیست.

زیاد دنبال کارهای عجیب و منحصر به فرد توی مغازتون نباشید. فضای خرید حضوری و فضای خرید آنلاین هر دو باید حس خوب و راحتی به مردم بدن.

اگر به قالب سایت دیجیکالا دقت کنید می بینید که بیشتر ازینکه این سایت بخواد گرافیک خواص و منحصر به فردی داشته باشه ، بیشتر یک سایت بسیار استاندارد و کاملا با کارایی آسون هست و در عین حال حس پربار بودن و داشتن انواع مدل ها رو بهتون میده.

مغازه ی شما هم باید همینطور باشه. خیلی ساده ولی در عین حال مشتری در یک نگاه متوجه بشه کلی مدل های متنوع دارید.

در برخی مغازه های پوشاک دکور پشت سر فروشنده هست و مشتری باید با اشاره به فروشنده مدلی که میخواد رو از نزدیک ببینه. ضمن اینکه در اون شرایط مشتری احساس توجهی از سمت فروشنده مکنه احساس کنه و زیاد راحت نباشه.

فروشگاه های پوشاکی که لباس ها را روی ردیف هایی در مغازه قرار میدن تا مشتری در بین اونها رد بشه و یکی یکی مدل ها رو به صورت باز شده تماشا کنه فروش بیشتری داند و مشتری احساس راحتی بیشتری داره.

 

تا اینجا با چند مورد از نکات کلی در مورد بازاریابی عصبی یا به عبارتی نورومارکتینگ آشنا شدیم.

البته به صورت دقیق و علمی سه مبحث روانشناسی فروش و نورو مارکتینگ و بازاریابی عصبی یکی میستند ولی ما در این کتاب قصد دارید یک دید کلی نسبت به این موضوعات داشته باشیم.

خب حالا بریم یه چندتا تکنیک یاد بگیریم.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی حضوری > چطور فروش مغازه و پاساژ را افزایش بدهیم؟ عکس

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه رهبران باید به دفتر بازگردند؟
چگونه با چت قهوه شبکه‌سازی کنیم؟
چگونه کارکنان بولت را به دفتر برگردانیم؟
چرا فروشگاه‌ها به سمت بی نظمی می‌روند؟
چگونه با دیجیتال ساینیج فروش بیشتری داشته باشیم؟
چگونه فروشگاه‌ها به فیزیکی و دیجیتال تبدیل شوند؟
قدیمی تر 3 ایده تولید محتوا ورزشی در اینستاگرام + عکس
جدیدتر آموزش حرفه ای نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت