جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه تجربه مشتری را در خرید آنلاین بهبود دهیم؟

چگونه تجربه مشتری را در خرید آنلاین بهبود دهیم؟

آذر ۱۵, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
213 بازدید

تغییرات جدید در تجربه مشتری و روندهای تجارت برای سال ۲۰۲۱

با پیشرفت تکنولوژی و گرایش مصرف‌کنندگان به استفاده از کیف‌پول‌های دیجیتال و کارت‌های هدیه، بازاریاب‌ها باید استراتژی‌های خود را با تغییر رفتار خرید مصرف‌کنندگان هماهنگ کنند تا تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد کنند.

تحولات مصرف‌کنندگان و فروشندگان

مصرف‌کنندگان و فروشندگان هر دو باید به طور مداوم خود را با تغییرات هماهنگ کنند. قرنطینه‌ها و الزام به رعایت فاصله اجتماعی، سبب شد که فناوری‌های جدید سریع‌تر از قبل مورد استفاده قرار بگیرند. پیش‌بینی‌هایی که پیش از کووید-۱۹ برای تجارت وجود داشت، به سرعت به واقعیت تبدیل شد. از جمله سفارش آنلاین غذا، تحویل از کنار خیابان و سیستم خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه (BOPIS) که برای صاحبان فروشگاه‌ها و بازاریاب‌های برندها چالش‌های جدیدی ایجاد کرده است.

روندهای جدید در تجارت و تجربه مشتری

تحلیل‌گران بازار معتقد نیستند که مصرف‌کنندگان در پسا‌پاندمی از گزینه‌های خرید تازه‌یافته خود دست بکشند. نگرانی از سلامت، فاصله‌گذاری اجتماعی و کار از راه دور همچنان عنصر اصلی زندگی روزانه میلیون‌ها خریدار باقی خواهد ماند.

بنابراین، برندها باید به بررسی دائمی چگونگی سازگاری با تغییرات اساسی در چشم‌انداز تجارت بپردازند. نحوه ارائه تجربه مشتری توسط برندها تعیین می‌کند که مشتریان کجا و چگونه خرید کنند.

بر اساس گفته‌های جنیفر کانکلین، یکی از رهبران بخش تجارت یکپارچه در شرکت Capgemini شمال آمریکا، چهار روند در تجربه مشتری و تجارت جدید سال ۲۰۲۱ و فراتر از آن را تعریف خواهند کرد: تجربه مشتری بدون تماس، خرید چندکاناله، شخصی‌سازی و تغییر مسیرهای مشتری، و تجارت صوتی.

تغییر رفتار خرید و هزینه‌کرد مشتریان

کانکلین توضیح داد که رفتار خرید و هزینه‌کرد مصرف‌کنندگان از زمان شروع پاندمی در مارس ۲۰۲۰ به طور چشمگیری تغییر کرده است. بر اساس تحقیقات Capgemini، ۴۸ درصد از خریدهای تعطیلات مربوط به اقلام ضروری بود. اولویت‌های مصرف‌کنندگان لباس (۳۶ درصد)، محصولات زیبایی و مراقبت شخصی (۲۱ درصد) و لوازم الکترونیکی (۲۱ درصد) بوده است.

ابزارهای فروش در شرایط جدید

برخی از تحلیل‌گران بر این باورند که مصرف‌کنندگان هرگز به فروشگاه‌های فیزیکی به عنوان تامین‌کنندگان اصلی خرید برنخواهند گشت. کانکلین معتقد است که چهار عامل محرک تجارت که اشاره کرده است، قدرت پایداری دارند. یکی از مهم‌ترین تقاضاها، تجربه مشتری بدون تماس است که توسط مصرف‌کنندگان مطرح شده است. خرده‌فروشان که در دوران پاندمی گزینه‌های ساده تحویل کنار خیابان را معرفی کرده‌اند، اکنون باید گزینه‌های بی‌او‌پی‌آی‌اس و تحویل کنار خیابان پیشرفته‌تری را ارائه کنند.

تجربه خرید چندکاناله

خرید چندکاناله ارزش خود را برای خریدارانی که به دنبال تحویل قابل‌اعتماد و گزینه‌های قیمت‌گذاری بهتر هستند، نشان داده است. تاجران اگر بتوانند محصولات را سریع به مصرف‌کنندگان تحویل دهند، مشکلات خدمات مشتری را حل کنند و تحویل و بازگشت سریع داشته باشند، موفق خواهند شد.

شخصی‌سازی و تغییر مسیرهای مشتری

شخصی‌سازی و تغییر مسیرهای مشتری ابزارهای فروش جدیدی هستند. برندها باید با خلاقیت آنلاین تعامل را بهبود بخشند و وفاداری مشتری را افزایش دهند.

نقش داده‌ها و بازخورد مشتریان

داده‌ها نقش مهمی در موفقیت تلاش‌های شخصی‌سازی و چندکاناله بازی می‌کنند. شرکت‌ها باید از این نکته اطمینان حاصل کنند که دیدگاهی مرکزی از مشتریان خود در سراسر سازمان داشته باشند، از جمله فروش، خدمات، بازاریابی و تجارت.

آینده تجارت و تجربه مشتری

روش‌های تعامل و عادت‌های مصرف‌کنندگان تغییر کرده و همچنان در حال تغییر است. امسال شاهد گذار بیشتری در بخش خرده‌فروشی خواهیم بود. انتظارات مشتریان برای تعامل با برندها در هر زمان و مکان همچنان در حال افزایش است.

تجربه خرید بی‌وقفه

یک نکته اصلی تغییر استفاده از ربات‌های گفتگو است. تعاملات دیجیتال باید انعطاف‌پذیر باشند و مصرف‌کننده را قادر به هدایت مکالمه کنند.

تکمیل محتوای وبسایت

در نهایت، برندها می‌توانند صفحات فرود انعطاف‌پذیری ایجاد کنند که محتوا و محصولات را شامل شود. این صفحات می‌توانند پایه‌ای برای اهداف بازاریابی باشند تا ترافیک جذب کنند و تجربیات داستان‌گویی ایجاد کنند که مکمل وبسایت باشد و به برند اجازه دهد محتوای منحصر به فردی برای گروه‌های مختلف هدف تولید کند.

این موارد جزء مواردی هستند که برندها می‌توانند با بهره‌گیری از آنها تجربه مشتری را بهبود بخشند و در بازار تجارت آنلاین موفق باشند. تجارت در آینده هرچه بیشتر به سمت دیجیتالی شدن پیش خواهد رفت، بنابراین برندها باید با نوآوری و استفاده از فناوری‌های جدید، تجربیات خرید بهتری برای مشتریان فراهم کنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه تجربه مشتری را در خرید آنلاین بهبود دهیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه بازاریابی موبایلی برای دانشگاهی‌ها موفقیت‌آمیز باشد؟
جدیدتر چگونه با جدیدترین روندهای خرید آشنا شویم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت