دن لاک: استراتژی گفتن قیمت محصول به مشتری+ویدیو
این ویدیو به صورت اختصاصی توسط وبسایت ممتازکلاب ترجمه و دوبله شده است.
سلام به شما دوستان عزیز توی این ویدیو میخوایم در مورد استراتژی گفتن قیمت محصول به مشتری صحبت کنیم.
خیلی از ما وقتی یک محصول داریم که برای گفتن قیمت اون نیاز به یک امادگی در مشتری داریم کمی دچار مشکل میشیم.
چون محصول ما یک ویژگی هایی داره که باید برای مخاطب توضیح داد.
یا اینکه قیمت اون در مقایسه با رقبای اون برند کمی بیشتره ولی کیفیت بالاتری داره. پس با این آموزش با ما همراه باشید
استراتژی گفتن قیمت محصول به مشتری:
در این میکرو اموزش قصد داریم به شما یاد بدیم که چطور مراجعه کننده هاتون چه در تماس های تلفنی و چه در مراجعات حضوری و آنلاین متقاعد کنید و به مشتری قیمت رو بگیم تا تبدیل به مشتری بشن.
دقیقا اینجا ما روی این مبحث تمرکز کردیم که وقتی از شما سوال میشه قیمت کالا چند هست چه استراتژی ای باید پیاده کنید.
شما میتونید به راحتی با استفاده از تکنیک های مطرح شده در این ویدیو کاملا ابتکار عمل رو به دست بگیرید.
در ادامه شما می تونید بخشی از این آموزش رو مشاهده کنید:
وقتی قیمت رو به مشتری میگیم چه اتفاقی میوفته:
وقتی قیمت رو میگیم پنجاه هزار دلار یا صد هزار دلار درست همون وقتی که قیمت رو بهشون میگین قدرت رو از دست دادین چون الان تنها کاری که میتونید بکنید اینه که صبر کنید ببینید مشتری چی میگه
مثلا میگه که خیلی گرونه و من نمیخوام همچین هزینه ای بکنم یا مثلا میگه ما فکر نمیکردیم قرار باشه همچین مبلغی رو بپردازیم حالا باید وارد کاری بشیم که من اسمش رو گذاشتم حالت توجیه
مثلا ما در جواب میگیم درسته اما ما کارمون خوبه محصولمون بهتره و …برای همینخ که چندین ساله تو این کسب و کار هستیم
حالا میتونیم به یه فروشنده تبدیل بشید درسته؟ولی شما نباید این کار رو انجام بدین اگه تو اغاز مکالمه هستین و مشتری ازتون می پرسه که قیمت این چنده باید تغییر مسیر بدین و مسیر مکالمه رو برگردونید
دیدگاهتان را بنویسید