تکینک های جذب مشتری که کسی به شما نمیگوید
قدیم ها در شهری که ما زندگی میکردیم یک بازار میوه فروشی بود که وقتی وارد آن میشدم مشاهده میکردم بازاری ها دارن برای میوه هاشون به روشی که بلد بودن بازاریابی میکردن.
خالا این روش چی بود؟ اینکه داد میزدن و میگفتن “بدو بدو خیار قلمی حراجس کردم”.
خب قطعا همه میدونیم که امروزه این روش ها دیگه منسوخ شده است. حتی میوه فروش های امروزی هم دیگر از این روش استفاده نمیکنند.
پس آنها برای جذب مشتری چه کار میکنند؟
در حقبقت امروز هم باید یه جورایی صدایمان را به مخاطب ها و مردم برسانیم ولی شیوه و روش های آن تغییر کرده که من در این مطلب میخوام به شما روش ها و تکنیک هایش را بگویم.
جذب مشتری در اینستاگرام:
در اینستاگرام به خاطر حضور ۴۰ میلیونی کاربران ایرانی ما به طور ویژه ای باید به ظرفیت های اینستاگرام توجه کنیم. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که باید بررسی کنید که حیطه ی فعالیت شما در اینستاگرام چطور است.
یعنی چندتا پیج و صفه ی قدر و قدرتمند در حال فعالیت هستند. اگر مثلا در زمینه موبایل دارید کار میکنید خب قاعدتا کلی رقیب دارید که به صورت حرفه ای دارند فعالیت میکنند بنابراین باید رویکرد شما کمی متفاوت باشد و همینطور میتوانید روی یک سری خدمات خاص متمرکز بشید.
مثلا یک پیج راه اندازی کنید که فقط گلس موبایل میفروشید به این کار نیچ مارکتینگ میگویند.
ترفند های جذب مشتری در اینستاگرام:
دارای اصلی شبکه های اجتماعی محتوای با ارزش هست پس تمرکز کنید روی تولید محتوای با ارزش و جذاب برای مخاطب.
برای اینکار حتما از عنوان های مناسب برای پست هاتون استفاده کنید.
فقط کافیه سری به اکسپلور خودتان بزنید تا تعداد زیادی از عنوان های جذاب را ببینید. البته من در دوره ی جامع “فروشندگان ممتاز” فرمول های حرفه ای تولید عنوان های جذاب را ارائه میدم.
همینطور باید از محتوایی استفاده کنید که یا برای مخاطب جذاب باشد یا یک پاسخی به مشکلات مخاطبان باشد. ما انواع محتوا را میتوانیم تولید کنیم تا مشتریان زیادی جذب کنیم.
اکانت حرفه ای در اینستاگرام برای جذب مشتری:
برای فعالیت به صورت حرفه ای در اینستاگرام باید اکانتتان را بیزینسی کنید. در این صورت اینستاگرام آمار و ارقام بسیار با ارزشی به شما میدهد.
مثلا به شما میگوید که کدام پستتان با بیشتر از بقیه لایک خورده است یا کدام پستتان بیشتر توسط مخاطبان برای دیگران ارسال شده است.
پس به این صورت میتوانید متوجه این بشید که مخاطب شما چه پست هایی دوست دارد و باز از همان محتواها تولید کنید تا مخاطب بیشتری جذب کنید.
برای جذب مشتری اینترنتی از کجا باید شروع کرد؟
اولین نقطه ی جذب مشتری اینترنتی اینجاست داشتن این دیدگاه است که با تولید محتوا میتوانیم مخاطبان زادی جذب کنیم و بعد این مخاطبان را باید تبدیل کنیم به کسانی که محصول ما را خرید میکنند.
وقتی این چرخه رو خوب متوجه بشیم آماده هستیم که کارها و فرآیند ها را به خوبی انجام بدیم. افراد زیادی هستند که با دانستن این چرخه و روش های انجام آن به خوبی دارند محتوا تولید میکنند و افزایش فروش بی سابقه ای را تجربه کردند.
و هر روز آدم های بسیار زیادی به آنها پول مبدهند تا محصولاتشان را سفارش بدهند.
من یک کلاس آنلاین در این زمینه دارم که به صورت کاملا اصولی تمام گام های فروش و بازاریابی اینترنتی را از اول تا انتها به شما آموزش دادم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلاس روی دکمه ی زیر کلیک کنید:
دیدگاهتان را بنویسید