جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در خرید بریتوی مرغوب موفق باشیم؟

چگونه در خرید بریتوی مرغوب موفق باشیم؟

آذر ۲۹, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
161 بازدید

چپوتله و رویکرد جدید مدیرعامل موقت: اسکات بوترایت

چپوتله، یکی از زنجیره‌های فست فود معروف در جهان، اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده و دلیلش هم رویکرد جدید مدیرعامل موقت‌شان، اسکات بوترایت، نسبت به استفاده از ربات‌ها در بخشی از فرآیند تهیه غذا است. دقیق‌تر بگم، بوترایت تأکید کرده که نمی‌خواد ربات‌ها وارد خط تولید برریتوهای دست‌ساز چپوتله بشن و معتقده که حضور انسانی همچنان یکی از عوامل اصلی موفقیت برند چپوتله است.

حفظ ارزش‌های انسانی

بوترایت در مصاحبه‌ای با پادکست Yahoo Finance به وضوح اعلام کرد که می‌خواهد تا جایی که ممکن است برریتوها توسط انسان‌ها و به‌صورت دست‌ساز ساخته شن. او عنوان کرده که تکنولوژی و سیستم‌های خودکار فقط باید در سیستم‌های دیجیتال چپوتله حضور داشته باشند. به قول خودش: “ما هنوز اعتقاد داریم که بهترین راه برای تهیه برریتو چپوتله اینه که یک تیم انسانی، با دقت و تنوعی عالی، این کار رو انجام بدهند.”

شروع به کار ربات‌ها

البته باید بگم که چپوتله هم مثل خیلی از برندهای دیگه، نیم نگاهی به ورود تکنولوژی و ربات‌ها داشته. مثلاً تابستان گذشته، آن‌ها رباتی به نام “آوتوکادو” را معرفی کردند که کار بریدن، تخلیه و پوست کردن آووکادوها رو با نصف مدت زمان معمول انجام می‌داد. همچنین، شرکت چپوتله با یک استارتاپ فعال در زمینه تکنولوژی غذایی به‌نام Hyphen قرارداد همکاری بست. این استارتاپ ادعا کرده که ربات‌هایش می‌توانند تا ۱۸۰ کاسه برریتو در ساعت تولید کنند، که شش برابر سریع‌تر از نیروی انسانی است.

انتقاد از حجم غذاها

یکی از انتقاداتی که به چپوتله وارد شده، ناهماهنگی در حجم غذاهایی است که به مشتریان ارائه می‌شود. در ماه ژوئن، تحلیل‌گران بانک Wells Fargo اقدام به سفارش ۷۵ کاسه برریتو از هشت شعبه مختلف نیویورک کردند و وزن آنها را با هم مقایسه کردند. نتایج نشان داد که سنگین‌ترین کاسه ۴۷ درصد بیشتر از سبک‌ترین وزن داشته.

تحلیل‌گر ارشد رستوران‌ها در AllianceBernstein، دنیلو گارگیلو، نیز تاکید کرد که استفاده از ربات‌ها برای کنترل حجم غذا، روش مناسبی نیست. به گفته او، تجربه مشتریان در فروشگاه‌ها یکی از بخش‌های مهم و دلیلی است که چپوتله را به این موفقیت رسونده؛ جایی که مشتریان می‌توانند درخواست کنند که مواد بیشتری در غذایشان اضافه شود یا مواد رو به سلیقه خودشان مخلوط کنند.

دست‌ساز بودن غذاها؛ اصالت برند چپوتله

بیان دیدگاه‌های بوترایت در زمانی صورت می‌گیرد که برخی از رستوران‌ها و زنجیره‌های فست فود دیگر، مثل Sweetgreen و White Castle، به‌طور فزاینده‌ای از ربات‌ها برای انجام کارهای انسانی استفاده می‌کنند. ولی همانطور که داننی میر، مدیر اجرایی Shake Shack، میگه، برای او استفاده از ربات‌ها در تهیه غذا، حتی برگرها، اون اصالتی که با لمس انسانی وجود داره رو نداره. از نظر او، مراحل مختلف تهیه برگر، از خوشمزه کردن تا پخت نهایی، به صورت دستی بهترین نتیجه رو می‌ده و هر برگر با دیگری یکسان نیست.

سودآوری و چالش‌ها

سهام شرکت چپوتله، پس از اعلام این رویکرد و اقدامات اخیر، با افزایش ۴۱ درصدی از ابتدای سال به ۶۴ دلار و ۶۰ سنت رسیده است. تلاش‌های این برند در حفظ اصالت و ارتقاء کیفیت خدمات خود، توجه بسیاری را جلب کرده، اما همچنان نمایندگان شرکت چپوتله به درخواست برای اظهار نظر درباره این موضوع پاسخ ندادند.

در نهایت، چپوتله با تصمیم‌گیری‌های جدیدش در تلاش است تا تعادل بین استفاده از فناوری و حفظ تجربه مشتریانش را حفظ کند، به گونه‌ای که نه تنها به نیازهای روزافزون بازار پاسخ دهد، بلکه اصالت و کیفیت خود را نیز حفظ کند. این چالش، نقطه‌ی قوت یا ضعف برندهای مختلف در صنعت مواد غذایی امروز است و باید دید در آینده چپوتله چگونه این موضوع را مدیریت خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه‌ی مدیریت بحران‌ها در کسب‌وکار، می‌توانید به مقاله چگونه از بحران‌های خرده‌فروشی B2B عبور کنیم؟ مراجعه کنید.

همچنین، اگر به یادگیری روش‌های افزایش فروش آنلاین علاقه دارید، مقاله چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند؟ می‌تواند به شما کمک کند.

برای آگاهی بیشتر در خصوص تأثیر هوش مصنوعی بر بهبود فروش، به مقاله چگونه با هوش مصنوعی فروش آنلاین را بهتر کنیم؟ سر بزنید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در خرید بریتوی مرغوب موفق باشیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چرا فروشگاه ها در چین رکود دارند؟
جدیدتر چگونه از بمب‌گذاری M&A در 2025 بهره‌برداری کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت