جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه از کلاهبرداری تابستانه پیشگیری کنیم؟

چگونه از کلاهبرداری تابستانه پیشگیری کنیم؟

آذر ۲۴, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
130 بازدید

رازهایی که ریسکفاید فاش کرد: چرا تابستان فصل تقلب در خریدهای آنلاین است؟

امروزه وقتی که از خرید آنلاین حرف می‌زنیم، همیشه نگرانی‌هایی درباره‌ی تقلب‌های اینترنتی و سوءاستفاده از سیاست‌های بازگشت کالا و تخفیف‌ها همراه با آن مطرح می‌شود. شرکت ریسکفاید، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تحلیل خطر و تقلب، به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد چرا در فصل تابستان تقلب‌های خرید آنلاین بیشتر می‌شود و فروشگاه‌های اینترنتی باید چگونه با این چالش‌ها روبرو شوند.

تغییر رفتار مشتریان به سمت تقلب‌های دوستانه

تقلب‌های دوستانه به نوعی از تقلب‌ها گفته می‌شود که مشتریان به دلیل سیاست‌های بازگشت کالا و تخفیف‌های رو به رشد، اقدام به سوءاستفاده از فروشگاه‌ها می‌کنند. بر اساس نظرسنجی اخیر ریسکفاید که از فروشندگان در ایالات متحده و بریتانیا گرفته شده، حدود ۷۰ درصد از آنها گزارش داده‌اند که در تابستان امسال شاهد افزایش بازگشت‌های تقلبی کالا، سوءاستفاده از کدهای تخفیف و دیگر روش‌های سوءاستفاده بوده‌اند. این میزان حتی از فصل تعطیلات دسامبر هم بیشتر بوده است.

چرا تابستان؟

تحقیقات ریسکفاید نشان می‌دهد که ۲۴ درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی در تابستان بیشتر احتمال دارد که به رفتارهای تقلبی در خرید روی بیاورند. دلیل این امر عمدتاً فشارهای مالی و هزینه‌های اضافی تابستانی مثل سفر، مراسم خاص و تعطیلات است. همین الگوی رفتاری در بریتانیا هم مشاهده شد، به طوری که ۱۸ درصد از خریداران بریتانیایی رفتارهای مشابهی داشتند.

سوءاستفاده از سیاست‌های فروشگاه‌ها

زارش ریسکفاید نشان می‌دهد که سیاست‌های انعطاف‌پذیر بازگشت کالا و تبلیغات محصول به همان اندازه که باعث جذب مشتریان وفادار می‌شود، زمینه‌ساز سوءاستفاده‌های گسترده‌ای هم هست. جلبکلس من، متخصص ریسکفاید، توصیه می‌کند که فروشندگان برای مقابله با این سوءاستفاده‌ها، باید داده‌های مصرف‌کنندگان را از سیستم‌های مدیریت سفارش، سیستم‌های مجوز بازگشت کالا، سیستم‌های تیکت خدمات مشتریان و پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده کنند. این فرآیند به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا تصویر جامعی از هر خریدار ایجاد کرده و مشتریان خوب را از متقلبان دوستانه و کسانی که بیش از حد سوءاستفاده می‌کنند، جدا کنند.

چرا تابستان فصل سوءاستفاده است؟

در ایالات متحده، ۵۲ درصد از خریداران در تابستان بیشتر از فصول سرد خرج می‌کنند. همین امر باعث می‌شود تابستان به فصلی مرسوم برای رفتارهای تقلبی خرید تبدیل شود. یکی از دلایل اصلی برای انجام این سوءاستفاده‌ها خرید اقلام بیشتر به منظور کاهش هزینه‌های کلی است. مشتریان به دنبال خرید بیشتری هستند اما می‌خواهند کمتر پرداخت کنند. به ویژه، هزینه‌های مربوط به سفر، مراسم خاص و تعطیلات تابستانی مشوق‌های قوی‌ای برای این رفتارهای تقلبی است.

نتایج یک تحقیق

یکی از شکل‌های اصلی سوءاستفاده در خرید، مربوط به استفاده چندباره از کوپن‌ها و تخفیف‌ها است. بر اساس گزارش‌ها، در ایالات متحده ۵۸ درصد از مصرف‌کنندگان از آدرس‌های ایمیل مختلف برای استفاده مجدد از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده کرده‌اند. در بریتانیا نیز ۴۸ درصد از مصرف‌کنندگان به این رفتار اعتراف کرده‌اند.

چالش‌های مواجهه با تقلب در بین مصرف‌کنندگان

سوءاستفاده از سیاست‌ها باعث خسارات مالی قابل توجهی برای فروشندگان می‌شود. در عین حال، ارائه فرصت‌هایی برای بازگشت کالا و صدور بازپرداخت‌های بدون چالش برای حفظ مشتری‌های خوب و به‌ویژه در فصل‌های پر رقابت خرید ضروری است. برای یافتن تعادل درست، به گفته جلبکلس من، باید منابع سوءاستفاده را شناسایی کرده و یک واکنش موثر و درست ارائه کرد.

محدودیت‌های هوش مصنوعی در مقابله با تقلب

مانند سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی، ریسکفاید نیز برای پیدا کردن تقلب‌کاران از هوش مصنوعی استفاده کرده است. با این حال، بسیاری از فروشندگان از اعتماد به هوش مصنوعی برای وظایف امنیتی خودکار دریغ می‌کنند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه از کلاهبرداری تابستانه پیشگیری کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه در روز پرایم آمازون فروش موفق داشته باشیم؟
جدیدتر چگونه SMBها با Red101 به استقلال برسند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت