تکنیک های هشتگ گذاری در اینستاگرام
چطور با استفاده از هشتگ در اینستاگرام فالور جذب کنیم؟
هشتگ اصولی رو من تو این پست میخوام بهت یاد بدم: هشتگ های اینستاگرام که یه چند وقتیه داره یکی درمیون کار میکنه. اما من امروز میخوام بهت یاد بدم که چجوری اصولی هشتگ گذاری کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری.
یه نکته رو در نظر داشته باش، خیلیا میگن هشتگ کار نمیکنه ما هشتگ نمیذاریم! بچه ها هشتگ ابزار اینستاگرامه و باید بذاری ! چه کار کنه چه کار نکنه! پس اینکه هشتگ میذاریم میریم اکسپلور ، نذاریم نمیریم از این چیزا، معنی نداره! اما چجوری هشتگ گذاری اصولی کنیم؟ هر بلاگر باید یک هشتگ گذاری مخصوص خودش رو داشته باشه.
مثلا اسم من تو بلاگری هست : ممتازکلاب !! من حتما باید یه هشتگ #ممتازکلاب داشته باشم.
ثبت نام در دوره آنلاین بلاگری در اینستاگرام
پس هشتگ اختصاصی خودت رو بساز و تو همه پست ها ازش استفاده کن! نکته دوم، برو ببین رقیبات که اومدن تو تاب هشتگا، چه هشتگ هایی استفاده کردن که اومدن تو تاب هشتگا! اونارو آنالیز کن و سعی کن از اونا استفاده کنی.
نکته سوم، سعی کن از هشتگ گذاری قیفی استفاده کنی یعنی چی؟ یعنی ۱۰% از هشتگ هایی که میخوای استفاده کنی رو برو از اون هشتگ هایی استفاده کن که تعداد زیادی پست توشون هست.
مثلا بالای۵۰ هزار تا، ۱۰% دیگه رو از ۵۰ هزار تا ۱۰ هزار تا استفاده بکن ؛ بقیه رو سعی کن از هشتگ هایی که توشون حول و حوشه ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تا پست دارن، اینم میشه هشتگ قیفی.
پس هشتگ اختصاصی خودت رو داشته باش،۲: آنالیز کن رقیباتو و ۳: از هشتگ گذاری قیفی استفاده کن.
استفاده از هشتگ در اینستاگرام می تواند به افزایش دیده شدن و دسترسی شما در اینستاگرام کمک کند. در اینجا چند نکته برای استفاده درست و بهنه از هشتگ کسب و کار اینستاگرامی شما آورده شده است:
درباره هشتگ های محبوب سرچ و جستجو کنید: از ابزارهایی مانند سایت Keyhole یا Hashtagify و metahashtag برای یافتن محبوب ترین و مرتبط ترین هشتگ ها برای حوزه یا صنعت خود استفاده کنید.
از ترکیبی از هشتگهای عمومی و اختصاصی استفاده کنید: استفاده از هشتگهای عمومی مانند #instagood را با هشتگهای خاصتر مانند #خرید آنلاین که به کسبوکار شما مرتبط هستند، ترکیب کنید.
هشتگ برند خود را ایجاد کنید: یک هشتگ منحصربفرد و به یاد ماندنی ایجاد کنید که نشان دهنده برند شما باشد و فالوورهای خود را ترغیب کنید تا زمانی که درباره محصولات یا خدمات شما پست می کنند از آن استفاده کنند.
از حداکثر ۲۰ هشتگ استفاده کنید: اینستاگرام حداکثر ۳۰ هشتگ در هر پست را مجاز میکند، اما تحقیقات نشان میدهد که استفاده از حدود ۱۱ هشتگ در هر پست برای تعامل بهینه است.
هشتگ های خود را به صورت جالب قرار دهید: هشتگ های خود را در عنوان یا توضیحات پست قرار دهید، یا آنها را به عنوان یک نظر اضافه کنید تا پست خود را تمیز و منظم نگه دارید.
با استفاده موثر از هشتگ ها، می توانید درآمد و دید خود را در اینستاگرام افزایش دهید و مشتریان بالقوه بیشتری را به کسب و کار آنلاین خود جذب کنید.
دیدن تمام مطالب افزایش فالوور در اینستاگرام
دیدگاهتان را بنویسید