۴ روش برای افزایش سریع فروش اینترنتی
چگونه در اینترنت سریع به فروش برسیم؟
۴ روش برای افزایش سریع فروش اینترنتی
تمام نکات این مطلب رو در یک فایل ویدیویی برای شما اماده کردم میتونید ز همین زیر ویدیو را تماشا و یا اینکه از طریق دکمه ی دانلود زیر ویدیو اون رو دانلود کنید.
دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم – ۷۸ مگابایت
ویدیو بالا به صورتی صوتی در زیر برای شما آماده شده است. میتونید این فایل صوتی ۴ روش افزایش درآمد اینترنتی رو گوش کنید و یا
از طریق دکمه ی زیر آن این فایل صوتی رو دانلود کنید.
دانلود فایل صوتی بالا با حجم ۸ مگابایت
۴ روش برای افزایش سریع فروش اینترنتی رو در این مطلب میخوام بهش اشاره کنم که ندونستن اونها شاید شما رو از ایجاد یک روزنه جدید محروم کنه.
در این پست تصویری که در پیج اینستاگرام ممتازکلاب منتشر کردم میخوام به ۴ روشی اشاره کنم که با انجام دادن همین روش ها میتونید شانس فروشتون رو در لحظه ارتقا بدید.
به نظرم اگر فروش کمی دارید همین الان تصمیم بگیرید این ۴ روش رو اجرا و عملی کنید تا فروش اینترنتی تون افزایش پیدا کنه.
روش اول: در مشتری احساس نیاز ایجاد کنید
میتونید برای این مورد از سایت هایی مثل دیجی کالا و آمازون الگو بگیرید که در واقع دارند از این روش استفاده میکنند.
در تصویر بالا هم مشاهده میکنید که وقتی تعداد موجودی محصول اندک شد میان برای کاربر این رو اعلام میکنند که از این محصول
فقط ۲ یا ۳ عدد موجود هست و مشتری احساس فوریت میکنه و در واقع نمیخواد این محصول رو از دست بده.
همینطور این رو نیز به مشتری القا میکنیم که در واقع محصول ما پر فروش بوده و تعداد زیادی از اون فروخته شده. یعنی مردم ازین محصول استقبال کردند.
پس روش اول برای افزایش فروش اینترنتی ایجاد احساس نیاز هست.
حالا چجور اجراییش کنم؟
اگر وبسایت شما وردپرسی هست که از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده میکنید میتونید در قسمت ” فهرست موجودی انبار” تیک گزینه ” فعال کردن مدیریت موجودی انبار در سطح محصول” رو میزنید و بعد در قسمت “آستانه کم بودن موجودی انبار”
میتونید تعیین کنید اگر تعداد محصول از چندتا کمتر بود در صفحه ی محصول بنویسد چندتا با مانده تا مشتری احساس نیاز کند.
پس به این روش متونیم کلی فروش حرفه ای و موفق رو تجربه کنیم.
روش دوم: گزینه های کمتری را به مشتری ارائه بدیم.
وقتی یلی سر مشتری رو شلوغ کنیم و زیادی بهش گزینه هایی برای انتخاب بدیم در واقع داریم اون رو سردرگم میکنیم . ما میتونیم با ارائه پیشنهاد هایی کاملا هوشمندانه و هدفمند به مشتری قدرت انتخاب خیلی خوبی بدیم.
من در این مورد در کتابم که در مودر نورومارکتینگ هست مطالبی رو ارائه کردم.
همینطور شما میتونید بهترین شیوه های مارکتینگ بازاریابی عصبی رو در همین وبسایت ممتاز کلاب فرا بگیرید.
پیشنهاد من به شما برای یادگیری این مهارت ، دوره ی بازاریابی عصبی هیجانی هست:
فیلم کلاس آنلاین آموزش بازاریابی عصبی هیجانی
روش سوم: فرآیند پرداخت را ساده سازی و آسان کنید.
همانطور که میدانید در خیلی از وبسایت ها برای خرید کردن ما کار خیلی طولانی و سختی داریم و این بسیار به ضرر شما هست.
چرا که اگر میخواهید فروش اینترنتی خودتون رو افزایش بدید باید فرآیند پرداخت که اصلی ترین بخش بفروش هست بسیار ساده و آسان باش.
یعنی فقط کافیست مشتری شما تصمیم به پرداخت بگیره.
حالا میخوام به شما چندین روش رو بگم:
روش اول اینکه میتونید در درگاه های واسط ثبت نام کنید. مانند زرین پال. خودم من هم در زرین پال حساب دارم و به شما یک لینک اختصاصی میده.
این لینک اختصاصی رو هر کسی در مرورگر خودش باز کنه وارد صفحه ای مشابه تصویر بالا میشه.
که میتونه مستقیما به حساب شما در زرین پال پول پرداخت کنه.
این روش برای پرداخت های اینستاگرامی بسیار عالی و فوق العاده هست. چرا؟
چون وقتی که مشتری شما میخواد در اینستاگرام از شما خرید کنه ولی اطمینان نداره میتونید این لینک رو بهش بدید تا به صورت مطمئن پرداختش رو انجام بده.
روش دوم: همینطور میتونید برای آسان تر کردن فرآیند خرید توسط مشتری در سایت های وردپرسی از افزونه checkout fields استفاده کنید.
این افزونه به صورت رایگان در مخزن افزونه های وردپرس برای دانلود قرار گرفته است.
شما میتونید اون رو دانلود کنید و فیلد ها و کادر های صفحه ی پرداخت رو بسیار کمتر و بهینه تر کنید و فیلد های اضافی رو حذف کنید.
روش چهارم: بر روی کیفیت تصاویر محصولات تمرکز کنید.
خب میرسیم به روش چهارم برای افزایش سریع فروش اینترنتی. شما با نشون دادن تصاویر با کیفیت و حرفه ای میتونید نشون بدید که واقعا اینکاره اید.
یعنی در واقع به صورت کاملا حرفه ای و با تنوع زیاد تصاویری از محصولتون میتونید منتشر کنید.
حتی اگر محصولاتی مل برنج و حبوبات و خشکبار رو به صورت آنلاین میفروشید و احساس میکنید که نیازی به انتشار تصاویر زیاد و مختلف از محصولتون ندارید به نظر من دارید اشتباه میکنید.
مشتری نیاز داره تا تصاویر مختلفی از محصول شما رو ببینه چون به شما اعتبار میده.
منظورم تصاویری هست که یونیک و مخصوص خودتون باشه.
یک وبسایت معروف در زمینه ی فروش اینترنتی کراوات همینکار رو کرده است و ارائه ی تصاویر بسیار با کیفیت توانسته فروش خودش رو خیلی زیادتر کنه.
میتونید با مراجعه به وبسایت های معروف فروش کراوات مراجعه کنید.
در واقع ارائه ی تصاویر خیلی خوب و با کیفیت و بسیار متنوع میتونید فروشتون رو زیادتر کنید.
این بود ۴ روش افزایش سریع فروش های اینترنتی برای کسب و کار های آنلاینی که قصد دارند خیلی حرفه ای کار کنند و میخواهند در زمان کوتاهی فروششون رو زیادتر کنند.
من میخوام در پایان به شما پیشنهاد بدم که یکی دیگر از مطالب خوب وبسایت ممتاز کلاب رو مطالعه کنید چونکه احساس میکنم خیلی بهتون میکتونه کمک کنه:
۳ کلمه برای بازاریابی عصبی که فروش را زیاد میکند
دیدگاهتان را بنویسید