جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > فرمول تخفیف دادن به مشتری + ویدیو

فرمول تخفیف دادن به مشتری + ویدیو

فروردین ۲۲, ۱۴۰۰
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
1.11k بازدید
http://file.momtazclub.ir/free-vids/3650f-takhfif.mp4

چطور به مشتریانمان تخفیف بدهیم؟

بدون شک خیلی وقتها فروشگاه های شلوغ و مملو از جمعیت رو دیدیم که فقط به خاطر حراج و فروش ویژه ای که فروشگاه ترتیب داده ایجاد شدن.

مردم وقتی قیمت چیزی در ذهنشون تثبیت بشه و ارزش اون محصول رو بدونن ، در برابر خرید با مبلغی کمتر از ارزش واقعی اون محصول تحریک به خرید میشن. این تحریک به خرید شدن در واقع یکی از موثر ترین روش های پیاده سازی نورومارکتینگ هست

وقتی شما یک محصولی که بازدید کننده و مخاطب زیادی داشتید رو برای فروش با نصف قیمت قرار میدید ، استقبال زیادی از طرف مردم به سمت محصول خودتون قرار دادید.

نکته ی حائز اهمیت اینجاست که مردمی که در زمان تخفیف و فروش های ویژه از یک فروشگاه خرید میکنند میتوانند مشتریانی باشند که در ایام دیگر هم از آن فروشگاه خرید کردند و از کیفیت محصولات آنجا مطلع هستند.

بنابراین هم مشتریان سابق ما و هم مخاطبانی که شاید تا به حال از ما خرید نکردند را میتوانیم در یک فروش ویژه به مشتری خودمان تبدیل کنیم. برای این کار نیاز به بازارگرمی و اطلاع رسانی از تخفیف هایمان داریم.

اشکالی که در خیلی از تخفیف ها وجود داره اینه که بعضا فروشگاه ها در مناسبت ها تخفیف هایی ارائه میدن و یا اینکه در تاریخ های مشخصی جشنواره و تخفیف ارائه میدن و این باعث میشه که مشتری ها در ایام عادی و غیر تخفیف اقدام به خرید نکنند و منتظر زمان های تخفیفی باشند که از قبل مشخص هست.

داستان ورشکستگی یک کتاب فروشی:

یک کتاب فروشی کوچک در شهری اقدام به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی در سه شنبه های آخر هر ماه کرد که در نتیجه ی این کار باعث شد در روز های دیگر ماه فروش کمتری رو تجربه کند و مجبور به بستن فروشگاه کتاب خودش بکند.

در واقع وقتی شما مداوم و به دفعات زیاد فروش با تخیف ویژه میگذارید باعث میشود که دیکر قیمت اصلی محصول شما در ذهن مشتری زیاد به نظر برسد و دنبال راهی باشد تا فقط با قیمت زمان تخفف محصول شما را تهیه کند.

وقتی مدام تخفیف میذاری یعنی قیمت اصلی محصول من همین مبلغی است که در تخفیف ها ارائه میدم نه قیمت قبل از تخفیف.

اشتباهی که اخیرا در بسیاری از صفحات در شبکه های اجتماعی میبینم و وقتی برای بررسی فرآیند فروششان بهشون پیام میدهم متوجه میشم که حتی در زمان هایی هم که اعلام فروش ویژه نکردند هم وقتی من قصد انصراف از خرید رو دارم به من پیشنهاد میدهند که حاضرن با قیمت زمان جشنواره محصول را به فروش برسانند.

این کار تاثیر خیلی مخربی روی ارزش محصول و حتی برند ما و فروشگاه ما میگذارد و مخاطب احساس میکند که محصول ما اصلا به اون قیمتی که محصول ارائه میدیم نمی ارزد.

بنابراین سعی نکنید مدام تخفیف و کمپین فروش ویزه راه بندازید. البته به این معنی نیست که در زمان های خاصی مانند نزدیک سال نو تخفیف ندید.

حتما به شکست های فروشگاه ها در زمانی که فروش ویژه دارند توجه کنید تا بتونید نکات و قلق های مربوط به حوزه ی خودتان را پیدا کنید. اگر زمانی فرا برسه که شما بتوانید از طریق بستر های آنلاین مانند وبسایت فروش داشته باشید هم میتوانید به مشتریان خاصتان که تعداد خرید های زیادی از شما داشتند هم تخفیف های ویژه و منحصر به فردی بدهید.

اگر تخفیفی که میدین مورد استقبال قرار نمیگیره یکی از دلایلش میتونه این باشه که ارزش محصول شما در ذهن مشتری خوب تثبیت نشده.

اگر میبینید که فروشگاه های زنجیره ای در تخفیف ها و جشنواره ها موفق هستند به خاطر این هست که اونها دارند محصولات ضروری و روزمره ی مردم رو میفروشن و مردم مدام در حال خرید این محصولات هستند و از قیمت واقعی و ارزش واقعی اون محصولات مطلع هستند و وقتی یک فروشگاه اون محصول رو ارزون تر میفروشه این محرک “تخفیف دادن” بسیار خوب عمل میکنه و تاثیرش رو روی ذهن مخاطب و مردم میذاره.

حالا توی این ویدیو میخوام بگم چطوری به مشتری تخفیف بدیم. 

در واقع تخفیف دادن خشک و خالی بهت کمک نمیکنه که فروشت رو زیادتر کنی. بلکه بیشتر نا امیدت میکنه. بنابراین توی این ویدیو با این قضیه بیشتر آشنا میشی.

آموزش کامل تخفیف دادن رو توی دوره ی فروشندگان ممتاز برات ارائه کردم. 

حتما یه سری به صفحه ی این دوره بزن چون فقط با خوندن نکات صفحه ی دوره اطلاعات مفیدی دریافت میکنی:

آموزش جامع بازاریابی اینترنتی: دوره ی فروشندگان ممتاز

اشتراک گذاری:
برچسب ها: تخفیف دادن
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > فرمول تخفیف دادن به مشتری + ویدیو

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
STAR یا PARADE؟ کدام روش مصاحبه بهتر است؟
چگونه در بیگ فور حقوق بالا بگیریم؟
قدیمی تر ایجاد ترس در مشتری برای افزایش فروش + ویدیو
جدیدتر چکار کنیم مشتری بیشتر پول بده + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت