جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > نسل جوان و نیاز به پرداخت دیجیتال آسان

نسل جوان و نیاز به پرداخت دیجیتال آسان

آذر ۱۱, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، متفرقه
164 بازدید

جوانان خریدار در فروشگاه‌ها انتظار گزینه‌های پرداخت دیجیتال آسان و خدمات ویژه دارند

در دنیای امروز که به سرعت در حال تغییر است، فرآیندهای مالی و بازاریابی نیاز به ارتقاء دارند تا بتوانند از وفاداری مشتریان جوان‌تر در خرید حضوری بهره‌برداری کنند.

تفاوت‌های بنیادی در مهارت‌های خرید و بانکداری

در اقتصاد در حال تغییر، تفاوت‌های بنیانی در رفتار خرید و بانکداری جوانان نسبت به نسل‌های پیشین وجود دارد. برآورده کردن نیازهای سه گروه اصلی مصرف‌کننده می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا از نگاه مشتریان گزینه‌های خرید را بهبود دهند. کسب‌وکارها نمی‌توانند عجیب و غریب بودن و تغییر رفتار جوانان را در خرید نادیده بگیرند.

دو نسل مؤثر در خرید امروزی، نسل هزاره یا همان نسل Y (۲۷-۴۲ سال) و نسل Z (۱۸-۲۴ سال) هستند. در میان این دو نسل، گروهی کمتر شناخته شده به نام “زیلنیال‌ها” (Zillennials) نیز وجود دارد که به عنوان نسل بینابینی شناخته می‌شوند.

«زیلنیال‌ها» و اهمیت شناخت آن‌ها

زیلنیال‌ها با بخش‌های کلیدی تجربه خرید نسل هزاره و نسل Z توجه دارند. اما بسیاری از بانک‌ها و بازاریاب‌ها آن‌ها را جوان یا پیر می‌دانند و این ممکن است منجر به تصمیمات گمراه‌کننده و گرانبها شود.

اهمیت پرداخت‌های آسان برای نسل Z

با بازگشت فروشگاه‌های فیزیکی به ترافیک حضوری جوانان، ترجیحات بانکی و پرداخت آن‌ها چالش‌هایی را برای خرده‌فروشان ایجاد می‌کند. نسل Z خواهان انجام کارهای ساده مانند به‌روزرسانی آدرس یا قفل و باز کردن کارت اعتباری از طریق روش‌های ساده مانند اپلیکیشن‌های موبایل است.

به گفته “ساگار راجگوپال”، مدیر ارشد در شرکت «یوبیکویتی»، بانک‌ها باید سرعت عمل داشته باشند و امکاناتی را ارائه دهند که شامل خدمات سلف‌سرویس از طریق اپلیکیشن، چت‌بات‌ها، گفتگوی زنده و یک نماینده واقعی تلفنی باشد تا بتوانند نیازهای این نسل را برآورده کنند.

پذیرش روش‌های پرداخت جدید توسط مصرف‌کنندگان جوان

در عصر امروز که فضای کسب‌وکار به دو بخش مهم تقسیم شده است – مشتریان آنلاین و مشتریان حضوری – پشتیبانی از روش‌های پرداخت جدید مانند کیف پول دیجیتال اهمیت ویژه‌ای دارد. با وجود رشد پیوسته تجارت الکترونیک، مصرف‌کنندگان جوان هنوز خرید حضوری را ترجیح می‌دهند.

روش‌های پرداخت دیجیتال و بیومتریک (شناسایی از طریق داده‌های زیستی) برای ایجاد تجربه پرداخت ایده‌آل برای جوانان اهمیت دارد. طبق گزارش‌های اخیر، بیشتر جوانان در دسته سنی ۱۸-۴۰ سال تمایل به امتحان روش‌های پرداخت جدید دارند.

ضرورت تغییر در فرآیندهای بانکی

نسل جدید مشتریان بانکی شامل نوجوانان و جوانان که با استفاده از گوشی‌های هوشمند تمام امور مالی خود را مدیریت می‌کنند، نیاز به تجربه کاربری متفاوت دارد. به گفته “راجگوپال”، ۹۰٪ از تعاملات بانکداری دیجیتال نسل Z از طریق گوشی‌های هوشمند صورت می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد که این نسل به بانکداری سنتی وابسته نیست و به راه‌حل‌های جدید نیاز دارد.

کاربران آماده پذیرش گزینه‌های دیجیتال ساده‌تر

طبق گزارش‌های اخیر، جوانان ترجیح می‌دهند از برنامه‌های پرداختی برای خریدهای حضوری استفاده کنند و اگر فرآیند پرداخت برایشان گیج‌کننده باشد، به راحتی آن را رها می‌کنند. این نسل به سرعت و راحتی در پرداخت بسیار اهمیت می‌دهد.

نقش بانک‌ها در حمایت از سواد مالی جوانان

بانک‌ها نقشی کلیدی در ارتقاء سواد مالی مصرف‌کنندگان جوان دارند. اپلیکیشن‌های بانکی باید دارای رابط کاربری جذاب و قابلیت دسترسی آسان باشند و نکاتی برای مدیریت مالی ارائه دهند که به جوانان در بهبود وضعیت مالی‌شان کمک کند.

چالش‌های کسب‌وکارها در ارائه گزینه‌های پرداخت

اولویت‌دهی به گزینه‌های پرداخت دیجیتال، انتخاب‌های متنوعی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند اما اگر این گزینه‌ها بیش از حد پیچیده شوند، ممکن است منجر به سردرگمی و عدم رضایت مشتری شود. به همین دلیل، کسب‌وکارها باید در ارائه گزینه‌های پرداخت متنوع، تعادلی را برقرار کنند تا همزمان هزینه و پیچیدگی پیاده‌سازی کاهش یابد.

در مجموع، توجه به این تغییرات رفتاری و نیازهای نسل جوان می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در بازارهای رقابتی امروز موفق باشند و وفاداری مشتریان جوان را کسب کنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > نسل جوان و نیاز به پرداخت دیجیتال آسان

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
رشد درآمد مشاوره های بزرگ ۲۰۲۴
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه برندها برای رکود اقتصادی آماده شوند؟
جدیدتر آموزش استفاده از راهکارهای پرداخت Omni-Channel

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت