جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه زمان بندی پست‌های اجتماعی فروش را بهبود دهید؟

چگونه زمان بندی پست‌های اجتماعی فروش را بهبود دهید؟

آذر ۱۵, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، تبلیغات
83 بازدید

هنر زمان‌بندی در انتشار پست‌های شبکه‌های اجتماعی برای موفقیت خرده‌فروشی

بازاریابان خرده‌فروشی که بدون توجه به موقعیت مناسب، پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، به احتمال زیاد فرصت‌های کلیدی برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی و موفقیت در خرید را از دست می‌دهند.

شرکت تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی اسپروت سوشال اخیراً گزارشی منتشر کرده است به نام “بهترین زمان‌ها برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳”. در این گزارش، بهترین و بدترین زمان‌ها برای پست گذاشتن مشخص شده و همچنین داده‌های خاص صنعتی را برای بازاریابان خرده‌فروشی ارائه داده تا هنگام برنامه‌ریزی استراتژی‌های شبکه اجتماعی خود بر روی پلتفرم‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک آن‌ها را در نظر بگیرند.

اسپروت سوشال این اطلاعات را بر اساس یک مجموعه‌داده گسترده به دست آورده که شامل نظرات ۲۰۰۰ کارآفرین، برند و تجارت‌های کوچک و بزرگ است که از پلتفرم جهانی آمازون استفاده کرده‌اند.

داده‌ها که از ۱ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۳ ژانویه ۲۰۲۳ جمع‌آوری شده‌اند، تحلیل تقریباً ۲ میلیارد تعامل اجتماعی و الگوهای استفاده از ۴۰۰،۰۰۰ پروفایل اجتماعی مختلف، به همراه نظرات بیش از ۳۴،۰۰۰ مشتری اسپروت را شامل می‌شوند.

ملاحظاتی در مورد بهترین زمان برای انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی

به طور کلی، بالاترین زمان‌های تعامل کاربران روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و معمولاً بین ساعت ۹ صبح تا ظهر است. تحقیق نشان می‌دهد که صبح‌های اواسط هفته نیز برای اکثر پلتفرم‌های اجتماعی موفق هستند.

این امر درباره فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین صدق می‌کند. اما پینترست و تیک‌تاک بعد از ظهرها بیشترین تعامل را دارند.

با این حال، گوولت هشدار می‌دهد که این آمار نکات ظریفی دارند. سطح تعامل در هر شبکه اجتماعی در طول هفته و در زمان‌های مختلف متفاوت است. علاوه بر این، صنایع مختلف مانند کالاهای مصرفی دوره‌های اوج متفاوتی در تعامل دارند.

تغییر اوج تعاملات اجتماعی به ساعات کاری

گزارش نشان می‌دهد که زمان اوج تعاملات در پلتفرم‌ها نسبت به سال‌های گذشته تغییر یافته است.

اکنون زمان‌های اوج به ساعات کاری عمومی متمایل شده‌اند، که بهترین زمان‌ها بین دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا اوایل بعدازظهر هستند. به طور مشابه، اوج تعاملات در توییتر نسبت به گزارش‌های قبلی تغییر کرده و در ساعات صبح تا ظهر روزهای کاری اتفاق می‌افتد.

صنعت کالاهای مصرفی نمونه برجسته‌ای از این الگو است. تعاملات رسانه‌های اجتماعی به طور پیوسته در هر روز از هفته افزایش یافته‌اند. به عنوان مثال، فیس‌بوک فعالیتی پایدار از ساعت ۷ صبح آغاز می‌کند، در حالی که اینستاگرام در زمان‌های خاصی، مانند روزهای پنج‌شنبه در ساعت ۲ بعدازظهر و سه‌شنبه‌ها در ساعت ۱۰ صبح، به اوج خود می‌رسد.

عوامل جدید برای موفقیت در تجارت اجتماعی

شرایط اقتصادی در حال تغییر است و گزینه‌های رسانه‌ای همچنان گسترش می‌یابند. لذا بازاریابان باید رفتار مصرف‌کنندگان را برای بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی درک کنند. این امر برای موفقیت تجاری بسیار حیاتی است.

دانستن اینکه چه زمانی نباید پست گذاشت می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیم‌های مبتنی بر داده بگیرند تا بهترین زمان‌ها را برای دسترسی و تعامل با مخاطبان هدف خود انتخاب کنند. با استراتژی‌های مبتنی بر داده که کارایی بالاتری دارند، برندها می‌توانند با وجود محدودیت‌های اقتصادی، فروش بیشتری را به دست آورند.

گزارش تأکید می‌کند که تعامل در شبکه‌های اجتماعی با افزایش عادات خرج کردن رشد کرده است و این امر فرصت‌های جدیدی برای بازاریابان ایجاد کرده تا با شرایط اقتصادی مقابله کنند.

در پایان، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی‌های مناسب برای شبکه‌های اجتماعی، پیشنهاد می‌شود به مقاله چگونه یک اپلیکیشن را بازاریابی کنیم؟ مراجعه شود.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه زمان بندی پست‌های اجتماعی فروش را بهبود دهید؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه از حملات سایبری در خرده‌فروشی جلوگیری کنیم؟
جدیدتر چگونه بازاریابی موبایلی برای دانشگاهی‌ها موفقیت‌آمیز باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت