ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی – از صفر تا صد

این دوره راه حل نهایی یادگیری نوشتن متن های فروش برای افزایش نامحدود میزان فروش فقط از طریق تولید محتوا و تبلیغ نویسی حرفه ای هست. که از صفر تا صد این مبحث رو واسه ی شما طراحی کردم.

در این دوره شما با یک هوش جدید آشنا میشوید که به صورت یک آپشن به قابلیت ها و توانمندی های شما اضافه میشود و به شما کمک میکند تا در مواقعی که قصد دارید تبلیغات بسازید یا اینکه مخاطب را اغنا کنید تا محصولات شما را تهیه کند بتوانید آن را به خوبی انجام بدهید

کپی رایتینگ چیست؟

میخوام بگم کپی رایتینگ دقیقا چی هست؟

کپی رایتینگ یعنی نوشتن متن هایی که وقتی کسی اونها رو میخونه توجهش جلب بشه. در نهایت میخوایم با این متن های فروش که بهش کپی رایتینگ میگیم بفروشیم.

یعنی مردم رو متقاعد کنیم که محصولمون رو بخرن.

یا حد اقل یه کاری رو انجام بده. یعنی ما یه جوری متن مینویسیم که مخاطب متقاعد بشه حرف ما درست هست و باید اون کاری که ما میخوایم رو انجام بده.

مثال خیلی سادش میشه پروفایل نویسی اینستاگرام:

شما هرچی متن پروفایل و بایو اینستاگرامتون رو عالی تر و حرفه ای تر بنویسید مخاطب های بیشتری اون دکمه ی فالو رو میزنن.

زدن دکمه ی فالو دقیقا اون کار و هدفی هست که ما دوست داریم مخاطبمون انجام بده.

پس یه کپی رایتر حرفه ای یه جوری متن مینویسیه که مخاطب هاش متقاعد بشن یه کاری رو انجام بدن. البته ما ازین مهارت در تولید محتوای اینستاگرام به خصوص استوری های اینستاگرام استفاده میکنیم.

اگر بخوام کپی رایتینگ رو خیلی ساده تعریف کنم میشه این: جملاتی که میفروشند.

حتما تا حالا بنر های تبلیغاتی یا پوستر های بیزینس های مختلف رو دیدید. کلمات و جملاتی که روی اونها به کار گرفته میشه تاثیر خیلی زیادی توی اثر بخش بودن اون فعالیت بازاریابی داره. به دانشی که تعیین میکنه چه کلمات و جملاتی استفاده کنیم کپی رایتینگ میگن.

حالا وقتی کلمه ی کپی رایتینگ رو میشنویم شاید فکر کنیم منظور حق نشر هست اما در واقع این دو با هم فرق دارند.
به معنی حق نشر هست.
کلمه ی درست که مد نظر ما هست
هست.copywrighting
و کلمه ی اشتباه که فقط تلفظ مشابه دارد
می باشد.copyrighting

کپی رایتینگ بهترین روش انتقال پیام هست به مخاطبان و مردمی که محتوای ما رو میبینند.

فرق کپی رایتینگ با بازرایابی محتوا چیست؟

ببینید ما در بازاریابی محتوا در واقع داریم با تولید محتوای با ارزش مخاطب رو به محصول علاقه مند میکنیم تا در طی فرآیندی زمان بر در نهایت تبدیل به مشتری و خریدار ما بشود.

ولی در کپی رایتینگ ما داریم جملات و کلمات تبلیغاتی و متقاعد کننده ای رو درج میکنیم که مخاطب با خوندن اونها اقدام به خریدکردن یا فالو کردن یا عضویت ما بکنه.
در واقع کپی رایتنگ دنبال تاثیر گذاری سریع هست.

کاری که جملات و کلمات در این مبحث انجام میدهند اینه که کمک کنند مخاطب تصمیم مورد نظر ما رو بگیره. اگر کسی در مورد خرید کردن از فروشگاه ما شک داره یا تمایلی به کلیک کردن روی ادرس پیج یا سایت ما نداره میتونیم با به کار بردن دانش کپی رایتینگ اون فرد رو مجاب به انجام کاری بکنیم.

با این کار ما در واقع میتوانیم تبدیل به یک فروشنده ی حرفه ای تبدیل بشیم

ثبت نام و مشاهده دوره ی جامع کپی رایتینگ 

 

ما توی کپی رایتینگ باید به این توجه کنیم اون اطلاعاتی که از طریق متن ها و نوشته ها به مردم میدیم باعث چه احساسی در اونها میشه.
چه مکالمه ای شکل گرفته؟ و اینکه مخاطب رو مثل دوست خودمون باید بدونیم تا صادقانه ترین مفهوم رو بهش منتقل کنیم.
امروزه به خاطر هجمه ی زیاد تبلیغات به مردم در فضای حقیقی و مجازی این دیدگاه از طرف مردم وجود داره که تبلیغات مدام در حال فریب دادن اونها هستند و یک گاردی از طرف مردم رد مقابل تبلیغ ها وجود داره.
بنابراین اگر ما سعی کنیم که بسیار صادقانه عمل کنیم میتونیم تاثیر خیلی زیادی رو ی مخاطب بگذاریم البته صداقت یکی از مولفه ها هست. همونطور که قبل از اون به احساس نهفته در مطالب اشاره کردم.
کپی رایتر کیست؟
خب وقتی یک دانشی به نام کپی رایتینگ داریم مسلما کسی که بلده این دانش رو به کار بگیره هم میشه کپی رایتر.
کپی رایتر فردی است که متن‌های تبلیغاتی را می‌نویسد، متن‌هایی که می‌توانند مخاطب را به مشتری تبدیل کنند
خلاقیت یک نویسندۀ تبلیغاتی در نهایت باید به سودآوری منجر بشود و خلاقیت بدون دستاورد ملموس توی تبلیغات جایگاهی ندارد.


تصمیم سازی در مردم با کلمات با مهارت کپی رایتینگ:

ما توی کپی رایتینگ در واقع با احساسات مخاطب ها در ارتباط هستیم. طوری باید متن ها و محتوا ها رو طراحی کنیم که رو تصمیم گیری و فکر کردن اونها تاثیر بگذاریم تا کاری که ما میخوایم رو انجام بدن.
خیلی جاها به کپی رایتر متخصص تبلیغات هم میگن اما بحث فراتر ازین حرفاس. ما همیشه در حال تولید محتوا باید باشیم و همیشه باید دنبال تاثیر گذاری روی مخاطب باشیم.

البته ما باید این دیدگاه رو داشته باشیم که میتونیم به مردم کمک کنیم و برای اونها مفید باشیم و از صمیم قلب هدفمون کمک کردن باشه.

یعنی که فکر میکنیم با محصولمون داریم کمک میکنیم به مردم و حیفمون میاد اونها از این محصول خوب بی بهره بمونن.
فکرش رو بکن وقتی اینجوری فکر کنی چقدر توی رفتارت تاثیر میذاره و واقعی تر میتونی روی مخاطب ها تاثیر بذاری.

بذارید براتون داستان دو بی خانمان رو تعریف کنم:

دوتا بی خانمان بودند که برای امرار معاش گدایی میکردند.
یکیشون مثل بقیه بی خانمان ها کنار خیابون کاسه ی گدایی داشت و منتظر بود بهش کمک کنند.
اما بی خانمان دوم که از قرار معلوم خیلی زرنگ بوده و یه جورایی فکرش خوب کار میکرده میاد یه کار باحال انجام میده.
روی یک مقوا مینویسه “کدام دین، بیشترین اهمیت را به بی خانمان ها میدهد؟”
و بعد اسم هر دین رو روی یک تکه مقوا مینویسه و کنارش یک کاسه ی جدا میذاره.
جالب اینجاست روی یک مقوا هم عبارت “دیگر ادیان” مینویسه تا کسانی که دین های اقلیت دارند هم توی کاسه مخصوص پول بریزند.

در زیر تصویر دو بی خانمان رو مشاهده میکنید:

آموزش کپی رایتینگ

 

بنابراین متوجه میشیم که انتقال مفهوم و محتوا به مردم و مخاطب ها چقدر میتونه با اهمیت باشه.
چقدر میتونه پولساز باشه. خیلی میتونه مارو جلو بندازه.
با قواعد کپی رایتینگ و آموزش کپی رایتینگ میتونید محتوا رو به یک پادشاه قدرتمند تبدیل کنین.

ثبت نام و مشاهده دوره ی جامع کپی رایتینگ 


کپی رایتینگ یعنی متنی که مخاطب رو میخکوب کنه.

وقتی کپی رایتینگ باعث سرسام شما میشه:

قضیه چیه؟

کپی رایتر های حرفه ای که متن های فروش بسیار فوق العاده ای مینویسند به خاطر آمار بالای فروششون مدام روی گوشی های موبایلشون آلارم پرداخت پول و تراکنش رو مشاهده میکنند و ازین بابت سرسام میگیرند و مجوبر به قطع صدای آلارم تراکنش ها هستند و فقط هر چند ساعت یک بار میزان فروش محصولاتشون رو نگاه میندازند.

شما هم اگر قصد دارید به همچین مرحله ای از فروش و درامد برسید طوری بتوانید پس از مدتی کار پر فشار به یک مسافرت خوب برید حتما توی این دوره جامع آموزش کپی رایتینگ شرکت کنید.

نوشته های معمولی مثل روز های آفتابی هستند. توحه کسی رو جلب نمیکنه


کپی رایتینگ در بیزینس های ایرانی:

خب میخوایم ببینیم توی ایران بیزینس ها معمولا چطوری از کپی رایتینگ برای تبلیغات خودشون استفاده میکنند.
فقط این نکته رو در نطر داشته باشید که مبحث کپی رایتینگ خیلی گستردس و شما نمیتونید فقط با دیدن چند تا نمونه حتما استاد این کار بشید ولی وقتی با مدل های مختلف اون آشنا بشید دید خوبی بهش پیدا میکنید.
خیلی از بیزینس های بزرگ برای برندینگ از اون استفاده میکنند. یعنی محتوا و یا تبلیغی دارند که مستقیما به با هدف فروش نیست و میخوان برندینگ کنن. یعنی جایگاه برند خودشون رو توی ذهن مخاطب بهتر کنند.
به عنوان مثال در زیر تصویر دو تا از بیلبورد های یک شرکت تولید کننده مایع ظرفشویی رو میبینید:

 

چیزی که توی متن های تبلیغاتی اهمیت داره خلاقیت هست. در واقع با خلاقیت میتونید خیلی بهتر عمل کنید.
جمله انجمن مبارزه با سرطان ریه هم خیلی جالب و تاثیرگذار بود
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی سرطان ریه به سیگار کشیدن ادامه دهید


چگونه با کپی رایتینگ بفروشیم؟

توی فضای مجازی رفتار های مردم کاملا با رفتارهایی که در فضای افلاین دارند متفاوت هست از همین رو شما باید کاملا به نحوه ی نوشتن متن های فروش و محتواهایی که مخاطب رو به شدت تحت تاثیر قرار دهد مسلط باشید.

من در این دوره ی آموزش جامع کپی رایتینگ به شما یاد دادم که چطور به عنوان یک کپی رایتینگ شروع به کار کنید. چرا؟ چونکه نوشتن متن های تبلیغاتی و تولید محتوای حرفه ای برای متقاعد سازی نیاز به تجربه های زیادی دارد

ولی با شرکت در این دوره از همان ابتدا میتوانید متن های فروش استاندارد و حرفه ای بنویسید. فرمول ها و معجون های پولسازی رو در این دوره برای شما ارائه کردم که ندونستن اونها میتونه دست شما رو از هر درآمد بیش از حدی خالی کنه.

در واقع ندونستن تکنیک های کپی رایتینگ و نوشتن تیتر و عنوان به شدت برای شما عواقب جبران ناپذیر خواهد داشت.

ثبت نام سریع در دوره جامع کپی رایتینگ 

ما در دوره ی اموزش کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی علاوه بر نوشتن متن های فروش روی ظاهر و استایل آنها تمرکز ویژه ای داریم.

تا افرادی که حتی حوصله خوندن متن ها رو ندارند هم توجهشون جلب بشه و محتوای ما رو ببینند.

کپی رایتینگ ترکیب سه دانش تولید محتوا ، روانشناسی و بازاریابی هست به همین خاطر من در این دوره یک هدیه ی گرانبها برای شما قرار دادم که این دوره رو از تمام دوره های موجود در ایران منحصر به فرد میکنه.

اون هم قرار گرفتن دوره ی بازاریابی عصبی هیجانی برای افزایش فروش هست. این دوره ی بینظیر رو میتوندی همراه دوره ی آموزش کپی رایتینگ هدیه بگیرید.

من در دوره ی بازاریابی عصبی هیجانی به شما آموزش دادم چطور با استفاده از محرک های انگیزشی مردم محصولاتتون رو بفروشید. اونقدر بفروشید که وقتی در حال استراحت در جزیره ی آیبیزا اسپانیا هستید کلی تراکنش های فروش آنلاین رو تجربه کنید.

اما اگر احساس میکنید که این لیاقت رو دارید که در هر ساعت از شبانه روز محصولاتتون رو بفروشید و از لذت کسب درآمد به صورت آنلاین بهره ببرید این دوره رو تهیه کنید.

شما قرار نیست توی بورس سرمایه گذاری کنید که شاید مقداری سود کنید بلکه دارید با سرمایه گذاری روی خودتون در واقع یک دستگاه پولساز روی ذهنتون نصب میکنید تا فقط با داشتن دانش نوشتن متن بتونید پول بی نهایت خلق کنید.

یاد میگیرید طوری محتوای تبلیغاتی و متن های فروش بنویسید که از فروش رفتن محصولتون با محتوایی که خلق کردید مطمئن باشید و فقط دغدغه ی شما نشون دادن اون محتوا به انسان های بیشتر باشید که در نتیجه ی اون کلی پول توی حساب شما میاد و میتونید با اون پول ها احتمالا اقامت اتریش یا سوئیس رو برای خودتون و خانوادتون تهیه کنید.


نکات مهم و کاربردی برای کپی رایتینگ:
از قبل هدفت رو بدون:
برای نوشتن یک متن حالا چه میخواد متن تبلیغاتی باشه و یا کپشن های اینستاگرامی و یا نوشتن متن صفحه ی محصول باید از قبل بدونی چی میخوای بگی.
مثلا اگر میخوای مطلبی بنویسی در مودر “عینک های مخصوص رانندگی” باید بدونی که میخوای مطلبی بنویسی که به مخاطب بگه چه عینک هایی چشم راننده های رو در مقابل نور آفتاب محافظت میکنه و همینطور بهشون پیشنهاد خرید بدی که بیان و خرید کنن.
یک محتوای کپی رایت شده میتونه هم ارزش محتوایی به مخاطب بده و هم اینکه بیان از تو خرید کنند.

عنوان ، عنوان ، عنوان
یکی از مهمرتین بخش های کپی رایتینگ نوشتن عنوان های جذاب و شروع های درگیر کنندس. یعنی مخاطب رو درگیر شما کنه تا بقیه مطلب رو هم بخونه.
هم تیتر و هم شروع مطلب خیلی باید مهم باشه. در اینجا میخوام برای شما یک سری نکات درمورد تیتر و عنوان نویسی ارائه بدم:
توی عنوان نویسی و تبلیغ نویسی ما چون میخوایم حد اکثر مردم رو جذب کنیم که اصطلاحا بهش مخاطب جنرال یا مخاطب عام میگن باید تلاش کنیم تا به احساسات اکثر مردم نفوذ کنیم.
این کار امکان پذیر نیست مگر اینکه خواتسه های مشترک انسان ها و چیزهایی که تمام عمر باهاش زندگی میکنند رو کشف کنیم.
البته قرار نیست ما بریم اکتشافات انجام بدیم بلکه من اینجا بهتون میگم که اون ها چی هستند.
به طور کلی مردم تمام عمر درگیر ترس ها ، به دست آوردن ارزان تر و راحت تر ، ارتباطات بهتر و عشق و برطرف کردن تمایلات غریزی و کسب درآمد بیشتر و راحت تر و رسیدن به خوشبختی و رویاهاشون هستند.
بنابراین باید سعی کنیم همیشه در تبلیغات و تیتر نویسی هامون این احساسات رو قلقلک بدیم. کاری کنیم که برای به دست آوردن اینها تحریک بشند تا اقدامی کنند و اون اقدام چیزی نیست جز خواسته ی ما. خواسته ی ما اینه که یا با ما تماس بگیرند یا از فروشگاه فیزیکی و یا مجازی ما دیدن کنند.


 

خروج از نسخه موبایل