جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند؟

چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند؟

آذر ۱۶, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
103 بازدید

گزارش وضعیت تحقق سفارشات در تجارت الکترونیک و گسترش بین‌المللی آن

امروزه خرید دیجیتال به طور جهانی به روز «دوشنبه‌ها» منتقل شده است، چرا که بسیاری از مصرف‌کنندگان تصمیم می‌گیرند پس از جلسه‌های ویدیویی طولانی و کار از راه دور، به خرید آنلاین بپردازند.

براساس گزارش «وضعیت تحقق تجارت الکترونیک» شرکت ShipBob در سال ۲۰۲۲، دوشنبه به عنوان محبوب‌ترین روز خرید شناخته شده است. این نشان می‌دهد که خرید آنلاین به شکلی اعلام نشده به روشی برای مقابله با فشارهای کاری تبدیل شده است. اما نکته جالب این‌که روز یکشنبه کمترین خرید آنلاین را داشته و پس از آن روزهای جمعه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه قرار دارند.

این اطلاعات جالب باعث شده‌اند تا گزارش امسال نتایج جدی‌تری داشته باشد که نشانگر افزایش قابل‌توجه رشد تجارت الکترونیک و بازگشت عملکرد حمل‌ونقل به وضعیت قبل از کرونا در میان برترین شرکت‌های تحقق سفارش می‌باشد.

به گفته Dhruv Saxena، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل ShipBob، «سرمایه‌گذاری بر روی رضایتمندی مصرف‌کنندگان، اهمیتی به مراتب بیشتر از گذشته یافته است، چرا که مشتریان امروزی انتظاراتی بالا و تقریباً بدون اشکال از خدمات حمل‌ونقل و تحقق سفارش دارند.»

نتایج قابل توجه

با وجود مشکلات زنجیره تأمین، بیش از ۶۲ درصد از برندها انتظار دارند در سال جاری درآمدشان حداقل ۲۵ درصد افزایش یابد. همچنین حدود ۵۶ درصد از برندها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در سال ۲۰۲۲ سفارش‌هایی را از کشورهای جدید ارسال یا تحویل دهند.

مصرف‌کنندگان امروزی با عرضه‌های اولیه عمومی (IPO) بیشتر و کانال‌های فروش و بازاریابی آنلاین و آفلاین مواجه هستند که برندها را مجبور می‌کند به سمت تعامل با مصرف‌کننده به صورت مستقیم حرکت کنند. تعداد برندهای جدید نیز به صورتی چشم‌گیر در حال افزایش است.

این وضعیت منجر به رقابت شدید و غیرقابل پیش‌بینی برای کسب مصرف‌کنندگان شده است، به ویژه با در نظر گرفتن مسائلی مانند مشکلات زنجیره تأمین، کمبود نیروی کار، و تأخیر در بنادر.

رشد، رقابت سخت‌تر ایجاد می‌کند

یکی از شگفت‌انگیزترین موارد گزارش تحقق سفارش این است که نزدیک به ۳۲ درصد از برندها قصد دارند سفارش‌ها را در کشورهای جدید در سال ۲۰۲۲ به صورت فیزیکی تحقق بخشند.

گسترش جهانی فرصت بزرگی برای برندها ایجاد می‌کند تا با مخاطبان جدیدی مواجه شوند و با ارسال داخلی در کشورهای بیشتر، نرخ تبدیل خود را در بازارهای محلی افزایش دهند.

در سال گذشته، برندهایی مانند Allbirds، Warby Parker، Oatly و غیره وارد بورس شده‌اند. در عین حال، مصرف‌کنندگان به کانال‌های فروش آنلاینی مانند آمازون، eBay، و والمارت دسترسی دارند و همچنین می‌توان به این لیست خرده‌فروشانی مانند Target و Nordstrom را اضافه کرد.

گزارش تحقق نشان می‌دهد که چگونه برندها در حال گسترش جهانی هستند و استراتژی‌های تحقق خود را تطبیق می‌دهند. در حقیقت بیش از ۷۰ درصد از برندها در سال ۲۰۲۲ کانال‌های فروش جدیدی اضافه خواهند کرد.

زمان‌های ارسال بار در حال بازیابی

با وجود کند شدن نیروی کار در دوران همه‌گیری، اشباع ناوگان حمل‌ونقل و اختلالات زنجیره تأمین، گزارش نشان می‌دهد که شرکت‌های حمل‌ونقل به زمان‌بندی‌های قبل از کووید خود بازگشته‌اند و فصل اوج فروش بهبود یافته است.

برای مثال، پیش از کووید، UPS زمان حمل میانگین ۲.۹۶ روز داشت که در پایان ۲۰۲۰ به ۴.۹۶ روز افزایش یافت. اما تا پایان سال ۲۰۲۱، این زمان به ۲-۲.۳۵ روز رسیده بود.

این زمان کاهش یافته نه تنها نشان می‌دهد که شرکت‌ها توانسته‌اند به زمان‌بندی‌های بهبود یافته دست یابند، بلکه به‌روشنی ثابت می‌کند که انعطاف‌پذیری و تجربه مشتری بهتر، عواملی کلیدی برای موفقیت برندها در این عرصه هستند.

گسترش جهانی برندها بر مبنای یافتن کانال‌های فروش جدید و دسترسی به بازارهای کمتر اشباع‌شده می‌تواند چالش‌هایی را برای مدیریت موجودی ایجاد کند، اما در عین حال این تقاضای در حال رشد مصرف‌کنندگان را که به دنبال تجربه‌ای روان و سریع هستند، برآورده می‌کند.

سخن پایانی

برای برندها، اکنون زمانی چالش‌برانگیز است، اما بسیاری از آن‌ها تنوع‌گذاری در تأمین‌کنندگان، مشارکت‌های زنجیره تأمین، کانال‌های فروش و ترکیب بازاریابی را به کار گرفته‌اند تا در این فضای رقابتی سرپانده بمانند و رشد کنند. چیزی که پنج سال پیش کارساز بود، امروز دیگر قابل اتکا نیست. با این تغییرات، برندها باید استراتژی‌های خود را تغییر دهند و بر بهینه‌سازی فرآیندهای تحقق و عرضه تمرکز کنند تا از بازارهای جدید بهره‌برداری کنند و به مشتریان تجربه‌ای برتر ارائه دهند.

پلتفرم ShipBob به عنوان یک پلتفرم تحقق سفارش، از بیش از ۷۰۰۰ برند تجارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند و شبکه‌ای جهانی از بیش از ۳۰ مرکز تحقق سفارش را در اختیار دارد. این پلتفرم به برندها کمک می‌کند تا مکان بهینه برای موجودی کالاهای خود را مشخص کنند تا سرعت تحویل را افزایش داده و هزینه‌های حمل‌ونقل را کاهش دهند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه به عصر بدون پول نقد ورود کنیم؟
جدیدتر 4 نکته برای بهبود سفر مشتری آنلاین!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت