روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر در واقع یک استراتژی ذهنی عصبی هست
که باید اون رو صحیح به مخاطب القا کنیم تا بخواد که از ما خرید کنه.
مقدمه و معرفی محصول روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر رو میتونید در زیر تماشا کنید:
متن ویدیو بالا:
وقتی که تازه فروشگاه اینترنتی ساعت فروشیم رو راه اندازی کرده بودم با یک سری تماس ها از طرف کاربرها مواجه بودم. حالا هم تماس های تلفنی و هم واتساپی و دایرکت اینستا.
ازونجایی که اطلاعات تماس رو برای یک گوشی دیگه ست کرده بودم وقتی ناتیفیکیشن میومد تو دلم میگفتم اخ جون یه مشتری
، و سریع میرفتم سراغ گوشی تا به سوال اون فرد که به خیال خودم مشتری بود جواب بدم. و وقتی پیام رو میدیدم
اکثرا سوال این بود: اقا این ساعت مدل تی دویست رو چطور به اندروید متصل کنیم؟
خب شاید بگید که این یه سوال ساده از طرف مشتری هست و ما هم باید بهش جواب بدیم اما مسئله اینجاست
که من به عنوان فروشنده میگفتم بله این ساعت های با یه اپلیکیشن واسط به گوشی اندروید و ایفون ها متصل میشن و فلان امکانات دیگر رو هم دارن و خب منتظر بودم
که در مورد محصول سوالات بیشتری بپرسن، اما متوجه میشدم
که اونها ساعت رو خریدن و الان فقط از من راهنمایی میخوان. یکیشون میگفت من ساعت رو خریدم ولی هرچی سعی کردم نتونستم متصلش کنم
یکی دیگه در جواب سوال من که گفته بودم ساعت در چه رنج قیمتی مد نظرتون هست
میگفت که “من ساعت رو خریدم فقط بلد نیستم باش کار کنم” و ازین جور حرفا که من
متوجه میشدم اونهایی که دارن بهم پیام میدن برای سوال کردن در باره ی ساعتشون این کارو کردن نه برای خرید ساعت.
یعنی ساعت از یه جا دگ میخرن و سوالاشونو از من میپرسن. واقعا عادلانس
کمی طول کشید تا راه حل دستگیرم بشه و پرستیژ و شخصیت برندم رو طوری طراحی کنم
تا مشتری به فروشگاه من به چشم یک فروشگاه برای خرید نگاه کنه
نه یک فروم و انجمن اینترنتی برای پیدا کردن پاسخ سوالاتش. و حالا این کتاب الکترونیک شامل مسیری برای طراحی این شخصیت و پرستیژ برند و فروشگاه ها می باشد.
روانشناسی فروش باید هم ملموس و هم غیر ملموس باشه:
حتما همتون تا حالا به این نکته توجه کردید که وقتی میخواهید بفروشید با مشکلی مواجه میشید و اونم اینه که اصلا نمیتونید به مخاطبم بفهمونید که شما یک فروشگاه معتبر هستید.
خیلی وقتها مردم میان توی فروشگاه های ما و فقط بیننده هستن و خریدی نمیکنن.
من در این مینی دوره ی اموزشی میخوام بهتون یاد بدم که چطور میشه یک فروشگاه اینترنتی یا بیزینسی رو داشت که مشتری نسبت به برند ما احساس خرید داشته باشه.
فکر خرید کردن و حس خرید کردن از فروشگاه ما رو داشته باشه.
دقیقا مثل حسی که ما به فروشگاه دیجی کالا داریم.
توی دیجیکالا واسه دیدن و بررسی و خرید میریم. وقتی خوب کار میکنیم میتونیم مخاطب رو به سمت خرید سوق بدیم
ولی وقتی بخاری از فروشگاهمون بلند نشه و هیچ تمایلی برای فروش از خودمون نشون ندیم مسلما نمیتونیم یه فروشنده موفق باشیم.
اینجاست که میفهمیم روانشانسی فروشندگی چقدر برای بیزینسمون مهمه
پس حتما برای یاد گرفتن چگونگی ایجاد کردن حس خرید در مشتری همین الان این آموزش رو تهیه کن و نگاش کن و چیزی که یاد گرفتی رو به کار بگیر تا مشتری دیگه نیاد توی فروشاهت فقط برای سوال پرسیدن و بعدش بره از دیجی کالا خرید کنه. بلکه از خود خودت باید خرید کنه.
دوره های مرتبط
بسته ی جامع سولوشن
بسته ی سولوشن شامل دو دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام + دوره ی نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) میباشد. در این…
دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
راه حل های نورومارکتینگ برای رشد فروش در کسب و کار به دوره ی جامع نورومارکتینگ خوش امدید. آماده ی…
مشاوره برای سفارش طراحی سایت
سلام. خوش آمدید. خیلی خوشحال هستیم که قرار هست در مسیر توسعه ی کسب و کارتون با شما همراه باشیم.…
دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
پسر ۱۶ ساله ای در ایران با یک پیج اینستاگرام به درآمد ماهیانه ۵۶ میلیون تومان رسید -> به خاطر…
بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
در این مطلب قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام صحبت کنم که به شما یاد…
دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی – از صفر تا صد
دوره منتشر شد.
همین لان میتونید با تخفیف ویژه ی رونمایی ، این محصول آموزشی رو تهیه کنید
Reviews
تومان۲,۰۰۰