جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه AI را در کسب و کار پیاده کنیم؟

چگونه AI را در کسب و کار پیاده کنیم؟

دی ۱۴, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، برندینگ
175 بازدید

هوش مصنوعی و ورود آن به دنیای کسب‌وکار

هوش مصنوعی (AI) تا اینجا به نقطه‌ای رسیده که انکارپذیر نیست و وارد کار و زندگی ما شده است. حالا سوال اینجاست که در شرکت‌ها چگونه می‌توانیم این فناوری را جا بیاندازیم و از چه راه‌هایی می‌توانیم مطمئن شویم که استفاده از آن با قواعد مناسب کنترل می‌شود؟ در نمایشگاه تجاری ارتباطات موبایل در لاس‌وگاس، به عنوان بخشی از مجموعه‌ای به نام “دفترچه بازی 5G و اتصال” که یکی از پیشرفت‌های مهم فناوری زمان ما را بررسی می‌کند، مدیران ارشد فناوری از شرکت‌هایی مثل Salesforce و Qualcomm درباره نقش هوش مصنوعی بحث کرده‌اند.

پرسش‌ها و چالش‌ها در پیاده‌سازی AI

فشار زیادی بر روی بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد تا بهترین راه‌های پیاده‌سازی هوش مصنوعی در محیط‌های کاری را پیدا کنند. در این نشست، مدیران از شرکت‌های مطرح در زمینه ارتباطات و فناوری‌های نوین به دیدگاه‌های خود در مورد نقش هوش مصنوعی در آینده محیط‌های کاری و اقداماتی که باید از سوی مدیران تجاری انجام شود، پرداختند.

ضرورت هوش مصنوعی در شرکت‌ها

“دیگر هوش مصنوعی برای شرکت‌ها یک گزینه یا تجمل نیست، بلکه یک ضرورت است.” این گفته درگا ملادی، معاون ارشد و مدیر کل برنامه‌ریزی فناوری و راه‌حل‌های حاشیه‌ای در کمپانی Qualcomm، نمایانگر اهمیت زیاد هوش مصنوعی در دنیای امروز است.

روندها و تجربیات شرکت‌ها

به گفته شانکار آروموگاولو، معاون اجرایی و رئیس خدمات جهانی Verizon، هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل انسان‌ها در کار استفاده شود و نه به عنوان جایگزین آن‌ها. او مثال‌هایی از کاربردهای هوش مصنوعی در Verizon ارائه داد از جمله مدیریت عملیات شبکه، برنامه‌ریزی نیروی کار، و خدمات مشتری. او همچنین بر نیاز به نظارت سالم بر هوش مصنوعی در محیط کار تأکید کرد و به تشکیل شورای هوش مصنوعی Verizon اشاره کرد.

چالش‌های موجود در استفاده از AI

هوش مصنوعی نسل جدید در سال گذشته برای Verizon عمدتاً به معنای آزمایشات تهاجمی بود، اما امسال هدف بر پیاده‌سازی فکرشده در مقیاس بزرگ است. تمرکز باید بر تسریع مسئولانه هوش مصنوعی باشد، از جمله اطمینان از داشتن نظارت درست برای کاهش ریسک‌ها در حالی که به دنبال راه‌هایی هستیم که این فناوری می‌تواند به ما کمک کند تا بهتر به مشتریان، کارکنان و جوامع خدمت کنیم.

نقش‌های اخلاقی و اجتماعی هوش مصنوعی

پائولا گلدمن، اولین افسر استفاده اخلاقی و انسانی در Salesforce اشاره به نقشی کرد که هوش مصنوعی می‌تواند در شناسایی سوگیری‌های احتمالی بازی کند. او مثال شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیری را زد که از هوش مصنوعی در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند، جایی که هوش مصنوعی الگوهایی را پیدا می‌کند که شاید افراد حاضر آن را نبینند.

اهمیت نظارت و آگاهی

سخنرانان در MWC لاس‌وگاس نسبت به استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی هشدارهایی هم دادند و مسائل مانند توهمات در هوش مصنوعی و نیاز به پیاده‌سازی مسئولانه و توسعه فناوری را یادآور شدند. برخی دیگر نیز نسبت به شرکت‌هایی که بی‌رویه به سمت هوش مصنوعی کشیده شده‌اند و آن را فقط به خاطر جذابیت استفاده می‌کنند، هشدار دادند. پی‌یرز سندرز، افسر ارشد محصولات در شرکت Sand Technologies، بر اهمیت فهم دقیق مشکلات مشتریان و تمرکز بر حل آن‌ها تأکید کرد.

آینده هوش مصنوعی و توانمندی‌های انسانی

در نهایت، گلدمن در کلام پایانی‌اش در Salesforce به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در خدمت توانمندی‌های انسانی تأکید کرد و گفت: برای اینکه هوش مصنوعی برای کسب‌وکارهای ما کار کند، باید اول مطمئن شویم که برای افرادی که به آن‌ها خدمت می‌کنیم و آن‌هایی که استخدام می‌کنیم، کاربردی و مفید است.

جمع‌بندی

با ورود هوش مصنوعی به دنیای کسب‌وکار، ضروری است که با مسئولیت‌پذیری و برنامه‌ریزی دقیق آن را به کار بگیریم و از آن برای بهبود کارهای خود بهره ببریم. این فناوری می‌تواند تحولات بزرگی را در خدمات مشتری، بهره‌وری کارمندان و عملکرد کلی شرکت‌ها ایجاد کند، البته به شرطی که استفاده درست و هوشمندانه‌ای از آن داشته باشیم.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه AI را در کسب و کار پیاده کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه ایده‌های جدید در دوالینگو ایجاد کنیم؟
جدیدتر چگونه با AI مهارت‌های نیروی کار را ارتقا دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت