۱۲۰ ایده ی جذاب تولید محتوا برای لوازم آرایشی
چطور مانند فروشگاه های موفق آرایشی بهداشتی تولید محتوا کنیم؟
در این مطلب قصد دارم به معرفی ۶ ایده برای تولید محتوای اختصاصی برای بازاریابی و فروش لوازم آرایشی بهداشتی بپردازم.
ابتدا به شما توضیح میدهم که چرا تولید محتوا و بازاریابی محتوا برای بازاریابی اینترنتی در یک فروشگاه لوازم آرایشی ضرورت دارد. سپس ۶ ایده ی ناب را برایتان یکی یکی نام خواهم برد.
ویدیو آموزش تولید محتوا برای پیج های لوازم آرایشی در اینستاگرام:
خیلی از شما کسانی که هستید که اکثرا میگید میخوام پیج لوازم آرایشی بزنم اما نمیدونید باید چکار کنید و چطور محتوای نابی برای بیزینستان تولید کنید.
در این مطلب کلی ایده و آموزش به شما ارائه میکنم تا به خوبی درک کنید چطور برای افزایش مخاطب بتوانید محتوا اختصاصی لوازم آرایشی تولید کنید.
۱۲۰ ایده ی تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی:
- نکات و دستورالعمل های آرایشی برای پوست مستعد جوش
- نکات و دستورالعمل های آرایشی برای پوست مستعد لک
- ده نکته برتر آرایشی برای مصاحبه
- چگونه می توان آرایش مناسب برای صورت بیضی انجام داد؟
- چگونه می توان آرایش مناسب برای صورت زاویه دار انجام داد؟
- چگونه لباس کاملا مشکی آرایش مناسب انجام دهیم؟
- ماسک قبل از آرایش برای پوست خشک
- زیر ساز آرایشی برای پوست خشک
- اموزش آرایش برای پوست گندمی
- ماسک قبل آرایش برای پوست چرب
- بهترین پاک کننده آرایشی برای پوست خشک
- پاک کننده آرایشی برای پوست خشک
- مدل آرایش برای پوست سبزه
- مضرات آرایش برای پوست
- آرایش برای پوست سفید
- آرایش برای پوست تیره
- آرایش برای پوست جوش دار
- آرایش برای پوست چرب
- آرایش برای پوست ضرر دارد؟آرایش برای پوست روشن
- آرایش برای پوست های برنزه
- محتوا در مورد پد آرایش پاک کنآرایش ساده برای پوست تیرهبرای آرایش صورت چه باید کرد
- آرایش پوست چرب وجوش دار
- آرایش پوست چروک
- کرم آرایشی برای پوست چرب
- لوازم آرایشی برای پوست چرب
- زیر ساز آرایش برای پوست چرب
- آرایش برای پوست گندمی و چشم قهوه ای
- آرایش پاک کن بایودرما برای پوست چرب
- آرایش پاک کن برای پوست چرب
- آرایش چشم برای پوست سبزه
- مدل آرایش چشم برای پوست سبزه
- کرم آرایشی برای پوست خشک
- نکات آرایشی برای پوست خشک
- آرایش برای پوست سیاه
- آرایش لب برای پوست سبزه
- آرایش پوست گندمی با چشم مشکی
- آرایش مناسب پوست گرم
- آرایش عروس پوست گندمی
- نکات آرایشی برای پوست خشک
- آرایش مناسب برای چشم های بسته
- چگونه کانسیلر را برای سیاهی دور چشم درست کنیم؟
- چگونه برای پوست تیره آرایش مناسب انجام دهیم؟
- نکات و دستورالعمل های آرایشی برای پوست اگزما
- چگونه برای صورت با کک و مک آرایش کنیم؟
- نکات آرایشی برای روز خواستگاری
- محصولات آرایشی مناسب برای هوای گرم و مرطوب
- ایده های آرایشی برای هالووین
- چگونه برای رقص آرایش کنیم؟
- چگونه برای عکاسی آرایش کنیم؟
- آرایش برای خانم های بالای ۷۰ سال
- نکات آرایشی برای زنان ۵۰+ و ۶۰+
- آرایش برای لباس سرمه ای
- آرایش برای لباس سبز
- آرایش برای لباس نارنجی
- بایدها و نبایدهای آرایش در دوران بارداری
- چگونه با آرایش جای آکنه را پنهان کنیم؟
- نکات آرایشی برای افرادی که از روزاسه و پوست حساس رنج می برند
- آرایش صورت مربعی
- آرایش برای نوجوانان
- آرایش برای ساحل یا استخر
- ایده های آرایشی برای عید نوروز و سفره هفت سین
- آرایش مناسب برای فرم چشم شما چیست؟
- آرایش برای علائم زودیاک
- آرایش مناسب برای لباس مجلسی زرد
- آرایش عروس تم زامبی
- چگونه با آرایش چشمان خود را بزرگتر نشان دهیم؟
- آرایش بدون پرایمر و زیرسازی
- راهنمای مبتدی برای آرایش اولیه و ساده
- آرایش برای یک قرار ملاقات شبانه
- آرایش برای شام
- نکاتی برای آرایش افراد دارای پوست خشک و کم آب
- آرایش برای ابرو
- نکات آرایش چشم اسموکی
- آرایش برای لباس طلایی
- آرایش مناسب برای محل کار در شرکت
- آرایش عروس هندی
- چگونه جای زخم های کلوئید را با آرایش بپوشانیم؟
- آرایش برای بیماری کراتوز پیلاریس پوست
- آرایش مناسب برای پوست با منافذ بزرگ
- آرایش برای رنگ پوست روشن
- آرایش برای ظاهری طبیعی بدون مشخث بودن آرایش
- آرایش برای عکاسی در فضای باز
- گریم برای کنسرت روی صحنه
- نحوه انجام آرایش مناسب برای رنگ پوست ناهموار؟
- آرایش برای پنهان کردن چین و چروک
- چگونه برس های آرایش خود را تمیز کنیم؟
- چگونه از برس های آرایشی مختلف استفاده کنیم؟
- همه چیزهایی که می خواهید در مورد آرایش ایربراش بدانید
- آرایش برای مراسم خاکسپاری
- آرایش برای لباس پولک دار رزگلد
- آرایش برای بلوندهای پلاتینیوم با چشمان آبی
- آرایش برای بلوندهای پلاتینیوم با چشمان قهوه ای
- آرایش برای سبزه های با چشمان آبی
- آرایش برای سبزه های با چشم های فندقی
- آرایش برای سبزه های با چشمان قهوه ای
- آرایش برای موهای بلوند و پوست رنگ پریده
- چگونه برای چشم های کلاه دار آرایش کنیم؟
- چگونه با اکستنشن مژه آرایش را پاک کنیم؟
- چگونه آرایش را با آب پاک کنیم؟
- چگونه با روغن آرایش را پاک کنیم؟
- چگونه بدون پد پنبه ای آرایش را پاک کنیم؟
- چگونه به طور طبیعی آرایش را پاک کنیم؟
- چگونه لکه های آرایش را از روی لباس پاک کنیم؟
- محصولات آرایشی برای پوست های حساس توصیه می شود
- محصولات آرایشی برای پوست های مستعد آکنه توصیه می شود
- بهترین محصولات آرایشی برای خرید در کره
- نکات آرایشی برای صورت بلند و باریک
- آرایش چشم برای چشم های عمیق
- آرایش چشم برای چشم های کلاه دار آسیایی
- آرایش چشم برای پلک های تک یا تک
- آرایش چشم برای استفاده در دفتر و محل کار
- نکات آرایشی برای مهمانی با لباس مجلسی
- چگونه استخوان گونه خود را کانتور کنیم؟
- چگونه با آرایش گونه های بلند ایجاد کنیم؟
- کانتورینگ آرایش برای صورت گرد چگونه برای صورت صاف آسیایی آرایش کنیم؟
- مواد آرایشی که باید در دوران بارداری اجتناب کرد؟
- چگونه مواد آرایشی را قبل از خرید بررسی کنیم؟
- برترین برندهای آرایشی بدون ظلم
- برترین محصولات آرایشی که ارگانیک و بدون مواد شیمیایی هستند
- برترین برندها و محصولات آرایشی با مواد طبیعی
- لیست مواد آرایشی طبیعی
چرا به تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی نیاز داریم؟
مقایسه فروش یک فروشگاه لوازم آرایشی بدون تولید محتوا و با تولید محتوا:
- فروشگاه بدون تولید محتوا: روزانه ۱۰۰ ورودی حدودا ۲۰ فروش سود احتمالی: ۵۰۰ هزار تومان در روز
- فروشگاه با تولید محتوا: روزانه ۲۰۰۰۰ هزار بیننده حدودا ۱۰۰ فروش سود احتمالی: ۵ میلیون تومان
به احتمال زیاد شما جزو آن دسته از افراد نیستید که فکر میکنند تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی لوازم آرایشی کار جالبی نیست.
اگر در فروشگاه خودمان حضور داشته باشیم و روزانه ۱۰۰ نفر وارد فروشگاه ما بشوند ، با تولید محتوا میتوانیم روزانه به ۵۰ هزار نفر محصولاتمان را نمایش بدهیم.
البته عددی که در بالا گفتم قابلیت تبدیل شدن به ۵ میلیون نفر هم دارد.
در ایران چندین برند مطرح فروش لوازم آرایشی وجود دارند که بیش از ۱۰ شعبه در سراسر ایران دارند و اکثر این برند ها در زمینه ی تولید محتوا در فضای مجازی و اینترنت فعالیت جدی دارند.
یکی از اصلی ترین دلایلی که یک کسب و کار در حوزه ی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی موفق میشود این است که تولید محتوای خوبی انجام میدهد.
زیرا که اکثر مردم امروزه به جای گردش در بازار در حال گردش و رفت و آمد در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها هستند.
به طور کلی محتواهای خوب از جمله تبلیغاتی و تولید محتواهای معمولی پیج میتواند باعث بیشتر دیده شدن شما توسط مردم و مشتریان تان بشوند.
در این مطلب شما با انواع محتواهای بیزینس لوازم آرایشی آشنا میشوید.
امروزه مردم در صفحات مختلف اینستاگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب در حال دیدن تبلیغات لوازم آرایشی و پست های اموزشی مختلفی هستند.
حتی با آمدن بیماری کرونا این قضیه برای کسب و کار ها بسیار جدی تر شد به خصوص کسب و کار لوازم آرایشی بهداشتی رشد قابل توجهی داشتند.
بنابراین جریان جدیدی که اخیرا در این صنف ایجاد شده است بازاریابی و فروش اینترنتی لوازم آرایشی است.
قطعا حوزه ی پر پول با تراکنش های عظیم لوازم آرایشی بهداشتی نیاز به مهارت اختصاصی و ایده های ناب و متفاوت برای تولید محتوا و فروش آنلاین در فضای مجازی مانند وبسایت و پیج های اینستاگرام دارد.
در دنیا برند های بزرگ لوازم آرایشی تولید محتوا انجام میدهند. از جمله ی این برند ها میتواند به Allure ، Sephora ، Byrdie ، L’Oréal اشاره کرد.
تولید محتوا یعنی من محصولات آرایشی خودم را همزمان به چند ده هزار نفر نمایش بدهم و شانس فروش محصولاتم چند ده برابر بشود.
معرفی ۶ ایده ی جذاب تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی:
۱- محتوا در مورد خوراکی های مضر برای پوست و مو
خانم ها و دختر هایی که به پوست و مو و زیبای خودشون اهمیت میدن همیشه میخواهند بدانند چه خوراکی هایی برای مو وپوستشان ضرر دارد تا از خوردن اون اجتناب کنند. بنابراین با تمرکز روی
معرفی این خوراکی ها و تغذیه ها باید تخصص خودتون را به مخاطبانتان نشان دهید.
در این مورد میتوانید مقاله و پست هایی تولید کنید و برای مخاطب هانتانقرار بدید. این ایده را سعی کنید در شبکه های اجتماعی به شکلی جذاب و زیبا نمایش بدید.
مثلا اگر میخواهید ۵ خوراکی مضر برای مو را معرفی کنید میتوانید تصویر آن خوراکی ها را نشان دهید و در زیرش ایمش را هم بیاورید.
۲- تاثیر ورزش یوگا کاهش بر ریزش مو
شاید برای شما هم جالب باشد که ورزش یوگا میتواند روند ریزش مو را بسیار کاهش دهد. اگر خودتان هم این نکات را نمیدانید میتوانید با تحقیق در اینترنت و خواندن مقاله و مطالب از سایت های تخصصی به این نکات دست پیدا کنید و کلی پست و محتوای جذاب بتولید کنید.
این نکته میتواند بسیار مفید و جذاب باشدو به یاد داشته باشید که پست های جذاب و جالب در شبکه های اجتماعی به سرعت رشد میکنند. و این خودش یکی از مهمترین نکات اینستاگرام مارکتینگ می باشد.
همینطور میتوانید چند حرکت یوگا را هم در محتوای خودتون آموزش بدید. در برخی موارد میتوانید یک محتوای آموزشی را برای فروش محصولاتتان استفاده کنید.
میتوانید در انتهای همین پست لوازم آرایشی و کرم های مفید برای کاهش ریزش مو را به مشتریانتان معرفی کنید و از انها بخواهید در صورت تمایل به خرید به شما پیام دهند.
۳- محتوا در مورد راهنمای خرید بُرس:
اینکه چه برسی بخرم یکی از سوالاتی هست که مردم زیاد در موردش سرچ میکنند.
احتمالا همینجا یک نکته را یاد گرفتید اونم اینه که برید ببینید مردم چه سوالاتی در اینترنت جستجو میکنند و از طریق اون میتوانید کلی ایده ی محتوایی داشته باشید برای تولید کردن.
و نکته ی جالب تر هم اینجاست که پاسخ اون سوالات در اینترنت موجود هست فقط کافیست شما اون ها را به شکل و قالب زیبا تر و جذاب در وبسایت و شبکه ی اجتماعی تون قرار بدید تا مخاطبان توجهش جلب بشود.
فقط دقت کنید که در وبسایتتان متن های کپی شده از وبسایت های دیکر قرار ندهید زیرا گوگل متوجه این قضیه میشود و سایت شما را جریمه میکند.
برگردیم به ایده ی خرید برس برای تولید محتوای و بازاریابی محتوایی بیزینس و کسب وکار فروش لوازم آرایشی.
خب خرید برس اشتباه میتواند باعث ضرر های زیادی بشود در اینجا شما میتوانید از تیترها و عنوان های fomo استفاده کنید. یعنی ایجاد ترس.
اینکار برای تاثیر پذیری بیشتر محتوا و مطلب شما می باشد. مطالبی که بتوانند توجهات زیادی رو به خودشان جلب کنند موفق تر هستند. به خصوص در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام.
fomo به معنی ترس از دست دادن می باشد.
۴- تولید محتوا در مورد محتوای کیف آرایشی:
هر خانمی باید میف آرایشی مختص به خودش را داشته باشد البته این ها استاندارد های بهداشتی است که قبلا ایجاد شده و البته میدانیم خیلی ها به آن بی توجه بودند.
اما امروزه با آمدن بیماری کوید۱۹ یا همان کرونا قوانین جدید بهداشتی در جهان به ثبت رسیده است و همه ی مردم خود را ملزم به رعایت آن میدانند.
بنابراین شما میتوانید از اینجور محتواهای بهداشتی که با سلامت مردم مرتبط هست استفاده کنید.
باز دقت کنید که این نوع محتوا هم میتواند به صورت fomo یعنی ترس دار ارائه شود. یعنی ترس از دست دادن سلامتی در صورت نداشتن کیف آرایشی.
نکته ی جالب اینجاست که شما میتوانید در یک محتوای ویدیویی یک کیف آرایشی را نشان دهید و لوازم داخل آن را نیز به مردم نشان دهید و سپس به مخاطبانتان پیشنهاد خرید آن را بدهید. یا هر نوع ایده ی بیزینسی دیگر که در آن برای شما سود مالی باشد.
مثلا میتوانید بگویی هر کس از فروشگاه ما خرید بالای صد هزارتوامن داشته باشد یک کیف آرایشی را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.
که در این صورت ما از تکنیک های “رایگان” استفاده کردیم یعنی با دادن یک اشانتیون و چیزی رایگان مشتریان زیادی جذب کنیم.
۵- خرید ریش تراش خوب
ریش تراش هم یکی از وسایل بهداشتی و ارایشی کاربردی برای آقایان می باشد که بسیار از آن استفاده میکنند. خیلی از اقایان میخواهند بدانند که چه مدل ریش تراشی تهیه کنند که به پوستشان آسیب نزند یا بهترین زیبایی را برای اونها به ارمغان بیاورد.
بنابراین این ایده هم کلی میتواند کاربردی باشد و شما بسته به محصولاتی که دارید میتوانید یک ریش تراش یا وسایل دیگر که برای پوست و زیبایی اقایان مفید هست را به عنوان محصول معرفی کنید.
در فروش محصولات آرایشی زیبایی اگر فکر میکنید مشتریان شما فقط خانم ها هستند اشتباه هست و این دیدگاه باعث میشه که شما بخش قابل توجهی از مشتریان خودتان را از دست بدهید.
بنابراین با تمرکز روی تولید محتواهای مختلف میتوانید بیزینس فروش لوازم آرایشی خودتان را ارتقا بدید.
۶- چطور با آرایش کردن سن را کاهش بدیم؟
خب در جریان هستید که یکی از دلایل اصلی خرید لوازم آرایشی این هست که خانم ها می خواهند جوانتر به نظر برسند و البته زیباتر.
حالا شما در این زمینه میتوانید به شدت کار کنید و محتواهای مختلفی تولید کنید و به خانم ها کمک کنید تا متناسب با ظاهر و شرایطشون وسایل زیبایی مناسبی را خرید کنند تا زیباتر به نظر برسند.
این ایده ی تولید محتوا برای بازاریابی محتوایی بسیار اثر بخش می باشد زیرا ما در اینجا داریم از تکنیک بازاریابی “رویا و خوشبختی” استفاده میکنیم
که باز هم این نکته را در دوره ی جامع نوشتن متن های فروش به شما آموزش دادم و میتوانید با شرکت در این کلاس انلاین به بهترین شکل ممکن تکنیک های افزایش فروش را یاد بگیرید.
معرفی بهترین روش برای تبدیل کردن کسب و کار لوازم آرایشی به یک فروشگاه پولساز:
بسیار خب تا اینجای مقاله را اگر مطالعه کردید با ۶ ایده ی خوب برای بازاریابی محتوایی مخصوص کسب و کار فروش لوازم آرایشی آشنا شدید.
حقیقت این است که این بیزینس بسیار بیشتر از آنچه فکرش را بکنید میتواند پولساز باشد.
به این حیطه و بیزینس ها بیوتی مارکتینگ میگویند که در واقع همین کسب و کارهای فروش لوازم آرایشی بهداشتی می باشد.
همانطور که میدانید این بیزینس ها به شکل های مختلفی انجام می شوند. مثلا خیلی جاها سالن آرایشی بهداشتی هستند که کار آرایشگری هم انجام می دهند.
همینطور افراد مختلفی در ایران داریم که دارای چندین شعبه در کشور هستند و کسب و کار فروش لوازم آرایشی می باشند که درآمد های بسیار فوق العاده را دارند طوری که مطمئنا تا الان
در زندگی شخصیشان به دستاوردهای بسیاری رسیدند بنابراین من به شما توصیه میکنم از این فرصت پیش آمده استفاده کنید.
خیلی ها مارکتینگ و فروش را بلد نیستند و این فرصت رشد برای شماست:
در زمانی که کلی از رقبای شما در فضای اینترنت فعالیت نمیکنند و ایده های خوبی برای ورود به تولید محتوا در اینستاگرام ندارند شما میتوانید با یادگیری اصول تولید محتوای اینستاگرامی و فروش در اینترنت مشتریان و مخاطبان زیادی برای خودتان داشته باشید.
البته اگر تولید محتوا آسان بود که الان کلی پیج موفق در زمینه ی لوازم آرایشی میداشتیم.
به این شکل نیست که شما چند تصویر از محصولتون بگذارید و مشتری خرید کند. بلکه باید تعامل کردن را بلد باشید.
دقت فرمایید که یکی از تفاوت های فروش اینترنتی و فروش حضوری در فضای آفلاین این است که شما در مغازه مینشینید تا مشتری به سراغتان بیاید ولی در بازاریابی اینترنتی شما باید یک فروشنده و بازاریابی حرفه ای باشید.
برای مشتر یابی و جذب مشتری به صورت حرفه ای باید مهارت های فروش را یاد بگیرید که اگر تمایل جدی به یادگیری آن دارید و میخواهید یادگیری تکنیک های فروش را شروع کنید در ادامه ی همین مطلب به شما کلاس جامع آموزش فروش و بازاریابی را معرفی خواهم کرد.
بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ) برای فروش لوازم آرایشی:
بازاریابی محتوا را حتما تا به حال شنیده اید. اگر نمیدانید بازاریابی محتوا چیست خیلی خلاصه توضیح میدم:
بازاریابی محتوا یعنی اینکه شما با دادن محتوا و اطلاعات و قرار دادن مطالبی در اینترنت مخاطبان خودتان را تبدیل کنید به خریدار.
کسی که همیشه پست های شما را میبیند حالا به مشا پیام میدهد برای خرید محصولاتتان.
مهمترین دلیل برای شروع بازاریابی محتوایی در یک بیزینس لوازم آرایشی:
خیلی از مردم میخواهند از جایی لوازم آرایشی را تهیه کنند که فروشنده ی آن فردی متخصص است تا سرشان کلاه نرود. و همچنین محصولات سالمی بخرند که برایشان ضرر نداشته باشد.
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از جایی که فروشنده آن و یا آن فروشگاه تخصصی کار نمیکند میتواند آسیب های زیادی به مشتریان بزند.
شما با تولید محتوای اختصاصی برای لوازم آرایشی خودتان میتوانید به مخاطبان اطلاعات مفید ارائه بدید و این اطلاعات مفید باعث رشد دنبال کننده های شما ( فالوور) میشود.
همچنین محتوای خوب باعث میشود تعداد قابل توجهی از فالوور های شما تبدیل به خریدار بشوند.
در نهایت شما روزانه تعداد زیادی فروش اینستاگرامی و فروش اینترنتی ( وبسایت) خواهید داشت و میتوانید کسب و کارتان را رشد بدهید.
کار اصلی در تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی:
بنابراین کار اصلی ما در تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی این است که تخصص خودمان را نشان دهیم و اینطور به مشتریان و مخاطب ها نشان میدیم که ما دانش کافی و صلاحیت لازم برای دادن مشاوره را داریم.
یکی از بهترین روش های تولید محتوا در اینستاگرام برای محصولات زیبایی و لوازم آرایشی اینست که ما تخصص خودمان را نشان بدهیم.
مثلا میتوانید ۳ مدل لوازم آرایشی برای آرایش کردن در جشن تولد را معرفی کنید یا انواع لوازم آرایشی برای پوست های مختلف را معرفی کنید.
وقتی مردم از ما در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی سوال میکنند ما در واقع حکم یک پزشک را برایشان داریم و همانطور که میدانید یک دکتر وقتی چیزی تجویز کند بیمار اطاعت میکند و همان را تهیه میکند.
پس پاسخ به سوالات کاربران در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی کمک بسیار زیادی به ما در تولید محتوا و فروش در اینستاگرام برای لوازم آرایشی میکند.
حالا ما وقتی دانشمان را بالا نشان بدیم مردم از ما مشورت میگیرند و در نتیجه ی مشورت ما میتوانیم به مخاطب ها بگوییم که فلان محصول برای تو خوب است و یا فلان محصول برای تو خوب نیست و این در واقع بهترین روش بازاریابی محصولات زیبایی آرایشی است.
و حالا فرض کن همان محصول را خودت داشته باشی. مشتری ها به احتمال خیلی بالایی از خودتون اون محصول را تهیه میکنند.
پس متوجه شدیم که چرا تولید محتوا مهم است و بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های فروش محصول آرایشی بهداشتی است.
و اما در مورد تولید محتوای حرفه ای در شبکه های اجتماعی + استراتژی های هوشمندانه:
یکی از بهترین روش های داشتن فروش اینترنتی داشتن یک استراتژی های بسیار قدرتمند است. حالا این تولید محتوا خودش بخشی از فرآیند فروش اینترنتی هست.
ما در بحث تولید محتوای حرفه ای چند مدل محتوا داریم:
۱- یک سری از محتواها هدف آن جذب مخاطب و گرفتن بازدید بالا هست.
۲- یک سری از محتوا ها هدف آن تبدیل مخاطبان فعلی به مشتری است. مثلا در اینستاگرام ما باید محتواهایی تولید کنیم که هدف آن فقط نشان دادن تخصص و کیفیت بالای خودمان هست.
۳- و یک سری از محتوا هم هدف آن فروش مستقیم است.
حالا ممکن است بپرسید چطوری؟
من میتونم به شما کمک کند.
لطفا چند دقیقه زمان بگذارید و ویدیو زیر را تماشا کنید:
اطلاعات بیشتر در مورد ویدیو بالا
- آموزش صفر تا صد مباحث بلاگری در اینستاگرام:
بدون شک بزرگترین پلتفرم برای کسب درآمد در حال حاضر در ایران ، اینستاگرام است. اما در چند سال گذشته تعداد بسیار زیادی از پج هایی که درامد داشتند با کاهش درآمد خودشون مواجه شدند در حالی که یک سری از پیج های بلاگری افزایش چند برابری درآمد را تجربه کردند.
این مسئله ضرورت یادگیری بلاگری در اینستاگرام را به ما نشان میدهد. وبسایت ممتاز کلاب یک دوره ی جامع و کامل آموزش بلاگری در اینستاگرام منتشر کرده است که شما میتوانید با شرکت در آن از صفر تا صد فروش محصول ، آموزش و خدمات را یاد بگیرید.
- معرفی دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام(سطح حرفه ای):
- آموزش صفر تا صد بازاریابی محتوا
- آموزش کامل ذهنیت مارکتینگ
- استراتژی تولید محتوا برای ک پیج اینستاگرام
- تولید محتوا اختصاصی برای پیج های فروش کالا و محصول
- تولید محتوا اختصاصی برای پیج های آموزشی
- تولید محتوا اختصاصی برای پیج های خدماتی و پروژه ای
- آموزش کامل استوری مارکتینگ
- آموزش کامل پست های ویدیویی
- آموزش کامل پست های عکس نوشته
- آموزش کامل پست های عکس
- نحوه ی پیشنهاد فروش در اینستاگرام برای کسب درآمد واقعی
- با ثبت نام در این کلاس انلاین ۶ ساعته به ۹۰ روز پشتیبانی مستقیم توسط مدرس دوره دسترسی خواهید داشت
- مدرس دوره: محمد امین ابوعلی
محمد امین ابوعلی کیست؟
- موسس پلتفرم اختصاصی آموزش بازاریابی آنلاین ممتاز کلاب
- کارشناس ارشد MBA (مستری مدیریت کسب و کار و بازاریابی از دانشگاه اصفهان)
- بنیانگذار بیش از ۵ کسب و کار در زمینه ی پوشاک ، طراحی صنعتی و معماری و فروشگاه های گجت های هوشمند
- مشاوره به برند های بزرگی در صنعت فروش آنلاین مانند ایران اپتیک و تیک تاک استور و میپاکو و اپلیکیشن واتس آپ ترکر و ….
- سرمایه گذار در صنعت آی تی و اپلیکیشن در مارکت های خارج از کشور
- همین الان میتوانید در کلاس جامع بلاگری ثبت نام کنید و صفر تا صد فروش در اینستاگرام را مرحله به مرحله فرا بگیرید:
اطلاعات بیشتر دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام
معرفی یک فرصت بی نظیر دیگر که با استفاده از آن بیزینس آرایشی تان را سکوی پرتاب زندگی تان خواهید کرد:
فرصت این است که به خاطر شرایط جهانی بیماری کرونا که باعث شده خیلی از کسب و کار ها تعطیل بشوند شما بتوانید به صورت حرفه ای از طریق اینترنت بازاریابی کنید و محصولاتتان را به سراسر ایران بفروشید.
رفتار خرید آنلاین در مردم تقویت شده و این عادت رفتاری تا بعد کرونا هم پا برجا خواهد بود.
بنابراین یک کلاس آنلاین برای رفع این مشکل برگذار کردم:
من برای حل این مشکل یک کلاس آنلاین بازاریابی و فروش ویژه ی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برگذار کردم که توی این کلاس استراتژی ها و روش های افزایش فروش آرایشگاه ها رو کاملا تدریس کردم.
تمام روش ها و نکات و ساتراتژی هایی که گفتیم کاملا قابل اجرا هست و مبتنی بر بازاریابی آنلاین می باشد.
یک بیزینس در دنیای امروز باید حتما آنلاین باشد در غیر اینصورت آسیب زیادی میبیند.
من مطمئن هستم که شما با عشق شغل آرایشگری را شروع کردید و دوست ندارید که روزی مجبور به تعطیل کردن بیزینستان باشید.
اگر شما جزو عزیزانی هستید که فرصت نکردید در این کلاس شرکت کنید جای نگرانی نیست چونکه فیلم کلاس رو واستون در وبسایت آپلود کردم و شما همین الان میتونید توی کلاس شرکت کنید.
ازونجایی در ایام کرونا و در زمان قرنطینه ها هستیم من یک کد تخفیف برای شما در نظر گرفتم که میتونید این فیلم این کلاس رو با تخفیف ۳۸ هزار تومانی تهیه کنید.
نام کلاس: ۲۲ تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
هدف مطالب آموزش داده شده در کلاس: آموزش بازاریابی و افزایش فروش برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ( متمرکز روی بازاریابی آنلاین)
کد تخفیف ۶۰ هزار تومانی: hco
برای تهیه فیلم این کلاس چکار کنم: روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ی دانلود فیلم این کلاس بشید و با کد تخفیف hco فیلم کلاس را ۳۸۰۰۰ تومان ارزان تر تهیه کنید.
فیلم کلاس آموزش بازاریابی و فروش آرایشگاه ها
اطلاعات بیشتر دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام
3 Comments
Join the discussion and tell us your opinion.