جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه هزینه‌های بازگشت کالا را کاهش دهیم؟

چگونه هزینه‌های بازگشت کالا را کاهش دهیم؟

آذر ۱۷, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
155 بازدید

هزینه‌ای که خرده‌فروش‌ها برای اطلاعات ناقص محصولات می‌پردازند

اگرچه تجارت الکترونیک برای خریداران و خرده‌فروش‌ها یک تحول بزرگ به حساب می‌آید، ولی با مشکلات خاص خودش نیز همراه است. قطعا میزان زیادی از فروش و امکان شخصی‌سازی خریدها باعث تحول در تجربه خرید آنلاین شده است. اما روش خرید مصرف‌کنندگان امروزی فشارهای لجستیکی و هزینه‌های بالایی برای کسب و کارها به دنبال دارد.

عواقب واقعی بازگشت کالاها

درک هزینه‌های بازگشت کالا برای مصرف‌کنندگان دشوار است. ما فرض می‌کنیم که اگر یک کسب و کار برنامه بازگشت کالا ساده دارد، هزینه‌های مرتبط با آن را هم در قیمت محصول لحاظ کرده است. اما برای کسب و کارها، هزینه‌های پردازش، انبارداری، کلاهبرداری در بازگشت، ارسال بازگشتی، موجودی‌هایی که دیگر قابل فروش نیستند و نیروی کار مرتبط با بازگشت کالا منجر به اختلال جدی در درآمد می‌شود.

تعادل‌بخشی بین هزینه‌ها و انتظارات مشتری در مورد بازگشت کالا

بازگشت‌ها به دلایل مختلفی رخ می‌دهند: مشتریان ممکن است کالاها را فقط برای امتحان خریداری کنند، هدایا ناخواسته‌ای دریافت کرده باشند که می‌خواهند برگردانند و غیره.

با این حال، این باعث نمی‌شود که هزینه کمتری به آن‌ها تحمیل شود. اگر سیاست بازگشت شرکت اجازه بازگشت انعطاف‌پذیر در یک بازه زمانی تعیین‌شده را بدهد، فروشندگان باید انتظار داشته باشند که مشتریان از این سیاست استفاده کنند.

خرده‌فروش‌های هوشمند در سیستم‌های اطلاعات محصول سرمایه‌گذاری می‌کنند

هدف هر خرده‌فروشی باید کاهش بازگشت‌هایی باشد که از سوی سیستم‌ها و کانال‌هایی که کنترل می‌کنند ناشی می‌شود و همه چیز با صفحه محصول شروع می‌شود.

سیستم‌های اطلاعات محصول بازگشت‌ها را کاهش داده و اعتماد را تقویت می‌کنند

همانطور که خرده‌فروشان به بازنگری سیاست‌های بازگشت خود می‌پردازند، باید تا جایی که می‌توانند دلایل بازگشت‌هایی که در کنترلشان است را کاهش دهند. فهم دلایل بازگشت‌ها و اجرای سیستم‌هایی که اطلاعات دقیق محصول را تضمین می‌کنند، اولین گام‌های ضروری هستند.

سرمایه‌گذاری در سیستم‌های اطلاعات محصول نه تنها هوشمندانه است — بلکه برای هر خرده‌فروشی که به دنبال کاهش بازگشت‌های هزینه‌زا و ساختن اعتماد پایدار با مصرف‌کنندگان است، ضروری است.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه هزینه‌های بازگشت کالا را کاهش دهیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه به موفقیت فروش در تعطیلات برسیم؟
جدیدتر چگونه فروشگاه آنلاین خود را بدون کدنویسی گسترش دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت