جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه یوتیوب تی وی به مقام چهارم رسید؟

چگونه یوتیوب تی وی به مقام چهارم رسید؟

آذر ۲۱, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، برندینگ
219 بازدید

یوتیوب تی‌وی و موفقیت در بازار تلویزیون آنلاین

یوتیوب تی‌وی به‌عنوان یکی از خدمات پخش تلویزیونی آنلاین، اخیراً توانسته به مقام چهارم در میان ارائه‌دهندگان تلویزیون پولی در ایالات متحده برسد. شاید بپرسید این خدمات دقیقاً چیه و چطور به این موفقیت رسیده؟ خب، بگذارید همه چیز رو از اول براتون توضیح بدم.

تعریف یوتیوب تی‌وی

یوتیوب تی‌وی، سرویسی از شرکت یوتیوب هست که به کاربران اجازه می‌ده تا انواع شبکه‌های تلویزیونی رو به‌صورت آنلاین و با پرداخت اشتراک ماهیانه تماشا کنن. اینطوری شما دیگه نیازی به دیش ماهواره یا کابل ندارید و با اینترنت می‌تونید به محتوای زنده دسترسی داشته باشید. اما چرا این سرویس انقدر موفق شده؟ یکی از دلایل مهمش قرارداد با لیگ NFL (لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی) هست. لیگ NFL بسیار پرطرفدار و محبوبه و وقتی یوتیوب تی‌وی تونست حقوق پخش این لیگ رو بگیره، کلی مخاطب جدید جذب کرد.

افزایش تعداد مشترکین

طبق گزارشی که “بیزینس اینسایدر” منتشر کرده، یوتیوب تی‌وی حالا بیش از هشت میلیون مشترک داره و بعد از شرکت‌های بزرگی مثل چارتر، کامکست و دایرکت‌تی‌وی در رتبه چهارم قرار گرفته. نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب در نامه سالانه‌اش به کاربران اعلام کرد که اونا در حال ارائه تمام چیزهایی هستن که کاربران از یوتیوب دوست دارن، ولی الان دیگه روی تلویزیون‌های خونه هم قابل دسترسیه.

تمرکز بر روی محتوا و قیمت

اما این فقط یه طرف قضیه‌ست. اون چیزی که باعث می‌شه یوتیوب تی‌وی موفق بشه، تمرکز روی محتوای جذاب و قیمت‌های مناسبشه. برت ساپینگتون، تحلیل‌گر رسانه و سرگرمی، معتقده که یوتیوب تی‌وی تونسته نقطه شیرینی بین محتوا و قیمت پیدا کنه. این سرویس با اینکه بعضی اوقات قیمت‌هاش رو بالا برده ولی هنوز هم از خدمات سنتی مثل ماهواره و کابل ارزون‌تره و همزمان بیش از ۱۰۰ شبکه زنده، اخبار، تلویزیون و ورزش رو در یه جا ارائه می‌ده.

نوآوری در تجربه کاربری

استفان لدرر، مدیرعامل Bitmovin هم می‌گه که یوتیوب تی‌وی روی ارتقای تجربه کاربری تمرکز کرده. مثلا ویژگی “نمایش چندگانه” که به ورزش‌دوست‌ها اجازه می‌ده چند مسابقه رو همزمان ببینن، یکی از این نوآوری‌هاست. همه این‌ها باعث شده تا یوتیوب تی‌وی رشد چشمگیری در تعداد مشترکان خودش داشته باشه.

برنامه‌ریزی و دسترسی آسان

یوتیوب تی‌وی با یه اپلیکیشن ساده و کاربرپسند اومده که تلویزیون زنده، ویدیوهای درخواستی (VOD) و ضبط‌ها رو ترکیب کرده و تجربه خوبی ارائه داده. این تجربه متفاوت باعث شده که یوتیوب تی‌وی از سایر رقبا پیشی بگیره. همچنین، برند یوتیوب و ارتباطش با گوگل یه مزیت بزرگ براش به حساب میاد. در حالی که پلتفرم‌های دیگه مثل Fubo یا Sling باید برند خودشون رو از صفر بسازن، یوتیوب تی‌وی از همون اول با توجه بیشتری روبه‌رو بوده.

استفاده از قدرت گوگل

از اونجایی که گوگل قدرت زیادی در جستجوی اینترنت داره، به‌طور طبیعی تونسته محتوای خودش رو بهتر به نمایش بذاره و کاربران بیشتری جذب کنه. یوتیوب همچنین با ارائه محتوای ورزشی زنده و بسته‌های شبکه‌ای شبیه به تلویزیون‌های سنتی، یه حس آشنایی برای کاربرانی که از تلویزیون‌های کابلی و ماهواره‌ای اومدن ایجاد کرده.

جمع‌بندی

در نهایت، یوتیوب تی‌وی با بهره‌گیری از نام و قدرت گوگل، همچنین تمرکز بر روی محتوای خوب و قیمت مناسب، تونسته جای خودش رو در بازار پیدا کنه و به یکی از گزینه‌های اصلی برای تماشای تلویزیون آنلاین تبدیل بشه. این سرویس همچنان با ارائه محتوای جدید و منحصربه‌فرد، می‌تونه رشد بیش‌تری داشته باشه و کاربران بیشتری رو به خودش جذب کنه.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه یوتیوب تی وی به مقام چهارم رسید؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه با هوش مصنوعی فروش خود را افزایش دهیم؟
جدیدتر چگونه پرداخت موبایلی را در خرید بهتر کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت