جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با هوش مصنوعی فروش آنلاین را بهتر کنیم؟

چگونه با هوش مصنوعی فروش آنلاین را بهتر کنیم؟

آذر ۱۷, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
124 بازدید

بهبود تجربه خرید و فروش آنلاین با هوش مصنوعی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، به ویژه در حوزه هوش مصنوعی، کسب‌وکارها به دنبال راهکارهایی هستند تا تجربه خرید و فروش آنلاین خود را بهبود ببخشند. سایت GroupBy، که به‌عنوان یک پلتفرم جستجوی هوشمند در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند، قرار است به بازاریاب‌ها و خرده‌فروشان راهکارهایی ارائه دهد تا بهتر بتوانند در بازار پر رقابت امروز زنده بمانند.

جلسه آنلاین GroupBy

در روز پنج‌شنبه، گروه GroupBy یک جلسه آنلاین با حضور مدیران و متخصصان برگزار می‌کند تا راهکارهایی برای پل زدن بین مشتریان و فروشندگان ارائه دهد. مهم‌ترین موضوعاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

۱. چگونه برندها می‌توانند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تجربه مشتری را بهبود بخشند:

با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، خرده‌فروشان می‌توانند فرصت‌های استراتژیک بیشتری را شناسایی کرده و تمرکزشان را از فعالیت‌های روزمره به ارتقای تجربه مشتری تغییر دهند. این تغییر می‌تواند فرآیندها را بدون حذف عنصر انسانی کارآمدتر کند.

۲. چرا فروشندگان آنلاین باید تجربه‌های چندگانه خود را با قابلیت شخصی‌سازی تلفیق کنند تا ارزش واقعی برای مشتریان ایجاد کنند:

شخصی‌سازی تنها به معنای پیشنهاد محصولات نیست، بلکه ایجاد تجربه‌های ارزش‌افزا و مرتبط برای مشتریان است. این انتظار وجود دارد که مشتریان در همه پلتفرم‌ها، از سایت تا اپلیکیشن، پیشنهاداتی شخصی دریافت کنند.

۳. چگونه می‌توان یک جریان درآمد قابل پیش‌بینی ایجاد کرد تا کسب‌وکار در آینده پایدار بماند:

نخستین قدم برای خرده‌فروشان این است که اطمینان یابند داده‌های مشترکی در همه کانال‌ها به اشتراک گذاشته شود. اگر داده‌های مختلفی در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین استفاده شود، مشتریان تجربه‌ی یکنواختی نخواهند داشت که این امر می‌تواند آزاردهنده باشد.

۴. چرا خرده‌فروشان مدرن از سیستم‌های مبتنی بر قواعد به سمت سیستم‌های درآمدزا حرکت می‌کنند:

مدیریت مبتنی بر قواعد بسیار زمان‌بر است و انرژی تیم‌ها را می‌گیرد، در حالی که سیستم‌های درآمدزا از منابع برای وظایفی که بیشترین ارزش را ایجاد می‌کنند استفاده می‌کنند. فروشگاه‌های آنلاینی که بتوانند از هوش مصنوعی به درستی استفاده کنند، فرصت‌های زیادی برای بهبود تجربه مشتریان و افزایش بهره‌وری خواهند داشت.

تحلیلگران و چالش‌ها

شرکت کنندگان این جلسه شامل برندان ویتچر، نایب‌رئیس و تحلیل‌گر ارشد در موسسه Forrester، آرو ناتاراجان، مدیر محصول در GroupBy، و کول مک‌ری، مدیر هوش تجاری در GroupBy هستند. آرو ناتاراجان اشاره می‌کند که بسیاری از خرده‌فروشان علیرغم تغییر انتظارات مشتریان و پیشرفت‌های تکنولوژیک هنوز به روش‌های قدیمی خود ادامه می‌دهند که این مسئله باعث می‌شود از انتظارات بازار عقب بمانند.

چالش‌های مدیریت محصولات

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای تیم‌های مدیریت محصولات این است که ساعت‌ها وقت خود را صرف ایجاد قوانین برای جستجوهای محصول می‌کنند؛ در حالی که نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان تغییر کرده است. اما نکته حائز اهمیت این است که صرفاً اینکه یک فناوری بتواند بخشی از وظایف را با هوش مصنوعی انجام دهد، کافی نیست و باید به صورت کامل از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره‌برداری شود.

نکته پایانی

در نهایت، برای استفاده موثر از هوش مصنوعی، بازاریاب‌ها و فروشندگان باید تفاوت بین تکنولوژی‌هایی که به‌طور کلی ادعای استفاده از هوش مصنوعی را دارند و آن‌هایی که به صورت زایشی بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده‌اند را دریابند. اگرچه چالش‌های بسیاری پیش روی خرده‌فروشان وجود دارد، اما با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، امکان پاسخ‌گویی مناسب به اعتراضات مشتری و تسهیل روند خرید امکان‌پذیر است.

“`

این محتوا به صورت بهینه برای سئو تنظیم شده و شامل لینک‌های مرتبط با موضوعات اصلی است.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با هوش مصنوعی فروش آنلاین را بهتر کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه فروشگاه آنلاین خود را بدون کدنویسی گسترش دهیم؟
جدیدتر چگونه از مشکلات خرید کالا با ربات‌ها جلوگیری کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت