جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چرا فروشگاه‌ها به سمت بی نظمی می‌روند؟

چرا فروشگاه‌ها به سمت بی نظمی می‌روند؟

آذر ۲۹, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی حضوری ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
115 بازدید

به “ممتاز کلاب” خوش آمدید

روبی به‌شدت از این‌که توانسته در هر دو فروشگاه «دلار تری» خوب و بد در شهر کوچک غرب تگزاسش کار کند، هیجان‌زده است. این فروشگاه‌ها ممکن است فقط چند مایل با هم فاصله داشته باشند، اما از نظر کیفیت، فاصله زیادی بین آن‌ها وجود دارد. مشتری‌های شگفت‌زده‌ای که به هر دو محل رفته‌اند، اغلب از تفاوت‌های آشکار بین این دو صحبت می‌کنند. فروشگاه خوب تمیز است – کف‌ها جارو شده‌اند، راهروها باز هستند و کالاها در جای خود قرار دارند. در فروشگاه بد، کالاها در همه‌جا پخش شده‌اند و جعبه‌های باز نشده راهروها را پر کرده‌اند.

تفاوت‌های فاحش

مسیر گسترده‌ای باید بین اتاق استراحت و یک خروجی برای مواقع اضطراری، مثل آتش‌سوزی یا تیراندازی، وجود داشته باشد؛ اما کارکنان در فروشگاه بد مجبورند به‌صورت نیم‌رخ راه بروند و از شکاف ۸ اینچی بین جعبه‌ها در راهروها عبور کنند. عواملی که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند، به‌ظاهر بسیار کوچک به نظر می‌رسند. فروشگاه خوب دارای کارکنان ویژه برای ساماندهی کالاها است که وظیفه‌شان جای‌گذاری مناسب کالاها است. اما فروشگاه بد چنین کارکنانی ندارد.

مدیریت و شرکت مادر

این مشکل را روبی که یک نام مستعار است، می‌گوید که بخش بزرگی از تقصیرها به شرکت مادر برمی‌گردد. او در گذشته دستیار مدیر بوده و می‌داند که در تماس‌های هفتگی چه می‌گذرد. به‌جای اینکه فروشگاه‌های در حال مشکل را احیا کنند، آن‌ها را به حال خود رها می‌کنند. “آن‌ها به روند فروش‌شان نگاه می‌کنند و اگر یک فروشگاه عملکرد ضعیفی داشته باشد، به‌جای اینکه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند تا آن را برپا کنند، می‌گویند: ‘خب، سرمایه‌گذاری در این فروشگاه ارزش ندارد’ چون مبلغ مشخصی از پول که فکر می‌کنند باید بدست آورد را نمی‌آورد. این مشکل را بدتر می‌کند.”

تجربه خرید و انباشت کالا

بیشتر مردم احتمالاً تجربه خرید در نسخه‌ای از فروشگاه “بد” روبی را داشته‌اند. وارد یک فروشگاه دلار یا داروخانه یا فروشگاه دپارتمانی محلی شده‌اند و فکر کرده‌اند که شاید انفجاری رخ داده است. این وضعیت نمایانگر کاهش کلی تجربه خرید حضوری است. فروشگاه‌ها هزینه‌ها را کاهش می‌دهند، در همه موارد گوشه‌ها را می‌برند و عواقب آن را نادیده می‌گیرند.

نیل ساندرز، مدیر اجرایی در شرکت مشاوره خرده‌فروشی GlobalData، گفت: “زمانی که هزینه‌ها را کاهش می‌دهید، تأثیر بسیار سریع و آشکاری بر پارامترهای مالی دارد. خرده‌فروشان اینکار را می‌کنند و بسیار خوشحال می‌شوند که انجام دهند و سرمایه‌گذاران نیز در انجام آن راحت هستند.” بیشتر بخوانید درباره چگونگی جلوگیری از مشکلات خرید کالا با ربات‌ها.

مشکلات نیروی کار

بسیاری از فروشگاه‌ها به سادگی افراد کافی برای انجام همه وظایف مورد نیاز ندارند، که این بین کمک به مشتریان، بارگذاری قفسه‌ها، تمیزکاری، و تأمین سفارشات حضوری و آنلاین است. بسیاری از فروشگاه‌ها برای جلب نیروی کار در طول سال‌های اخیر، نیاز داشتند دستمزدها را افزایش دهند، به‌خصوص با توجه به کمبود نیروی کار ناشی از همه‌گیری. ادامه مطلب درباره نحوه موفقیت برندها در فروش آنلاین.

مدیریت کیفیت و نیروی انسانی

در کل، این یک مسئله مدیریت کیفیت و نیروی انسانی است. هیچ انباری برای نگهداری محصولات وجود ندارد و هیچ‌کسی برای باز کردن جعبه‌ها و قرار دادن آن‌ها نیز نیست. کارکنان تا حد امکان سعی می‌کنند با شرایط مقابله کنند، اما دائماً تحت فشار قرار دارند.

راهکارهای پیشنهادی

مدیریت خوب می‌تواند تا حدی کارها را درمان کند و به همین دلیل است که ممکن است یک فروشگاه مرتب باشد در حالی که دیگران همچنان به‌هم‌ریخته به نظر آیند. اما خرده‌فروشان در زمینی کار می‌کنند که حاشیه‌های سود بسیار نازک هستند. به‌همین خاطر، استراتژی‌های تکنولوژی برای فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند در این روند کمک کند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چرا فروشگاه‌ها به سمت بی نظمی می‌روند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه از بمب‌گذاری M&A در 2025 بهره‌برداری کنیم؟
جدیدتر چگونه بازنشسته ها درآمد خود را افزایش دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت