چگونه با ConvertKit به درآمد برسیم؟
پلتفرم خبرنامهی ConvertKit برای سازندگان: از علاقه تا درآمد
پلتفرم خبرنامهی ConvertKit به هزاران نفر از تولیدکنندگان محتوا کمک میکند تا کسبوکارشان را به درآمد برسانند و خدماتی فراتر از ارسال خبرنامههای دیجیتال ارائه میدهد.
موفقیت ConvertKit و بنیانگذار آن
این پلتفرم همهکاره به بیش از ۶۰۰,۰۰۰ سازنده خدمت میکند. شاید این عدد خیلی عادی به نظر برسد، اما نکته جالب توجه این است که چطور ناتان بری، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت، ۱۱ سال پیش با تنها ۵۰۰۰ دلار سرمایه و یک گاراژ کوچک، این استارتاپ را راهاندازی کرده و به کسبوکاری با درآمد ۳۰ میلیون دلاری تبدیل کرده است.
تجربه و فلسفه مدیریتی ناتان بری
آنچه ConvertKit را متمایز میکند نه تنها موفقیت مالی آن است، بلکه تجربهی شخصی و حرفهای بری که از فروش کتابهای الکترونیکی به یک کارآفرینی خلاق منجر شد، نیز اهمیت دارد.
تعهد به نوآوری و استقلال
تعهد قاطع او به استقلال، نوآوری و جامعهی تولیدکننده، پلتفرم دیجیتال او را به شرکتی تبدیل کرده که چالشهای تولیدکنندگان محتوای امروزی را درک کرده و به آنها پاسخ میدهد.
رد پیشنهاد مالی از سوی Spotify
در مسیر موفقیت او، دو نقطهی عطف وجود دارد: رد پیشنهاد خریدی از سوی Spotify که صدها میلیون دلار ارزش داشت و به همین خاطر شرکت خود را مستقل نگه داشت و مدیریت ConvertKit را مانند یک شرکت بزرگ و عمومی اداره کرد و وضعیت مالی شرکت را عمومی کرد.
برقراری تعادل در زندگی و کسبوکار
بری در گفتگویی با E-Commerce Times اظهار داشت: «من همیشه به سفر بیش از مقصد اهمیت دادهام…». او درباره رویکردش به زندگی و کسبوکار خود گفت.
ذهنیت کمک به دیگران
برداشت عمومی از ConvertKit نیز بخشی از این دیدگاه مدیریتی به زندگی است. او افزود: «این بهترین راه برای ساختن مخاطب، راه میانبر به یک کسبوکار آنلاین عالی و کمک به دیگران برای دنبال کردن مسیر شماست.»
به اشتراکگذاری تجربیات و اعداد
بری این ایده را در سال ۲۰۱۶ به کار گرفت، زمانی که دو نویسنده اعداد فروش کتابهای الکترونیکی خود را منتشر کردند و نشان دادند که طراحانی با مخاطب کم میتوانند درآمد خوبی داشته باشند.
چالشها و موانع ابتدایی
ConvertKit بهعنوان یک پروژه در چارچوب چالشی برای توسعه برنامههای وب عمومی شروع شد… یکی از موانع، یافتن استعداد مناسب بود که میتوانست از خانه خوب کار کند.
ساخت یک تمایز خلاقانه
بیش از نیمی از اعضای تیم خود از تولیدکنندگان محتوا هستند… پشتیبانی شامل دستیابی به بیشترین پتانسیل خبرنامههای مشترکین است.
تبدیل مشترکان به خریداران
دولین توضیح داد که چندین مؤلفه ConvertKit را از سایر پلتفرمهای بازاریابی موجود برای تجار الکترونیک متمایز میکند. … این باعث تجربه کاربری بهتر و جلوگیری از ارسال ایمیلهای ناخواسته برای افرادی که قبلاً مشتری هستند، میشود.
اهمیت رشد و ارتباط با مخاطبان
دولین افزود: «ConvertKit از این انتقال پشتیبانی میکند و اطمینان میدهد که میتوانید به رشد، درگیر کردن و درآمدزایی از مخاطبان خود ادامه دهید، مهم نیست که چشمانداز دیجیتالی چگونه تغییر کند.»
دیدگاهتان را بنویسید