جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی حضوری > ۷ روش جذب مشتری برای باشگاه ورزشی

۷ روش جذب مشتری برای باشگاه ورزشی

آذر ۱۰, ۱۴۰۱
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
بازاریابی حضوری
1.18k بازدید
جذب مشتری برا باشگاه ورزشی

یک حقیقت بسیار ساده در زمینه کسب و کارهای کوچک و بزرگ وجود دارد: میزان درآمد کسب و کار شما با تعداد مشتریانی که دارید، نسبت مستقیمی دارد. به بیان ساده تر، زمانی که مشتریان زیادی در کسب و کار شما وجود داشته باشد، درآمد و سود شما بالاتر خواهد بود.

در حالی که برخی از کسب‌وکارها سودهای کلانی به دست می‌آورند، برخی دیگر به سمت شکست قدم بر میدارند. در وهله اول ممکن است به نظر برسد که این موضوع به دلیل نداشتن محصولات و خدمات مناسب است، اما حقیقت دیگر این است که بسیاری از خریداران بالقوه از وجود این کسب و کارها آگاه نیستند.

لذا، جذب و حفظ مشتریان در هر کسب و کاری ضروری است. در اینجا روش هایی برای جذب مشتریان برای یک باشگاه ورزشی را بیان  می کنیم:

  1. افراد را تشویق کنید تا در کل سال عضو شوند.

با وجود اینکه باشگاه ها در شش ماهه اول سال بیشترین فعالیت را برای جذب اعضای جدید دارند، اما در چند ماه آخر سال نیز نباید از جذب اعضای جدید دلسرد شوند. همه افراد دوست دارند تا در باشگاه مورد علاقه خود عضو باشند، حتی اگر مدت عضویت آنها بیشتر از یک یا دو ماه در سال نباشد.

  1. به اعضای خود هدیه بدهید.

یک راه عالی برای جذب اعضای جدید و تشویق افراد قدیمی به تمدید عضویت در باشگاه ورزشی این است که به آنها هدیه ای منحصربفرد و به یاد ماندنی اهدا کنید. با اعطای هدیه، هر ساله طرفداران باشگاه ورزشی انگیزه بیشتری برای تمدید عضویت خواهند داشت و به مرور زمان به اعضای وفادار باشگاه تبدیل خواهند شد.

علاوه بر این، اعضای باشگاه در ازای عضو شدن، چیزی مادی دریافت خواهند کرد که می تواند برای آنها فراتر از یک هدیه مادی، اثری معنوی و خاطره انگیز داشته باشد.

توجه داشته باشید که هدیه دادن باعث میشود که مشتری در ذهن خودش احساس کند در یک معامله برد کرده است. زیرا وقتی برای عضویت یک مبلغ را پرداخت میکند ، حالا بیشتر از آن هر هدیه ای که دریافت کند احساس سود کردن دارد.

مطالعه کنید  ۳ تکنیک نحوه برخورد با مشتری ناراضی + ویدیو
  1. غرفه عضویت باشگاه خود را راه اندازی کنید.

در طول هر رویداد یا مناسبت خاص، یک جایگاه ویژه عضویت داشته باشید که هواداران شما بتوانند فرم عضویت باشگاه را در آن پر کنند. این جایگاه باید قابل مشاهده بوده و در جای مناسب مستقر باشد. ضمن اینکه باید برای جذابیت حضورتان در آن غرفه ها و نمایشگاه ، رویکرد مناسبی داشته باشید به طور مثال در مورد یک تحقق عملی صحبت کنید که شما در باشگاهتان یا در برنامه ورزشی ای که ارائه میدید آن را رعایت میکنید.

این باعث میشود افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا بشوند و حتی اگر در آن زمان مشتری هم نباشند اما نام باشگاه شما در ذهنشان ثبت خواهد شد.

  1. عضو شدن را برای طرفداران خود آسان کنید.

اعضای فعلی، قبلی و بالقوه شما باید تمام اطلاعات مربوط به عضویت در باشگاه را از طریق کانال های رسمی و شبکه های اجتماعی بدانند. بسیاری از افرادی که می خواهند در یک باشگاه عضو شوند، نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. بنابراین، مطمئن شوید که بخش‌هایی را در ارتباط با آشنایی با نحوه عضویت در وب‌سایت خود، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌ها مشخص کرده‌اید.

  1. از اعضای خود تشکر کنید.

هر بار که تعداد اعضای باشگاه شما از یک مقدار مشخص بیشتر می شود، باید تعداد اعضای خود را به حامیان خود اطلاع دهید و از آنها برای عضویت تشکر کنید. به این ترتیب همه هواداران و دنبال کنندگان باشگاه شما می دانند که “ارتش” طرفداران شما چقدر بزرگ است.

  1. تخفیف های ویژه عضویت ایجاد کنید.

شما می توانید در رویدادهای خاص، بر روی کالاهای باشگاه خود و خدمات متنوعی که دارید، تخفیف های هدفمند ارائه کنید. این موضوع حتی می تواند از طریق اعضای فعلی باشگاه شما، به گوش سایر افراد که به اینگونه تخفیف ها علاقه مند هستند، برسد و آنها را جذب کند.

مطالعه کنید  بررسی راه های افزایش فروش فروشگاه (۷ روش قدرتمند)
  1. افراد معروفی را که در باشگاه شما عضو هستند، معرفی کنید.

مردم دوست دارند کارهایی را که افراد مشهور انجام می دهند، تکرار کنند. اگر اسطوره ای در باشگاه خود دارید از وی برای معرفی محصول یا خدمت خاصی دعوت کنید. این شیوه تبلیغاتی به راحتی می تواند اعضای جدید بسیاری را به سمت باشگاه شما سرازیر کند.

روش های بسیاری وجود دارد که بنا به ساز و کار باشگاه شما، می تواند برای جذب اعضای جدید مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا از ۷ روش ساده برای افزایش فروش و  تعداد اعضای جدید باشگاه ورزشی تان نام بردیم. از هر روشی که استفاده می کنید، باید بدانید بدون جذب افراد جدید، کسب و کار شما با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. پس همین حالا دست به کار شوید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی حضوری > ۷ روش جذب مشتری برای باشگاه ورزشی

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه رهبران باید به دفتر بازگردند؟
چگونه با چت قهوه شبکه‌سازی کنیم؟
چگونه کارکنان بولت را به دفتر برگردانیم؟
چرا فروشگاه‌ها به سمت بی نظمی می‌روند؟
چگونه با دیجیتال ساینیج فروش بیشتری داشته باشیم؟
چگونه فروشگاه‌ها به فیزیکی و دیجیتال تبدیل شوند؟
قدیمی تر آموزش صفر تا صد فروشندگی لباس + 10 تکنیک محشر
جدیدتر 5 روش جذب مشتری برای کاشت ناخن + عکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت