آشنایی با سه کلمه ی جادویی برای افزایش فروش
آشنایی با سه کلمه ی جادویی برای افزایش فروش
معرفی ۳ کلمه برای بازاریابی عصبی که جای دیگر پیدا نمیکنید
آشنایی با سه کلمه ی جادویی برای افزایش فروش : کلماتی هستند که به شما کمک میکنند تا بتونید به بهترین شکل ممکن محصولتون رو بفروشید و بازاریابی کنید.
توی این مطلب میخوام کلمات جادویی افزایش فروش که از دانش بازاریابی عصبی و نورومارکتینگ استخراج شده رو براتون بگم.
در این مطلب در واقع میخوام یکی از پست های پیج اینستاگرام ممتازکلاب رو براتون قرار بدم.
توی این پست میخوایم در مورد فقط ۳ تا کلمه که به افزایش فروش شما کمک میکنند اشاره کنم. پس حتما این سه تا کلمه رو از دست نده
کلمه ی جادویی اول برای افزایش فروش: ” شما “
ممکنه بگید که این کلمه یعنی چی و چطور افزایش فروش میشه. ببینید خیلی از ما فروشنده ها وقتی داریم محصولمون رو برای مشتری ارائه میدیم نا خودآگاه همش درباره ی خودمون صحبت میکنیم. همش داریم میگیم که من اینطور ، من اونطور ، این محصول اینطور و…
در صورتی که مردم براشون ما مهم نیستیم بلکه دوست دارند بدونن این محصول چه آورده ای براشون داره. چه منفعتی واسشون داره این محصول.
پس حتما دقت کنید که بیشتر به مخاطب و مشتری توجه کنید. بهش بگید که “شما” این کار رو میتونید انجام بدید. با این کفش شما میتونید از پاهاتون مراقبت کنید.
پس اولین کلمه ی جادویی برای افزایش فروش استفاده از “شما” هست.
کلمه ی جادویی دوم برای افزایش فروش:
یکی دیگه از کارهای جادویی که میتونید برای افزایش فروش انجام بدید اینه که از تصور کردن مشتری استفاده کنید. وقتی به مشتری میگیم “تصور کن” در واقع داریم اون رو به دنیایی میبریم که هیچ غم و اندوه و رنج و سنختی ای نیست و فقط در ایده آل ترین شرایط مشتری داره از محصول ما استفاده میکنه.
به طور مثال اگر قصد دارید بدانید که چطور لباس را بفروشیم ، میتوانید به مشتری بگید تصور کن وارد یک مجلس مهمانی خانوادگی شدید و همه ی جوان های هم سن و سال شما از تیپتان تعریف میکنند.
برای بازاریابی و افزایش فروش محصولات چه برای بیزینس های انلاین و چه برای بیزینس های آفلاین حتما برای این مورد یک سناریو خوب طراحی کنید.
کلمه ی جادویی سوم برای افزایش فروش: ” به خاطر اینکه” یا “چون”
به طور کلی از لحاظ روانشناسی وقتی که ما میایم یک دلیل برای مخاطب میاریم و از کلمه ی “چون” استفاده میکنیم اون رو میپذیره و قبول میکنه.
دلیل دادن برای انجام کاری مردم رو به شدت متقاعد و تحریک میکنه که یک کاری رو انجام بدن. و نکته ی شگفت آور اینجاست که اصلا نیاز نیست ما دلیل خیلی منطقی ای ارائه بدیم. همین که یک دیل خوب برای انجام یک کار به مشتری بدیم محصول ما رو میخره یا اینکه ترغیب میشه برای ادامه دادن و اقدام به خرید.
خب تا اینجا با سه تا از کلمات جادویی برای افزایش فروش آشنا شدیم. خیلی خوشحال میشم اگر برای یادگیری بهترین شیوه ی صحبت با مشتری و یادگیری بازاریابی عصبی همین الان برای جلوگیری از برشکتس شدنتون و یادگیری پولسازی با کلمات محصول بازاریابی عصبی رو مشاهده کنید و ویدیو رایگان چند دقیقه ای داخل صفحه ی اون رو تماشا کنید.
دیدگاهتان را بنویسید