جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه در سال ۲۰۲۴ از تبلیغات استریم بهره ببریم؟

چگونه در سال ۲۰۲۴ از تبلیغات استریم بهره ببریم؟

آذر ۳۰, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، تبلیغات
159 بازدید

نقش تبلیغات دیجیتال در صنعت استریمینگ

در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال نسبت به گذشته نقش پررنگ‌تری پیدا کرده‌اند و این موضوع به ویژه در صنعت استریمینگ یا پخش اینترنتی محتوا به وضوح دیده می‌شود. حالا سرویس‌های بزرگی چون نتفلیکس، دیزنی+ و مکس (Max) که اوایل کار با مدل بدون تبلیغات فعالیت می‌کردند، اکنون نسخه‌هایی با حمایت تبلیغاتی از خود ارائه می‌دهند که نسخه‌های ارزان‌تری هم هستند. در حال حاضر سرویس‌هایی مانند آمازون پرایم ویدیو نیز تبلیغات را فعال کرده‌اند که این موضوع بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است.

تغییرات در محبوبیت نسخه‌های تبلیغاتی

طبق گزارشی از EMARKETER، انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۴ تبلیغات استریمینگ نیمی از اندازه تبلیغات تلویزیونی معمولی را تشکیل دهند و تا سال ۲۰۲۷ به برابری برسند.

موفقیت نسخه‌های تبلیغاتی دیزنی+

واقعیت این است که در حال حاضر در آمریکا، حدود ۶۰% از مشترکین جدید دیزنی+ به تماشای نسخه‌های تبلیغاتی روی آورده‌اند که این مدل تبلیغاتی ۳۷% از کل مشترکین در آمریکا را تشکیل می‌دهد. حتی خدمات رایگانی مثل توبی (Tubi) متعلق به فاکس، پلاتو تی‌وی (Pluto TV) متعلق به پارامونت و کانال روکو (Roku Channel) نیز امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و بر اساس گزارش نیلسن سهم آنها در ماه جولای ۱۴.۸% از میزان تماشای کاربران را به خود اختصاص داد که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدل درآمد دوگانه: ترکیب تبلیغات و اشتراک

همان‌طور که جاناتان میلر، یکی از مدیران باسابقه صنعت رسانه، معتقد است، ترکیب تبلیغات و اشتراک می‌تواند به عنوان مدل درآمد دوگانه موفق باقی بماند. در حقیقت تبلیغات علاوه بر ارائه برنامه‌های ارزان‌تر و جلوگیری از به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور، یکی از راه‌های موثر برای پایدار نگه‌داشتن سرویس‌های استریمینگ است.

تحولات محتوا در سرویس‌های استریمینگ

تبلیغات استریمینگ همچنین به محتوایی که سرویس‌ها ارائه می‌دهند نیز شکل داده است. این روزها شاهد بیشتر شدن برنامه‌های ورزشی و سایر برنامه‌های زنده هستیم زیرا این نوع از محتوا می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند و در نتیجه تبلیغات بیشتری نیز دریافت کند. برای مثال مبارزه مایک تایسون و جیک پاول که در تاریخ ۱۵ نوامبر در نتفلیکس پخش شد، علی‌رغم مشکلات فنی برخی، موفقیتی برای نتفلیکس به حساب می‌آید چون توانست نشان دهد که این پلتفرم قدرت جذب مخاطبان زیادی به طور همزمان را دارد.

افزایش میزان تبلیغات در سرویس‌ها

تحمل تماشاگران برای تبلیغات به مرور زمان و همراه با افزایش تعداد تبلیغات آزمایش می‌شود. بر اساس گزارش MediaRadar، میزان نمایش تبلیغات در سرویس‌های پشتیبانی‌شده توسط تبلیغات در طول سال گذشته افزایش یافته است.

چشم‌انداز تبلیغات تا سال ۲۰۲۵

اگرچه برخی کمپانی‌ها، از جمله آمازون و وارنر بروز دیسکاوری (Warner Bros. Discovery)، قصد دارند از سال ۲۰۲۵ تبلیغات بیشتری را به نمایش بگذارند، اما هنوز هم بار تبلیغاتی آن‌ها نسبت به رقبا کمتر است. مدیران این شرکت‌ها معتقدند که هنوز فضای بیشتری برای رشد از دیدگاه نمایش تبلیغات وجود دارد.

تعامل با مخاطبان: کلیدی برای موفقیت

یکی از مزایای بزرگ تبلیغات دیجیتال، امکان تعامل مستقیم با مخاطبان است. تبلیغ‌کنندگان در حال تلاش برای افزایش تعامل کاربران با تبلیغات هستند تا به سادگی یک تبلیغ دیده نشود بلکه از کاربران خواسته شود تا اقداماتی انجام دهند، مثلا کلیک بر روی یک کد QR یا اضافه کردن محصولی به سبد خریدشان. این نوع تبلیغات تعاملی به تدریج قیمت بالاتری نسبت به تبلیغاتی که تنها دیده می‌شوند پیدا کرده‌اند و در زمانی که قیمت تبلیغات استریمینگ کاهش پیدا کرده، این امر اهمیت دارد.

چگونه با دیجیتال ساینیج فروش بیشتری داشته باشیم؟

نیاز به تعامل بیشتر

در نهایت هدف اصلی شرکت‌ها این است که تبلیغات به میزان قابل توجهی تعاملی شوند تا برندها از تعامل بیشتر کاربران با خودشان بهره‌مند شوند. Krishan Bhatia از NBCUniversal گفته است که این تعامل می‌تواند به افزایش زمانی که کاربران با برندهای شما سپری می‌کنند، منجر شود که خود به نوعی تبلیغ و معرفی برند را تقویت می‌کند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه در سال ۲۰۲۴ از تبلیغات استریم بهره ببریم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه از نرخ بهره یادتان نرود؟
جدیدتر احتمال ممنوع شدن تیک‌تاک در آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت