جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه برند سازی آنلاین مشتریان را جذب کند؟

چگونه برند سازی آنلاین مشتریان را جذب کند؟

آذر ۱۶, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
172 بازدید

استفاده از علاقه به برند در خرده‌فروشان آنلاین

همه می‌دانیم که علاقه به برند، یعنی ترجیح مشتری به یک برند خاص، می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین عوامل تصمیم‌گیری در خرید باشد. برای خرده‌فروشان، به کارگیری علاقه به برند برای تأثیرگذاری بر رفتار مشتریان، کلید موفقیت است.

نقش علاقه به برند در مدیریت خودکار فروش‌ها

بیایید به نقش علاقه به برند در مدیریت خودکار فروش‌ها برای سایت‌های تجارت الکترونیک بپردازیم.

مثال علاقه‌مندی به برند

برای نشان دادن اهمیت درک علاقه به برند در خرده‌فروشی، یک مشتری را تصور کنید که به وبسایت شما سر می‌زند و قبلاً کفش‌های نایکی خریده است. سابقه خرید او نشان‌دهنده علاقه قابل توجهی به برند نایکی است.

حالا فرض کنید فروشگاه آنلاین شما نیز لباس عرضه می‌کند. وقتی این مشتری در پلتفرم شما به دنبال تی‌شرت می‌گردد، می‌توانید به صورت استراتژیک تی‌شرت‌های برند نایکی را در بالای نتایج جستجو نشان دهید. این کار احتمالاً توجه او را به خود جلب می‌کند و شانس فروش شما را افزایش می‌دهد.

چگونه علاقه به برند را در تجارت الکترونیک شناسایی کنیم؟

اکثریت مشتریان به علنی ترجیحات برند خود را فاش نمی‌کنند. مگر اینکه از فیلترهای جستجو برای کاهش گزینه‌ها بر اساس برند استفاده کنند، مشتریان معمولاً به‌طور خاص مشخص نمی‌کنند که کدام تولیدکننده را ترجیح می‌دهند. بنابراین، وظیفه خرده‌فروشان است که با نظارت بر رفتار مشتری در سایت‌هایشان به علاقه‌مندی‌های برند مشتری پی ببرند. سه نوع داده حیاتی می‌توانند در این زمینه کمک کنند:

کلیک‌های لیست محصولات: اگر مشتریان به‌طور مکرر روی لیست‌های محصولات از یک برند خاص کلیک می‌کنند، این رفتار ممکن است نشانه‌ای از علاقه‌مندی به آن برند باشد.
سابقه سبد خرید: افزودن مداوم محصولات یک برند خاص به سبد خرید آنلاین نشانه‌ای از علاقه‌مندی به آن برند است.
سابقه خرید: اگر مشتریان به‌طور منظم محصولی از یک برند خاص را خریداری کنند، این نشانه قوی‌ای از علاقه‌مندی به آن برند است.

به‌کارگیری علاقه به برند در نتایج محصولات آنلاین

پس از شناسایی، خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند علاقه به برند را با ابزارهایی که تجربه خرید فردی مشتریان را به صورت خودکار اجرا می‌کنند به‌کارگیرند. این فرآیند به شکل زیر عمل می‌کند:

علاقه به برند با یک مشتری فردی مرتبط می‌شود.
علاقه به برند بر اساس دیگر داده‌های مشتری، مانند گروه جمعیتی یا موقعیت جغرافیایی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
ناوبری وبسایت و نتایج جستجوی محصول بر اساس ترجیحات شناسایی شده سفارشی‌سازی می‌شود.

بهره‌گیری از علاقه به برند در فروش

باز کردن ترجیحات برند مشتریان آنلاین نباید به یک بازی حدس تبدیل شود. با استفاده از منابع داده مناسب، خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند درک دقیقی از برندهایی که با پایه مشتریانشان همخوانی دارند به دست آورند. با این بینش ارزشمند، خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند استراتژی‌های فروش مؤثرتری را که هم به نفع مشتریان خود و هم سودآوری کسب‌وکارشان است، فرمول‌بندی کنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه برند سازی آنلاین مشتریان را جذب کند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه در فروش تعطیلات 2023 موفق شویم؟
جدیدتر چگونه به موفقیت فروش در تعطیلات برسیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت