جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با ژن Z ارتباط مؤثر برقرار کنیم؟

چگونه با ژن Z ارتباط مؤثر برقرار کنیم؟

آذر ۲۳, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ ، تبلیغات
175 بازدید

راهبردهای روابط عمومی خلاقانه برای جمعیت‌های در حال تغییر

امروزه عبارت “ضربات مختلف برای افراد مختلف” راهنمای راهبردهای روابط عمومی شده است، به‌خصوص در ارتباط با نسل‌های مختلفی که به مشتریان یک برند وابسته هستند. با تغییر نسل‌ها، نیاز به راهکارهای جدیدتر و خلاقانه‌تر در عرصه روابط عمومی بیشتر شده است.

نسل جدید در بازار مصرف

نسل Z یا همان نسل “زوومر”، نسل جدیدی در بازار مصرف است که بعد از نسل Y یا همان نسل “هزاره‌ای‌ها” و قبل از نسل آلفا (کسانی که ده سال و جوان‌تر هستند)، متولد شده‌اند.
نسل Z بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ به دنیا آمده‌اند و اکنون چیزی بین ۱۱ تا ۲۶ سال دارند.

هر کدام از این گروه‌های هدف، نیازها و توقعات خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، وقتی برای نسل Z محتوا می‌سازید، باید با روندها همراه یا حتی جلوتر باشید.
دانیل گوبر، استراتژیست روابط عمومی در شرکت Otter PR هشدار می‌دهد که اگر محتوای شما در پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک توجه برانگیز نباشد، ممکن است نسل Z به سرعت علاقه‌اش را از دست بدهد.

بهبود تبلیغات محصولات با استفاده از ایدئولوژی

جذب مصرف‌کنندگان نسل Z و حفظ تعامل با آن‌ها در طول زمان نیاز به بازنگری در راهبردهای سنتی روابط عمومی دارد.
شرکت‌ها باید نشان دهند که نه تنها به سود خود بلکه به نفع جامعه نیز کار می‌کنند.
بنابراین، روابط عمومی شما باید بتواند ویژگی‌های مثبت برندتان را به نمایش بگذارد و سطوح مختلف مصرف‌کنندگان را جذب کند.

دانیل گوبر می‌گوید: “نسل Z اولین نسل است که به فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ درباره تغییرات آب و هوایی، اختلاف دستمزدها و فعالیت‌های خیرخواهانه علاقه نشان می‌دهد.”

نوشتن محتوای روابط عمومی برای این نسل نمی‌تواند با روش‌های قدیمی انجام شود. افرادی که معمولاً نسل Z را تشکیل می‌دهند به تحقیق می‌پردازند و اگر رسانه‌ها سعی کنند چیزی را به‌گونه‌ای خاص به تصویر بکشند، آن‌ها می‌توانند با استفاده از تکنولوژی به سرعت به حقیقت دست یابند.

اهمیت استانداردهای بالای روابط عمومی

درک این نکته که نسل Z به دنبال گیر انداختن دیگران در دروغ نیستند، اما استانداردهای خاصی را برای شرکت‌ها و افراد در عرصه رسانه مقرر می‌کنند، مهم است.
اگر این استانداردها رعایت نشود، آن‌ها بی‌درنگ اعلام می‌کنند.

دیدگاه‌های داخلی برای ارتقای محصولات از طریق روابط عمومی

استفاده از یک آژانس روابط عمومی می‌تواند به شرکت‌ها در افزایش فروش و گسترش پایگاه مشتریانشان کمک کند.
دانیل گوبر می‌گوید: “فروش و روابط عمومی در اکثر موارد به‌طور مستقیم مرتبط نیستند.
اما نگاه‌ها به محصول شما، بازخوردها و نظرات بیشتر، می‌تواند به تلاش‌های فروش کمک کند. این همان چیزی است که روابط عمومی می‌تواند به‌دست آورد.”

روابط عمومی همچنین می‌تواند اعتبار برند را افزایش دهد و باعث شود مصرف‌کننده‌ها برای خرید محصول شما آماده‌تر شوند.

توصیه‌ها برای تاجران الکترونیکی

دانستن جزئیات دموگرافیک‌ها کلید یک کمپین موفق است.
هدف‌گیری گروهی که از محصول شما بهره‌مند خواهند شد، اصلی‌ترین هدف در بازاریابی است.
همچنین، آگاهی از زیرگروه‌های هدف و تنظیم تبلیغات به سوی آن‌ها، به شما کمک می‌کند تا دامنه رسیدن به مخاطب را گسترش دهید.

از اشتباهات تاجران الکترونیکی می‌توان به در نظر گرفتن موفقیت روابط عمومی به عنوان امری تضمینی اشاره کرد.
مثلاً بسیاری از خبرنگاران انتظار دارند که محصولات رایگان برای بررسی دریافت کنند، اما هیچ ضمانتی برای پوشش محصول وجود ندارد.
آمادگی برای ارسال انبوه محصولات بدون تضمین انتشار، مهم است.

تفاوت در راهبردهای تبلیغاتی نسل Z

نسل Z به چیزی فراتر از تبلیغات سنتی نیاز دارد.
شما باید با زبان و علاقه‌های آن‌ها صحبت کنید و بر روی خیر و خوبی‌های محصول خود تأکید کنید.
همچنین شرکت‌ها باید جامعیت بیشتری داشته و به بودجه نسل Z آگاه باشند.

اطلاع از میزان هزینه‌کرد این نسل در شرایط اقتصادی امروز به توازن درست بودجه و انتظارات روابط عمومی کمک می‌کند.

راه‌های موفق برای استفاده از روابط عمومی در رشد فروش الکترونیکی

یکی از موفق‌ترین رویکردها در استفاده از روابط عمومی برای افزایش فروش، استفاده از تمامی فرصت‌هایی است که با برندتان هماهنگ است.
محدود کردن خود به برخی از نشریات می‌تواند دقت‌ها به سمت شما را محدود کند.
حتی رسانه‌های متوسط می‌توانند به کمپین شما کمک چشم‌گیری کنند اگر مخاطب درستی را هدف قرار دهند.

تفاوت‌های راهبردهای مدرن و سنتی

راهکارهای سنتی خرده‌فروشی روز به روز جای خود را به روش‌های مدرن می‌دهند.
حتی در یکی از بوتیک‌های محلی که در دوران دانشگاه کار می‌کردم، از روزانه و هفتگی و ماهانه از رسانه‌های اجتماعی و توسعه سایت استفاده می‌شد
تا همواره در خط‌ترند قرار بگیریم و مشتریان را جذب کنیم.

به‌طور کلی، فهم تغییرات جمعیت‌شناختی و نیاز به راهکارهای روابط عمومی خلاقانه و سازگار با این دوره از اهمیت بسیاری برخوردار است.
نسل‌های مختلف به روش‌های مختلفی خرید می‌کنند و خواسته‌ها و انتظارهای متفاوتی دارند.
برندها برای موفقیت باید این تفاوت‌ها را در نظر بگیرند و به‌طور موثر از رسانه‌های دیجیتال بهره‌برداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی بازاریابی اپلیکیشن دلیسا و تأثیر آن بر روابط عمومی و فروش در دنیای دیجیتال را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با ژن Z ارتباط مؤثر برقرار کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه از هوش مصنوعی در کسب‌وکار بهره‌برداری کنیم؟
جدیدتر چگونه اعتماد مشتریان را در خرید آنلاین جلب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت