نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

آموزش بازاریابی اینترنتی کفش + تکنیک های فروش

آموزش بازاریابی اینترنتی کفش

آموزش بازاریابی اینترنتی کفش

بازاریابی اینترنتی کفش یکی از فرصت های پیش روی فروشندگان کفش چه در اینستاگرام و چه در دیگر فضای مجازی است. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فروشندگان کفش این نکته را میدانند که اگر بتوانی تکنیک های فروش اینترنتی موفقی داشته باشی قطعا پول بسیار زیادی نصیبت خواهد شد. چرا؟ چون بیزینس کفش یکی از بیزینس هایی است که در صورت فروش زیاد ، سود خوبی نصیب شما میکند.

پس آموزش فروش اینترنتی یکی از مهارت های خیلی لازم و ضروری یک فروشنده ی کفش است. فاصله یک کفش فروشی تا ثروتمند شدن فقط یادگیری مهارت بازاریابی اینترنتی است.

علت این است که میدانند که ثروت عظیم و نهفته ای در بازار کفش موجود است. اما مسئله اینجاست که چطور میتوانیم تعداد زیادی مشتری داشته باشیم.

در این مطلب ممتاز کلاب با شما همراه هستم تا به شما روش های بازاریابی و فروش کفش به صورت اینترنتی را بکویم.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی کفش:

برای فروش کفش به صورت اینترنتی شما باید بتوانید در وحله اول یک رسانه ی اینترنتی داشته باشید. مثلا یک صفحه ی اینستاگرام یا یک وبسایت ایجاد کنید و بعد در آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید یا در وبسایت خودتان تولید محتوای سئو شده کنید.

من قبلا در مورد تولید محتوا مطالب زیادی منتشر کردم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

آموزش کامل تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

اما مسئله اینجاست که ما برای تولید محتوا نیاز بیزینس کفش به آموزش داریم یعنی اینکه بدانیم چه محتوایی و چطور آن را تهیه کنید نیاز به انجام فرایند هایی است که با آنها میتوانیم محتوای کاربردی و حرفه ای تولید کنیم.

وقتی محتوا تولید میکنیم اتفاقی که می افتد اینست که مخاطب ها جذب رسانه ی ما می شوند. مثلا وقتی در اینستاگرام پستی منتشر میکنیم این شانس را داریم که مخاطبانی جذب کنیم و ما را فالو کنند. 

بعد از تولید محتوا ما باید تکنیک های فروش را بلد باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن پیشنهاد فروش به مخاطبان بدیم و فروش داشته باشیم.

همینطور ما میتوانیم محتواهایی تولید کنیم که واسه ی ما بفروشد. در واقع محتوا هست که کار فروش ما را انجام میدهد.

 

ایده های فروش کفش:

در این بخش ایده های تولید محتوا برای پیج و سایت کفش را برای شما منتشر خواهیم کرد:

آموزش بازاریابی و فروشندگی کفش:

بهترین روش فروش کفش معرفی این محصول به عنوان یک ابزار شیک پوشی و خوش استایل بودن است.شما باید یک تصور زیبا را به مشتری بفروشید.

خیلی از فروشنده های کفش به اشتباه فکر میکنند که کارشان فروش کفش هست اما اشتباه میکنند. شما باید یک تصویر زیبا را به مشتری بفروشید.

کفش یک ابزار خوش تیپ بودن است پس شما باید استایل زیبا یک زن یا مرد را بفروشید. با تولید محتوایی که انجام میدهید باید این حس رو منتقل کنید.

دقت کنید گفتم حس منتقل کنید پس کار فقط با نوشتن متن های طولانی پیش نمیرود بلکه باید از عکس ها و ویدیو ها استفاده کنید.

خیلی ها دوست دارند فرزندانشان خوش استایل باشند و در مهمانی ها پیش فامیل و اقوام پسر یا دخترشان خوش لباس به نظر بیاید ،پس شما باید این لحظه ی زیبا و دلنشین را به مشتریانتان بفروشید.

 

ما در واقع داریم در مورد بازاریابی اینترنتی کفش صحبت میکنیم و وقتی این را میگوییم توجه شما باید به تولید محتوای اصولی و همچنین تکنیک های فروش حضوری جلب بشود.

تولید محتوایی که مدل های کفشتان را به عنوان یک عامل جذابیت معرفی کند. 

افزایش فروش و مشتریان کفش زمانی اتفاق می افتد که بتوانی به درستی به مخاطب نشان بدی که کفش های شما چقدر به مخاطب حس خوب میدهد.

ترفندهای فروشندگی کفش:

۱- بازاریابی حسی برای بازاریابی اینترنتی کفش

به جای اینکه در مورد مشخصات و جنس کفش صحبت کنید در مورد حس عالی پوشیدن این کفش حرف بزنید. در واقع با احساس بفروشید.

شما با یادگیری فروش اینترنتی و ترفند های بازاریابی عصبی هیجانی میتوانید افزایش فروش خوبی را فقط به وسیله تکنیک های نهایی سازی فروش تجربه کنید.

اطلاعات دوره ی کامل آموزش فروش در اینترنت

۲- ایجاد قیمت مرجع در ذهن مشتری:

این روش یعنی وقتی میخواهم قیمت محصول را به مشتری بگیم کاری کنیم که مشتری احساس کنه قیمت محصول ما خیلی پایین است.

مثلا وقتی میپرسد کفش چند تومن هست؟ بگیم کفش تا۳ میلیون تومان هم داریم. اینطوری قیمت مرجع ذهن مشتری میره بالاتر. اما بگیم برای شما کفش مناسب و باکیفیت خود در حد سیصد تومن داریم.

اینجوری اول توی ذهن مشتری قیمت مرجع را کاشتیم که خیلی بالا است و بعد یک قیمت محصول را میدیم و مشتری ناخودآگاه مغزش مقایسه میکند و میگوید سیصد تومن که چیزی نیست.

به شما پیشنهاد میکنم برای یادگیری بیشتر بازاریابی حسی ویدیو دوره ای که مدتی پیش در این مورد برگذار کردم را مشاهده کنید:

اطلاعات دوره ی آموزش بازاریابی عصبی

 

 

 

خروج از نسخه موبایل