نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

آموزش استفاده از راهکارهای پرداخت Omni-Channel

راهکار پرداخت Omni-channel برای کسب‌وکارهای کوچک با همکاری GoDaddy و Worldpay

در دنیای پویای امروز کسب‌وکارهای آنلاین، ابزارهای نوین برای کسب‌وکارهای کوچک اهمیت بسیاری دارد تا بتوانند رقابت‌پذیر باقی بمانند.

همکاری بین Worldpay از FIS و GoDaddy به کسب‌وکارهای کوچک این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌های آنلاین تا شبکه‌های اجتماعی، فروش داشته و پرداخت‌ها را دریافت کنند. ۲ تکنیک برای نهایی سازی فروش این توافق که اوایل این ماه اعلام شد، مشکل مالی که تراکنش‌های بین صاحبان فروشگاه‌های آنلاین و حضوری را مختل کرده بود، حل می‌کند.

با توجه به اینکه مشتریان به صورت مرتب بین خرید آنلاین و حضوری جا به جا می‌شوند، نیاز به راحتی در پرداخت خریدها، چه آنلاین و چه حضوری، همواره احساس می‌شود.

Commerce 360: راه‌حلی جامع برای کسب‌وکارهای کوچک

توافق‌نامه بین Worldpay و GoDaddy به منظور حل این مشکل و کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای پاسخگویی به این نیاز مصرف‌کننده، با رونمایی از Commerce 360، پلتفرمی جامع و پیشنهاده‌ای Omni-channel، طراحی شده است. هدف این پلتفرم، مدیریت وبسایت، موجودی کالا و تلاش‌های بازاریابی در یک بستر یکپارچه برای کسب‌وکارهای کوچک است.

Worldpay در سال ۲۰۱۹ با FIS ادغام شد. آینده فروش آنلاین: راهکارهای نوین برای کسب‌وکارها در ماه فوریه ۲۰۲۳، در پی فشار سرمایه‌گذاران فعال، FIS اعلام کرد قصد دارد در ۱۲ ماه آینده بخش تجاری خود که شامل Worldpay است را جدا کند.

این همکاری ابزارهای تجاری GoDaddy و تخصص یکی از بزرگ‌ترین پردازشگران پرداخت جهان یعنی Worldpay از FIS را ترکیب کرده است.

بهره‌وری از پرداخت های Omni-channel

به گفته واگنر، تحقیقات FIS این همکاری را به عنوان روشی برای رساندن کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به مشتریان و فروش از هر طریقی ممکن کرده است.

“این به معنای استفاده از فروش و عملیات Omni-channel است، از جمله حضوری، آنلاین و شبکه‌های اجتماعی. اما برای برندهای کوچکتر ایجاد این تجربه Omni-channel به تنهایی بسیار سخت است”، او به یک نشریه تجارت الکترونیک توضیح داد.

این امر به ایجاد راهی برای رشد این کسب‌وکارهای کوچک در تمامی کانال‌ها انجامید. توانایی بازاریابی قوی و تجربه مشتری GoDaddy همراه با تخصص Worldpay در پردازش پرداخت‌ها، این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا هر جا و هر زمان فروش کنند.

راه‌حل جامعی به نام Commerce 360 شامل یک وبسایت ویژه، یک دستگاه هوشمند پردازش پرداخت و یک داشبورد تجاری، به SMBها اجازه می‌دهد در هر کانالی پرداخت‌ها را بپذیرند.

چگونه Commerce 360 کار می‌کند

Commerce 360 یک راه‌حل جامع Omni-channel است. کسب‌وکارها وارد پرتال کاربرپسند می‌شوند تا از هر یک از کانال‌های فعال خود استفاده کنند. آنها می‌توانند از خدمات GoDaddy برای تغییر وبسایت خود استفاده کنند و ویژگی‌های CRM مثل ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از کدهای QR و ایمیل آگهی‌ها را فعال کنند.

گزینه‌های برای فروش از طریق بازارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، دسترسی به همه چیزهایی که یک پرتال ارائه‌دهنده پرداخت دارد و ویژگی مهمی که تاجران می‌توانند تراکنش‌ها را مشاهده کنند وجود دارد.

GoDaddy تهیه‌کننده اصلی بستر تجارت است و Worldpay بخش زیرساختی پلتفرم را که پردازش پرداخت‌ها را مدیریت می‌کند، اداره می‌کند.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در سراسر ایالات متحده با چالش‌های اقتصاد کلان مانند تورم، دسترسی کمتر به سرمایه و نیاز به پذیرش دیجیتالی شدن روبرو هستند. نسل جوان و نیاز به پرداخت دیجیتال آسان به گفته واگنر، اکوسیستم راه‌حل‌های Worldpay به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا بیشتر بفروشند و منابع محدود خود، چه زمان و چه پول، را به شکلی کارآمدتر مدیریت کنند.

در نهایت، این راه‌حل به پایداری کسب‌وکار آنها کمک می‌کند. زمانی که کسب‌وکارها می‌توانند روی چیزی که بهترین انجام می‌دهند تمرکز کنند، ارائه محصولات و خدمات به جوامع خود، این تأثیر مثبتی بر اقتصاد محلی دارد و با ایجاد شغل و ارائه ارزش عاطفی برای مشتریان همراه است.

واگنر گفت: “این یک ازدواج واقعی از چیزی است که هر دو شرکت به خوبی انجام می‌دهند.”

مزایای بانکی

Commerce 360 یک وبسایت سفارشی و داشبورد تجاری ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد به‌صورت سیار از طریق رویدادها و بازارهای آنلاین فروش کنند. به گفته پراشانت ندونگادی، معاون رئیس تجارت برای شرکا در GoDaddy، استفاده مؤثر از این تنظیمات، به سرعت به بازرگانان امکان بهره‌برداری از آن را می‌دهد.

او گفت: “GoDaddy راه‌حل Omni-commerce خود را ساده‌ترین و قدرتمندترین روش برای کسب‌وکارهای کوچک جهت بهره‌برداری از آخرین فناوری آنلاین و حضوری ساخته‌ایم.”

او افزود که راه‌اندازی Commerce 360 با Worldpay از FIS و پیوستن آنها به برنامه همکاری تجاری جهانی GoDaddy به کسب‌وکارهای کوچک در سراسر ایالات متحده اجازه می‌دهد روابط بانکی موجود خود را حفظ کنند در حالی که از آخرین فناوری بهره‌برداری می‌کنند.

تاثیر مثبت بر تجارت الکترونیک

واگنر اظهار کرد که بازرگانان در هر اندازه‌ای در وسط یک رونق بزرگ در تجارت الکترونیک قرار دارند، اما SMBها به ویژه شاهد افزایش فروش آنلاین بوده‌اند، حتی اگر قبلاً در اینترنت نبوده باشند.

“قبلاً صاحبان کسب‌وکارهایی که می‌خواستند در فروشگاه و آنلاین بفروشند باید با تامین‌کنندگان و پردازش‌گران مختلف همکاری می‌کردند، ساختارهای قیمت‌گذاری و گزارش‌های مختلف را مدیریت می‌کردند”، او توضیح داد.

اکنون، پلتفرم Commerce 360 فروش را در چندین کانال ساده‌تر کرده و به رشد سریع و بی‌وقفه این کسب‌وکارها کمک می‌کند.

واگنر گفت: “این راه‌حل برای ماندن اینجا است و به این کسب‌وکارها کمک می‌کند نه تنها بقا یابند بلکه در طول سفرهای تحول دیجیتالی خود رشد کنند.”

خروج از نسخه موبایل