جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در روز پرایم آمازون فروش موفق داشته باشیم؟

چگونه در روز پرایم آمازون فروش موفق داشته باشیم؟

آذر ۲۴, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، تبلیغات
171 بازدید

راهنمای کسب درآمد از پرایم دی آمازون برای فروشندگان ایرانی

هر ساله در ماه جولای، رویداد فروش گسترده‌ای به نام “پرایم دی” (Prime Day) در سایت آمازون برگزار می‌شود. این رویداد، فرصتی بزرگ برای اعضای پرایم آمازون است تا به تخفیف‌های ویژه در دسته‌بندی‌های مختلف محصولات دست یابند. در سال ۲۰۲۳، فروش پرایم دی به حدود ۱۲ میلیارد دلار در سراسر جهان رسید. “Onramp Funds” با انتشار کتاب راهنمای پرایم دی، فرصتی را فراهم کرده است تا فروشندگان آنلاین رویکرد استراتژیکی برای این رویداد بزرگ فروش داشته باشند. در این مقاله، به نکات مهمی که باید برای موفقیت در این رویداد مورد توجه قرار دهید، می‌پردازیم.

برنامه‌ریزی برای روز پرایم

مدیریت انبار و موجودی:

یکی از اولین قدم‌ها برای آماده‌سازی، مدیریت درست موجودی محصول است. لازم است از ابزارهای آمازون برای پیش‌بینی نیازمندی‌های انبار استفاده کنید تا در روز پرایم دچار کمبود موجودی نشوید.

کمپین‌های بازاریابی:

برنامه‌ریزی کمپین‌های بازاریابی هدفمند از جمله ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات پرداختی برای جلب توجه مشتریان فعلی و بالقوه بسیار مهم است. سعی کنید از مشتریان راضی خود قبل از روز پرایم بخواهید تا نظر مثبت خود را در مورد محصولات شما منتشر کنند.

انتخاب و قیمت‌گذاری محصولات

انتخاب محصولات:

توصیه می‌شود ترکیبی از پرفروش‌ترین و کم‌تحرک‌ترین محصولات را برای تخفیف دادن انتخاب کنید. این کار هم به افزایش فروش محصولات محبوب کمک می‌کند و هم موجودی راکد را کاهش می‌دهد.

استراتژی قیمت‌گذاری:

آیا بهتر است محصولات را با تخفیف زیاد ارائه دهید یا قیمت‌ها را رقابتی نگه دارید؟ استراتژی پیشنهادی، نگه داشتن قیمت‌ها در سطح رقابتی است. به‌خصوص در روز پرایم، استفاده از کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه نظیر “دی‌ل‌های اختصاصی پرایم” (Prime Day Exclusive Deals) نقش مهمی در افزایش جذابیت محصولات دارند.

تعامل با مشتری

جلب توجه مشتریان:

بسیاری از فروشندگان آنلاین در روز پرایم تبلیغات انجام می‌دهند. برای متمایز شدن، پیشنهاد‌های منحصر به فرد و مزایای بیشتری مثل ارسال رایگان سریع یا گارانتی‌های طولانی‌تر ارائه دهید. با استفاده از تصاویر باکیفیت و توضیحات پرمحتوا، ویژگی‌های محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

برنامه‌ریزی مالی

تأمین مالی:

چگونه هزینه خرید موجودی جدید و ارسال سریع سفارشات را تأمین می‌کنید؟ تأمین مالی برای پوشش خرید موجودی و هزینه‌های تبلیغاتی‌ای که به شدت افزایش می‌یابد، ضروری است. همچنین، استفاده از سیستم ارسال FBA (انجام سفارش توسط آمازون) می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های ارسال و افزایش سرعت تحویل شود.

تحلیل پس از پرایم دی

ارزیابی عملکرد:

پس از پایان روز پرایم، تحلیل عملکرد خود را حتماً انجام دهید تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشید. معیارهای کلیدی مانند رشد فروش، تعامل با مشتریان، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه برای تلاش‌های بازاریابی را بررسی کنید.

جمع‌آوری بازخورد مشتریان:

برای درک بهتر از تجربه مشتریان و شناسایی هرگونه مشکل، به نظرات و بازخوردهای آنان توجه نمایید. این اطلاعات می‌تواند برای کمپین‌های آینده بسیار مفید باشد و به بهبود رضایت مشتریان کمک کند.

اهمیت روز پرایم در محیط اقتصادی کنونی

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، جستجوی خریداران برای پیشنهادهای مقرون‌به‌صرفه افزایش یافته است. بسیاری از خریداران به دنبال تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه هستند، به همین دلیل روز پرایم می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای جذب این دسته از مشتریان باشد. برندها باید استراتژی‌های خود را تطبیق داده و از این رویداد بزرگ فروش به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در نهایت، برای موفقیت در این رویداد، لازم است راهبردهای خود را به کلیت تغییرات بازار و نیازهای مشتریان منطبق کنید و همواره به دنبال بهبود و ارتقاء روش‌های خود باشید. اگرچه تاریخ‌های دقیق پرایم دی بعدی هنوز اعلام نشده است، اما آماده‌سازی دقیق و جامع می‌تواند پایه‌گذار موفقیت‌های بیشتر در آینده باشد.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه در روز پرایم آمازون فروش موفق داشته باشیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر چگونه پرداخت‌های دیجیتال انتخاب مشتریان را متحول کرده‌اند؟
جدیدتر چگونه از کلاهبرداری تابستانه پیشگیری کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت