جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه به رانندگان آمازون کمک کنیم؟

چگونه به رانندگان آمازون کمک کنیم؟

دی ۵, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
210 بازدید

راه‌های کمک به راننده‌های آمازون برای دریافت پاداش تا ۲۵،۰۰۰ دلار در این فصل تعطیلات

شرکت آمازون برنامه‌ای راه‌اندازی کرده که به راننده‌هایش اجازه می‌دهد در فصل تعطیلات، پاداش بیشتری تا سقف ۲۵،۰۰۰ دلار دریافت کنند. اگر از خدمات تحویل آمازون راضی هستید، می‌توانید به آن‌ها تشکر کنید و این اطمینان را حاصل کنید که رانندگان به نقاط بالاتری دست پیدا می‌کنند.

در ادامه توضیح می‌دهیم که این برنامه چگونه کار می‌کند و شما به چه صورت می‌توانید رانندهٔ خود را تشویق کنید.

استفاده از ویژگی «تشکر از راننده من» در آمازون

آمازون سال گذشته ویژگی «تشکر از راننده من» را معرفی کرد و امسال نیز این امکان را ارائه کرده است. مشتریان بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند با تشکر از راننده خود، به آن‌ها پاداش بدهند. این برنامه در تاریخ ۴ دسامبر سال جاری آغاز شد و در همان شش روز ابتدایی، آمازون به اولین دو میلیون نفر کاربر آمریکایی که از راننده‌ها تشکر کردند، ۵ دلار پاداش اهدا کرد.

اگر قصد دارید از رانندهٔ خود تشکر کنید، کافیست عبارت “Thank my driver” را در قسمت جستجوی اپلیکیشن آمازون تایپ کنید یا از الکسا، دستیار صوتی آمازون، بخواهید تا از راننده شما تشکر کند.

پاداش‌هایی که آمازون اهدا می‌کند

بنا بر اطلاعیهٔ رسمی آمازون، راننده‌هایی که بیشترین تشکرها را دریافت کنند، پاداش‌هایی مانند زیر دریافت خواهند کرد:

هر روز، ۱،۰۰۰ راننده‌ای که بیشترین تشکرها را دریافت کرده‌اند، ۱۰۰ دلار جایزه می‌گیرند.
در هر هفته، هفت راننده‌ای که بیشترین تشکرها را دریافت کرده‌اند، ۱۰،۰۰۰ دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
در پایان دسامبر، هفت راننده‌ای که بیشترین میزان تشکر را دریافت کرده‌اند، علاوه بر دریافت ۲۵،۰۰۰ دلار، می‌توانند ۲۵،۰۰۰ دلار دیگر به خیریه‌ای که‌ خودشان انتخاب می‌کنند، اهدا کنند.

شرایط واجدین پاداش

فقط راننده‌های مستقر در ایالات متحده که به عنوان یکی از شرکای آمازون فلکس، شرکای سرویس تحویل، یا همکاران تحویل در هاب‌های آمازون فعالیت دارند، می‌توانند شرکت کنند. رانندگان پست و شرکت‌های دیگر مثل UPS از این برنامه مستثنی هستند.

ایده‌هایی برای کمک به رانندگان

علاوه بر تشکر از طریق اپلیکیشن، راه‌های دیگری هم برای قدردانی از راننده‌ها وجود دارد. در تیک‌تاک، کاربران ایده‌هایی نظیر تهیه بسته‌های کوچک قدردانی و قرار دادن آن‌ها در آستانه در را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند.

چالش‌های کاری رانندگان آمازون

در فصل تعطیلات، شیفت رانندگان آمازون می‌تواند به مدت ۱۰ ساعت طول بکشد و کار پرتحرکی باشد. طبق اطلاعات گزارش شده، برخی رانندگان آمازون به ازای هر ساعت، ۱۸ دلار دریافت می‌کنند، در حالی که رانندگان تمام وقت UPS میانگین دستمزد سالانه‌ای معادل ۱۴۵،۰۰۰ دلار دارند.

در ماه سپتامبر، آمازون اعلام کرد که بودجه‌ای معادل ۲.۱ میلیارد دلار را به افزایش دستمزد رانندگانش اختصاص خواهد داد. هر چند میزان دقیق افزایش دستمزد به موقعیت جغرافیایی بستگی دارد، اما به احتمال زیاد دستمزد رانندگان به میانگین ملی ۲۲ دلار در ساعت خواهد رسید.

نتیجه‌گیری

با توجه به اینکه تحویل‌دهی بسته‌ها نقش مهمی در دوران تعطیلات دارد، قدردانی از تلاش‌های رانندگان اهمیت زیادی دارد. برنامه‌های تشویقی آمازون به مشتریان این امکان را می‌دهد که فقط با قدردانی ساده، به راننده‌ها کمک مالی کنند و این تجربه را به تجربه‌ای مثبت برای هر دو طرف تبدیل کنند.

شما نیز می‌توانید با سپری کردن کمی وقت برای تشکر از رانندهٔ خود، به جشن گرفتن روحیهٔ همکاری و قدردانی در این فصل تعطیلات کمک کنید و در عین حال زندگی رانندگان را تحت تأثیر قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله “۷ تفاوت شگفت‌انگیز والمارت در دو منطقه” را مطالعه کنید.

همچنین می‌توانید با خواندن “۳ تکنیک تبدیل مخاطب به مشتری در دایرکت و تماس تلفنی” بر روی مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید.

در نهایت، اگر به دنبال راه‌های جدید برای کسب درآمد هستید، مقاله “۲۰ ایده کسب درآمد زیاد در دوران دبیرستان برای نوجوانان” را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه به رانندگان آمازون کمک کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه خانواده والتون میلیاردها دلار را مدیریت می‌کند؟
جدیدتر مقایسه ساندویچ گوشت گاو سه رستوران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت