جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > ۴ نکته برای بهبود سفر مشتری آنلاین!

۴ نکته برای بهبود سفر مشتری آنلاین!

آذر ۱۶, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
134 بازدید

نیازی به نوشتن ساختار کامل HTML مانند body، head، یا CSS نیست.

چرا مشتریان بالقوه از کسب‌وکار شما در فضای آنلاین خرید نمی‌کنند؟

اغلب برای برندها این مسئله به یک بازی حدسی تبدیل می‌شود. درک آنچه که مصرف‌کنندگان را به خرید یا عدم خرید وادار می‌کند بسیار حیاتی است. اما چگونه برندها می‌توانند بدون شناخت کامل مسیرهای آنلاین مصرف‌کنندگان، به درستی این کار را انجام دهند؟

چهار مانع برای ایجاد یک مسیر موفقیت‌آمیز مشتری:

عدم شناخت رقبا:

برندها به خوبی درک نمی‌کنند که چه عواملی مصرف‌کنندگان را به خرید مستقیم از رقبا به صورت آنلاین یا خرید محصولات رقابتی از سایت‌های تجارت الکترونیکی سوق می‌دهد. این بخش گمشده‌ای از پازل در مسیرهای آنلاین مصرف‌کنندگان است و باعث می‌شود برندها برای یافتن راه‌های تاثیرگذار به این مشتریان با رقبا، به طور حدسی عمل کنند.

افزایش الزامات حفظ حریم خصوصی داده‌ها:

قوانین حفظ حریم خصوصی و تغییرات مقررات، توانایی به دست آوردن تصویری کامل از رفتارهای آنلاین مصرف‌کنندگان را کاهش می‌دهد و مانع از شناخت روشن بخش‌های مصرف‌کنندگان می‌شود. این موضوع به توانایی شخصی‌سازی پیام‌ها، جایگاه‌یابی و محتوای خلاقانه آسیب می‌زند که برای ساختن اعتماد و وفاداری به برند در فضایی به شدت رقابتی حیاتی است.

فقدان انگیزه‌های مصرف‌کننده:

امروزه برندها اغلب فاقد دید کافی به آنچه که مصرف‌کننده را به انجام عمل آنلاین وادار می‌کند هستند و همچنین به عواملی که زمان را از قصد تا تبدیل کاهش می‌دهد نیز دسترسی ندارند.

کاهش بودجه‌های بازاریابی:

با کاهش بودجه در همه جا، حتی برندهایی که در گذشته بودجه‌های بالاتری داشتند نمی‌توانند پیام‌های بازاریابی خود را به همه جا ارسال کنند. برندهایی که نمی‌دانند بهترین مکان برای تمرکز منابع بازاریابی کاهش یافته‌شان کجاست، در واقع مانند پخش کردن اسپاگتی بر دیوار عمل می‌کنند تا ببینند چه چیزی ثابت می‌ماند.

ساخت یک مسیر موفقیت‌آمیز

ساخت یک مسیر موفقیت‌آمیز مربوط به ملاقات با مصرف‌کنندگان در مکان مناسب، با محتوای مناسب و دفعات مناسب برای ایجاد تبدیل است. برندها امروزه باید در خرج کردن بودجه‌های بازاریابی خود فوق‌العاده کارآمد باشند و تلاش‌های بازاریابی خود را به جایی که واقعاً تفاوتی ایجاد کند و آنها را به رسیدن به KPI‌های فروششان هدایت کند، متمرکز کنند.

چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند؟

تحلیل رقبا

برای درک اینکه فرصت‌های بالقوه کجا وجود دارد، خرده‌فروشان باید بینشی درباره آنچه که آنلاین با مصرف‌کنندگان خارج از داده‌های خودشان اتفاق می‌افتد، کسب کنند. این کار با استفاده از فناوری‌هایی که مسیرهای خرید مصرف‌کنندگان را روی دارایی‌های رقبا مهندسی معکوس می‌کنند، امکان‌پذیر است.

شناخت عوامل بازار

علاوه بر مطالعه مسیر خرید با رقبا، شناخت جایی که مصرف‌کنندگان به دنبال اطلاعات در اوایل فرآیند خرید آنلاین خود می‌گردند، ضروری است. خرده‌فروشان می‌توانند با نقشه‌برداری از چشم‌انداز کامل مسیرهای مشتری، با استفاده از الگوریتم‌های علم داده، فرصت‌های مخفی را کشف کنند.

شناسایی نقاط ضعف در مسیریابی خرید

برای خرده‌فروشان حیاتی است که نقاطی را در مسیرهای مشتری شناسایی کنند که بیشترین آسیب‌پذیری در از دست دادن مشتریان با قصد خرید بالا را دارند، تشخیص دهند کدام‌یک از آن‌ها حیاتی هستند و آن دسته‌ای که تاثیری بر فروش ندارند را از بین ببرند.

یک نمونه واقعی از این مورد چگونه است؟

با استفاده از یک راه‌حل که مسیرهای خرید مصرف‌کنندگان را مهندسی معکوس می‌کند، می‌توانیم مسیر خرید یک گروه خاص از خریداران را شناسایی کنیم؛ در اینجا با Sonos و Amazon Alexa به جای JBL.

زوج‌هایی که اخیراً جابجا شده‌اند و می‌خواهند درباره سیستم‌های صوتی خانگی اطلاعات کسب کنند، جستجوهایی در گوگل انجام می‌دهند مانند “چه نکاتی درباره خرید اسپیکر برای منزل باید بدانید”. این جستجوها آنها را به مقالات LifeWire و Digital Trends مانند “۵ نکته که قبل از خرید اسپیکرهای استریو باید در نظر بگیرید” و “چگونه اسپیکرهایی بخریم: راهنمای مبتدی برای سیستم‌های صوتی خانگی” هدایت می‌کند.

برای JBL، این فرصتی است تا با ایجاد آگاهی از برند و جذب کاربر برای این بخش از مصرف‌کنندگان قبل از خرید از رقبا در مکان‌های موثر بر تصمیم‌گیری تبدیل، از رقابت استفاده کنند.

دانش رقابتی برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی

با توجه به این نکات، هم‌اکنون برای تجار تجارت الکترونیک بسیار ضروری‌ است که بر جذب مشتری تمرکز لیزری داشته باشند. حل‌هایی وجود دارند که تحلیل‌هایی درباره رقبا، عوامل بازار و محرک‌های خرید در مسیرهای آنلاین مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. با درک روشن از تعاملات مصرف کنندگان با رقبا و دیگر وب‌سایت‌ها و همچنین عواملی که آنها را به خرید وادار می‌کند، خرده‌فروشان می‌توانند فرصت‌های رشد برای کسب و کار خود را شناسایی کنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > ۴ نکته برای بهبود سفر مشتری آنلاین!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه برندها در فروش آنلاین موفق شوند؟
جدیدتر چرا خریداران لوکس از تورم نمیترسند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت