سلام به شما بچه های عزیز. توی ویدیو امروز میخواهیم راجع به ۱۴ نکته ی اساسی در مورد تولید محتوا صحبت کنیم.
این نکات به شما دید بسیار درستی رو میده تا بتویند برای شبکه های احتماعیتون و همچنین وبسایتتتون محتوا تولید کنید.
همینطور تولید کردن محتوا فقط مربوط به این نمیشه که شما یه چیزی پست کنید و یا منتشر کنید.
بلکه حرف ها و صحبت هایی که با مخاطب هاتون میکنید در واقع تولید محتوا محسوب میشه.
۱۴نکته کلیدی برای استراتژی تولید محتوا:
خیلی خب زیاد وقتتون رو نمیگیرم در زیر چند دققه از این ویدیوی اموزشی رو با هم تماشا کنیم:
متن ویدیوی بالا رو براتون در زیر اماده کردم:
در این فیلم می خواهیم در مورد ۱۴ نکته صحبت کنیم که به شما توی تعیین یه استراتژی خوب توی مارکتینگ کمک میکنه و بهتون نتایج خوبی رو میده.
سلام من jD هستم و با یه ویدیو دیگه از ممتازکلاب اومدیم تا کلی تکنیک جدید رو با هم مرور کنیم
نکاتی که حتما به دردتون میخوره و احتمالا خیلیاشون براتون جدید هستن
پس ادامه ویدیو رو ببینید
ما به مارکتینگ به چشم یه مسئله ریاضی نگاه میکنیم
و البته که من عاشق ریاضی هستم و امیدوارم شما هم همین دیدگاه رو پیش بگیرید چون واقعا جواب میده
اول از همه ، یه سوال میپرسم؟
چرا داشتن استراتژی بازاریابی قوی برای برندمون مهمه؟
جوابش مشخصه. چون میخویم جلو چشم مردم باشیم و دیده بشیم
همیشه میخوایم جلوی مشتریای دیده بشیم و مدام ارزش آفرینی کنیم
و این خلق ارزش از دل ایجاد محتوا بیرون میاد محتوا رو همه جا میتونید تولید کنید
توی فیس بوک ، اینستاگرام ، وبلاگ ، وب سایت ، توییتر، کلی پلتفرم وجود داره برای اینکار
بنابراین تو فقط باید به این فک کنی که مشتری هات بیشتر کجا هستن و چجوری میتونی براشون ارزش آفرینی کنی
پس حالا کم کم میرسیم به این که ما وقعا نیاز به یه استراتژی قوی داریمیه استراتژی برای تولید محتوا
توی این ویدیو ۱۴ نکته درباره ی استراتژی تولید محتوا بهتون میگم:
پس مستقیم میپریم سر اصل مطلب:
نکته شماره یک: بهترین پلتفرم رو برای انتشار محتوا شناسایی کنید.
منظور من اینه که مشتریا و مخاطبای شما بیشتر کجا آنلاین هستن؟
آیا اونا تلگرام هستن یا اینستا؟ آیا اونها توی توییتر هستن
یا توی آپارات و یوتیوب چرخ میزنن؟ ، آیا به سایتتون سر میزنن؟ در موردش فک کنید و بهترین جا رو انتخاب کنید
و لازم هم نیست که تو همه ی اینا باشید، قراره تمرکزتون رو فقط تو جاهایی که مشتریاتون هستن بزارید
میتونه یه پلتفرم باشه یا دوتا یا پنج تا یا اصن سه تا واقعاً مهم نیست که توی چند تا پلتفرم فعالیت میکنید
فقط مهم اینه که جاهایی رو انتخاب کنید که کاربراتون خیلی زیاد اونجا هستن پس اولین نکتمون شد شناسایی بهترین پلتفرم. و رفتن به اونجا
نکته شماره دو: یه اصل اساسی اینه که کتابخونه ی محتوا بسازید.
منظور من اینه که ، سرچ زیادی انجام بدید و کلی مطلب جمع کنید و روش های مختلف زیادی برای جمع آوری مطالب وجود داره.
بنابراین در مورد انواع مختلف مطلب فکر کنید من می خواهم براتون چندتا مثال بزنم:
یه نوع از محتوا میتونه بررسی نظرات مشتری باشه ینی نظر مشتریاتونو به بقیه نشون بدین
اساساً انبوهی از این نظرات رو در مرور زمان به خورد مخاطباتون بدید و بدونید که خیلی تاثیر گذاره.
چون وقتی یه خریدار از شما تعریف کنه خیلی روی مخاطب تاثیر میزاره تا اینکه شما خودتون به عنوان فروشنده از محصولتون تعریف کنید.
مثال بعدی استفاده از اینفوگرافیک یا آمار ارقام در تولید محتوا است.
آیا اینفوگرافیک یا آمار خاصی برای حوزه کاریتون دارید؟
لازم نیست خودتون اونو ساخته باشید میتونید اونا رو از جاها و سایتای دیگه بگردید و پیدا کنید
بنابراین میتونید کلی ازین اینفوگرافیک ها جمع کنید و برای مخاطباتون جالب و ارزشمند خواهد بود
و توی خیلی موارد اونارو ذخیره میکنن این منابع رو میتونید توی وبسایتتون هم بزارید
و از توی دل همین اینفوگرافیک ها کلی مطلب خلق کنید و توی رسانه هاتون منتشر کنید….
دوره های مرتبط
مشاوره برای سفارش طراحی سایت
سلام. خوش آمدید. خیلی خوشحال هستیم که قرار هست در مسیر توسعه ی کسب و کارتون با شما همراه باشیم.…
دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
با فن بیان بهتر خانه های بیشتری بفروش و میلیون ها تومان بیشتر کسب درآمد کن آموزش مهارت صحبت…
آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی {دوره ی جامع طراحی وبسایت } سلام به همه ی شما دوستان عزیز.…
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر در واقع یک استراتژی ذهنی عصبی هست که باید اون رو صحیح به مخاطب القا…
بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
در این مطلب قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام صحبت کنم که به شما یاد…
دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دوره ی جامع آموزش بازاریابی و فروش حرفه ای آموزش اختصاصی اینستاگرام : تولید محتوا ، افزایش فالوور ، تعامل…
نظرات
تومان۱۴,۰۰۰