جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > اینستاگرام مارکتینگ > ۵ نکته کلیدی برای موفقیت در تیک‌تاک شاپ

۵ نکته کلیدی برای موفقیت در تیک‌تاک شاپ

آذر ۱۰, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
اینستاگرام مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
574 بازدید

رقابت تیک‌تاک با آمازون با افزودن امکانات جدید

تیک‌تاک با امکانات جدیدی که به بخش فروش آنلاین خود اضافه کرده، توجه به مشتریان را افزایش داده و در مسیر رقابت با آمازون قدم برداشته است. این پلتفرم به تازگی در ایالات متحده ویژگی‌ای به نام “تیک‌تاک شاپ” را معرفی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن تیک‌تاک ویدیوهای مربوط به محصولات را مشاهده کرده و به صورت مستقیم خرید کنند. این ویژگی قبلاً تنها در بریتانیا و برخی کشورهای جنوب شرق آسیا وجود داشت و اکنون به صورت آزمایشی برای کاربران آمریکایی هم قابل دسترسی است.

دعوت فروشندگان آمریکایی به تیک‌تاک شاپ

در مرحله آزمایشی، تنها عده محدودی از فروشندگان آمریکایی به این برنامه دعوت شده‌اند، اما تیک‌تاک فرآیندی برای درخواست فروشگاه‌های دیگر نیز فراهم کرده است.

راهبرد تیک‌تاک در تجارت اجتماعی

اضافه کردن این ویژگی به تیک‌تاک شاپ به عنوان بخشی از راهبرد این شرکت برای رقابت با آمازون دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که امروزه تجارت الکترونیک به سمت “تجارت اجتماعی” می‌رود، یعنی جایی که خرید و فروش‌ها بیشتر در محیط‌های اجتماعی و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

نظر کارشناسان در مورد موفقیت در تجارت اجتماعی

اریک داهان، مدیر عامل شرکت Open Influence، که در زمینه بازاریابی تأثیرگذار فعالیت می‌کند، می‌گوید که موفقیت در تجارت اجتماعی وابسته به شناخت مشتریان، استفاده از رابطه با تأثیرگذاران برای ایجاد اعتماد و اعتبار، و آمادگی برای آزمایش شبکه‌ها و پلتفرم‌های جدید مانند تیک‌تاک است.

نقش شبکه‌های اجتماعی در دوران کرونا

در دوران همه‌گیری کرونا، بسیاری از مردم به خرید آنلاین روی آوردند و نقش شبکه‌های اجتماعی در این روند پررنگ‌تر شد. امروزه، تعداد کاربرانی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند به حدود ۴.۵ میلیارد نفر در جهان رسیده و در ایالات متحده پیش‌بینی می‌شود که تعداد خریدهای اجتماعی به ۱۱۰ میلیون نفر برسد.

تیک‌تاک در مسیر تقویت حضور در پلتفرم‌های اجتماعی

تیک‌تاک با ورود به این عرصه، می‌خواهد جایگاه خود را در بین سایر پلتفرم‌های اجتماعی و تجاری مانند فیسبوک شاپ، اینستاگرام، یوتیوب و غیره تقویت کند.

ویژگی‌های جدید تیک‌تاک شاپ

سایت تیک‌تاک به تازگی با آرامش ویژگی “تیک‌تاک شاپ” را معرفی کرده که به فروشندگان، برندها و سازندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را از طریق ویدیوهای درون اپلیکیشن، پخش زنده تیک‌تاک و بخش نمایش محصولات به فروش برسانند.

نقش مدیریت در توسعه تیک‌تاک شاپ

در حوزه مدیریت، ساندی هاوکینز مسئولیت تیک‌تاک شاپ در ایالات متحده را بر عهده گرفته است. تیک‌تاک اعلام کرده که تجربه‌های قبلی خود در بازارهای جنوب شرق آسیا و بریتانیا را ادامه داده و این ویژگی جدید برای آمریکایی‌ها فراهم شده است.

بازار پویای تجارت الکترونیک در ایالات متحده

به گفته لورا پرز، مدیر بخش ارتباطات تجاری B2B تیک‌تاک، ایالات متحده یکی از بازارهای پویای تجارت الکترونیک است و علاقه بالایی به تجربه‌هایی نظیر “تیک‌تاک باعث شد بخرم” نشان داده است.

بررسی مشکلات قبلی در بریتانیا

گزارش‌ها قبلی مشکلاتی را در زمینه راه‌اندازی این سرویس در بریتانیا مطرح کرده بودند، اما تیک‌تاک این ادعاها را رد کرده و تأکید دارد که برنامه‌های آن‌ها برای رشد و توسعه متوقف نشده است.

هزینه‌های فروشندگان در مراحل آزمایشی

در ایالات متحده، هنوز مشخص نشده که چه هزینه‌ای برای فروشندگان وجود خواهد داشت، اما طبق گفته پرز در مراحل آزمایشی الفا و بتا، فروشندگان فعلاً هزینه‌ای برای استفاده از این ویژگی پرداخت نمی‌کنند.

فرآیند ثبت نام برای فروشندگی در تیک‌تاک

ثبت نام برای فروشندگی در تیک‌تاک نسبتا ساده است اما نیاز به تکمیل چند مرحله از جمله پرکردن درخواست آنلاین، ثبت حساب کاربری تجاری و معتبر بودن شناخت هویتی دارد.

ارتباط با شرکت مادر و نگرانی‌ها

مسائل مربوط به ارتباط تیک‌تاک با شرکت مادر خود در چین به نام ByteDance و نگرانی‌ها از نظارت دولت چین از طریق فناوری هنوز تحت بررسی است. در همین راستا، مکالماتی با دولت ایالات متحده در حال انجام است تا نگرانی‌ها برطرف شود.

هدف تیک‌تاک در رشد تجارت الکترونیک

به طور کلی، تیک‌تاک با این اقدام‌ها می‌خواهد خود را به عنوان یک پلتفرم تجاری قوی‌تر معرفی کرده و در مسیر رشد تجارت الکترونیک و تجارت اجتماعی پیش‌گام باشد.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > اینستاگرام مارکتینگ > ۵ نکته کلیدی برای موفقیت در تیک‌تاک شاپ

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر ۵ نوع خریدار و خواسته‌های تعطیلات
جدیدتر ضرورت محافظت بیشتر از مصرف‌کنندگان در برابر کلاهبرداری کارت هدیه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت