جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > تبلیغات > چگونه با تماس تلفنی مشکلات محل کار را حل کنیم؟

چگونه با تماس تلفنی مشکلات محل کار را حل کنیم؟

دی ۱۲, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، تبلیغات
144 بازدید

حل مسائل در محیط کار از طریق مکالمات تلفنی

پیت بوتیجیج می‌گوید که بهترین راه برای حل مسائل در محیط کار، برداشتن گوشی و صحبت کردن است. کارشناسان هم این نظر را تأیید می‌کنند، البته با چند استثنا.

نگرانی‌ها درباره کمک‌رسانی به طوفان هلن

پیت بوتیجیج، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، اعلام کرد که با ایلان ماسک تماس گرفته تا نگرانی‌های مربوط به کمک‌رسانی به طوفان هلن را بررسی کند. کارشناسان معتقدند که مکالمات تلفنی می‌توانند به حل بهتر مسائل نسبت به ارتباطات دیجیتال کمک کنند. البته اگر احتمال سوء‌تفاهم وجود دارد، شاید ارسال پیامی نوشتاری قبل از آن کمک‌کننده باشد.

مزایای مکالمات تلفنی

برداشتن گوشی واقعاً بهترین راه برای حل و فصل مسائل با همکاران است. بوتیجیج ایده درستی داشت وقتی از ایلان ماسک خواست با او تماس بگیرد تا به مسئله کمک‌رسانی به شهر اشویل، کارولینای شمالی بپردازند، بعد از اینکه ماسک بیانیه‌هایی تحریک‌آمیز منتشر کرده بود و دولت را متهم به بستن حریم هوایی این منطقه کرده بود.

بوتیجیج در مصاحبه‌ای با MSNBC گفت: “ما توانستیم این موضوع را حل کنیم و به نظر من، این یک نمونه است که چگونه اغلب بهترین کار برداشتن گوشی است.” خوشبختانه با تماس تلفنی توانستند این مسئله را حل کنند و ارتباطی واقعی‌تر و واضح‌تر ایجاد کنند که ارتباطات نوشتاری نمی‌توانند همان احساس و معنا را به درستی منتقل کنند.

نقش همدلی در ارتباطات

کاتی ساندارام، مدیرعامل شرکت Applied و کارشناس در زمینه جذب و استخدام بدون تعصب، به بیزینس اینسایدر گفت که مکالمات تلفنی می‌توانند مسائل را خیلی راحت‌تر از ارسال ایمیل‌ها یا پیام‌های مستقیم حل کنند. وی افزود: “ما همه باعث سوء‌تفاهم در پیام‌های واتساپ، اسلک و ایمیل‌هایمان شده‌ایم. انتقال درست احساسات و معنای واقعی‌مان چهره به چهره یا از طریق تلفن بسیار راحت‌تر است.”

ویکتوریا مک‌کلین، مربی شغلی و مدیرعاملی شرکت مشاوره شغلی City CV، به بیزینس اینسایدر گفت: “در دنیای دیجیتال، آسان است که به ایمیل‌ها یا پیام‌های متنی تکیه کنید، اما هیچ چیز با وضوح و ارتباط یک مکالمه صوتی واقعی قابل مقایسه نیست.”

روندهای ارتباطی و چالش‌ها

این ارتباط در دنیای دیجیتال ممکن است منجر به خستگی بیشتر شود، به ویژه این که نیت و حالت فرد از طریق متن نوشتاری سخت قابل تشخیص است. در مقایسه، تماس‌های تلفنی به بحث‌های شخصی و بلادرنگ اجازه می‌دهند که حس و حال و احساسات به وضوح منتقل شوند و این امر منجر به فهم عمیق‌تر دیدگاه‌های یکدیگر می‌شود.

البته محدودیت‌هایی هم وجود دارد، به ویژه زمانی که احساسات قوی هستند یا احتمال سوء‌تفاهم وجود دارد. همه افراد به مکالمات تلفنی علاقمند نیستند و اجتناب از تماس تلفنی یا همان “ترس از تلفن” بین کارکنان، به خصوص زیر ۴۰ ساله‌ها، نسبتاً رایج است.

علاوه بر این، مکالمات تلفنی می‌توانند در درازمدت به ساختن روابط بهتر کمک کنند. به عنوان مثال، بوتیجیج با تماس با ماسک توانست رابطه بهتری ایجاد کند و دیدگاه او را به سمت خود جلب کند.

توصیه‌های کاربردی

وقتی احساسات بالا می‌گیرد، دیوید رایس، کارشناس منابع انسانی از موسسه People Managing People، توصیه می‌کند که باید واضح کنیم که سعی داریم دیدگاه همکار خود را بفهمیم، به ویژه اگر سابقه دشواری یا مجادله دارند. در چنین شرایطی، زبان و لحن ما مهم است. باید از عباراتی استفاده کنیم که تقاضاهای شدید را منتقل نکنند، چون این می‌تواند افراد را به حالت تدافعی ببرد.

رایس عباراتی مانند “دوست دارم از این فرصت برای بازبینی استفاده کنیم و به تفاهم برسیم” را پیشنهاد می‌کند. سوفی اوبراین، مؤسس آژانس استخدام تازه‌وارد Pollen Careers، معتقد است که یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، همدلی است. او می‌گوید: “چرا این فرد مقابله‌جو است؟ چه انگیزه‌ها یا مشکلاتی ممکن است داشته باشد که به این گونه عمل کند؟ اگر تلاش کنید همدلی کنید و بفهمید که از کجا آمده، ممکن است بتوانید به طریقی ارتباط برقرار کنید که با او هماهنگ شود.”

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتباطات مؤثر و انتخاب مدیران خوب، می‌توانید به مقالات چگونه مدیران خوب را انتخاب کنیم؟ و چگونه در کار لذت و بازی داشته باشیم؟ مراجعه کنید.

خلاصه و نتیجه‌گیری

املی مگوایر، مشاور کار و مربی کسب‌وکار در Reflections Career Coaching، اظهار می‌کند که مهم است که همیشه “چهار C ارتباطی را در نظر بگیرید: وضوح، اختصار، سازگاری و تأدب.”

تارا آراتونیان، روان‌درمانگر مجاز در نیویورک، می‌گوید اگر شرایط خیلی پیچیده است یا فردی بسیار مضطرب است، ممکن است بهتر باشد ابتدا یک ارتباط نوشتاری دقیق ارسال کنید. در نهایت، اگرچه تماس‌های تلفنی معمولاً به حل سریع‌تر مشکلات کمک می‌کنند، در شرایط پیچیده یا احساسی قوی، ارتباط نوشتاری ممکن است آرامش بخش‌تر و سازنده‌تر باشد.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > تبلیغات > چگونه با تماس تلفنی مشکلات محل کار را حل کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه با همکاری موفقیت را بسازیم؟
جدیدتر چگونه با احساسات مشتریان ارتباط برقرار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت