جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه Reddit IPO را با موفقیت برگزار کرد؟

چگونه Reddit IPO را با موفقیت برگزار کرد؟

دی ۱۰, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
170 بازدید

عرضه عمومی اولیه (IPO) و اهمیت آن

عرضه عمومی اولیه (IPO) یک مرحله مهم در مسیر هر شرکت است و می‌تواند نشان‌دهنده مدلی تجاری امیدوارکننده و افزایش رشد بلندمدت آن باشد. اخیراً شرکت ردیت (Reddit)، سایتی برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و بحث‌های آنلاین، توانست با موفقیت به بازار عمومی وارد شود و قیمت سهام خود را در بالاترین محدوده ارزش‌گذاری مورد انتظار قرار دهد. اما جسی رز، مسئول روابط سرمایه‌گذاران در ردیت، به بیزینس اینسایدر گفت که شرکت از رویکردهای غیر مرسوم برای راه‌اندازی بهره برده و فرآیند IPO برای مدت طولانی در حال آماده‌سازی بوده است.

نشست بیزینس اینسایدر و آماده‌سازی برای IPO

شرکت بیزینس اینسایدر با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی گروهی از رهبران کسب‌وکارها را جمع آورده که در این نشست درباره آماده‌سازی‌های کلیدی، نگرانی‌ها و استراتژی‌های تصمیم‌گیری برای رهبرانی که قصد عرضه عمومی دارند به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این پنل، افراد مهمی از ردیت، بانک گلدمن ساکس، گروه برانزویک، شرکت حقوقی لیتام و واتکینز و فیدلیتی خصوصی شرکت کردند. آکین اویدل، معاون سردبیر سرمایه‌گذاری بیزینس اینسایدر، مدیریت این گفتگو را بر عهده داشت.

اهمیت آمادگی برای IPO

الیزابت رید، رئیس بخش جهانی سندیکای سهام در گلدمن ساکس، اشاره کرد که با اینکه مسائل زیادی وجود دارند که موسسان ممکن است در هنگام شروع IPO به آنها فکر کنند، تنها چیزی که باید توجه شود آمادگی است؛ زیرا نمی‌توان بازارها را کنترل کرد اما می‌توان کنترل کرد که چگونه برای آنها آماده شد.

شبیه‌سازی تماس‌های مالی

به عنوان مثال، انجام جلسات شبیه‌سازی تماس‌های مالی، چیزی است که شرکت‌ها می‌توانند برای آماده‌سازی برای انتقال به بازار عمومی انجام دهند. جسی رز تاکید کرد که اهمیت این تماس‌ها شاید کمتر از چیزی که باید به آن توجه شده باشد، اما آنها کمک می‌کنند تا شرکت‌ها به روندی مشابه یک شرکت عمومی عادت کنند.

زمان مناسب برای عرضه IPO

رهبران همچنین درباره زمان مناسب برای عرضه IPO صحبت کردند. کریستین کرافت، مدیر معاونت و شریک تجاری در فیدلیتی خصوصی، گفت: “یکی از چیزهایی که اغلب مردم را شگفت‌زده می‌کند این است که چگونه باید دوراندیشانه به فکر و آماده‌سازی برای IPO باشند. به طور کلی، دوست داریم با افرادی کار کنیم که حداقل ۲۴ یا حتی ۳۶ ماه قبل از IPO شروع به آماده‌سازی می‌کنند.”

اهمیت همسو کردن ذینفعان

اش اشپیگلبرگ، شریک و مدیر جهانی فناوری، رسانه و مخابرات در گروه برانزویک، افزود که بخشی از آماده‌سازی برای IPO، درک چگونگی مشارکت ذینفعان مانند سرمایه‌گذاران، مشتریان، کارکنان و نهادهای نظارتی دولتی در این فرآیند است. او تاکید کرد که شرکت‌ها باید متوجه اهمیت این موضوع شوند که معاملات چندذینفعی شده‌اند.

تجربیات ردیت در IPO

برای مثال، رز گفت که ردیت به این نتیجه رسید که یک پلتفرم مبتنی بر جامعه دارد، که باعث شد از ویژگی‌های خاص شرکت مانند پست‌های “از من هر سوالی بپرسید” و سابردیت‌ها استفاده کند تا درباره فرآیند IPO با مخاطبانش ارتباط بگیرد. با فاصله گرفتن از رویه‌های معمول IPO، ردیت به کاربران واجد شرایط خود دسترسی مشابهی به اطلاعات مربوط به انتشار عمومی ارائه داد و به آنها اجازه داد سهام را به قیمت عرضه بخرند.

شفافیت با کارکنان

قبل و بعد از عرضه عمومی نیز، رز تاکید کرد که شرکت اهمیت شفافیت با کارکنان خود را به خوبی در نظر گرفته است. او گفت که اطمینان می‌دهیم کارکنان می‌بینند که چگونه مشارکت‌هایشان بر فرآیند درآمدزایی تأثیر می‌گذارد.

اهمیت آماده‌سازی برای ورود به بازار عمومی

اشپیگلبرگ اعلام کرد که در حالی که زمان‌بندی خاص برای عرضه IPO برای هر شرکت متفاوت است، عمومی شدن باید مرحله‌ای باشد که کسب‌وکارها به سوی آن حرکت کنند. او گفت: “ورود به بازارهای عمومی و ادامه کار معمولاً می‌تواند بهترین راه برای ساخت یک شرکت عالی باشد.”

نتیجه‌گیری

بسیار مهم است که در طول این فرآیند شرکت‌ها از تجربیات و توصیه‌های متخصصان بهره گیرند و برای مواجهه با چالش‌های آینده آماده باشند. با داشتن چشم‌اندازی روشن و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان به نتایج موفقیت‌آمیزی در عرصه‌های عمومی دست یافت. امید است با بررسی این تجربیات، شرکت‌های ایرانی نیز بتوانند از این تجربه‌ها بهره‌مند شوند و در مسیر خود به موفقیت‌های بیشتر دست یابند.

برای اطلاعات بیشتر درباره استراتژی‌های بازاریابی در دنیای امروز، به مطلب بررسی استراتژی بازاریابی اپلیکیشن دلیسا مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید درباره چگونه در خرید آنلاین از تهدیدات AI جلوگیری کنیم؟ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای آشنایی با نکات اساسی در مدیریت کسب و کار، مطلب چگونه نرخ چرن را در کسب و کار خود کاهش دهیم؟ را نیز مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه Reddit IPO را با موفقیت برگزار کرد؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه مدیران خوب را انتخاب کنیم؟
جدیدتر چگونه AI شرکت‌ها را متحول خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت