جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه CRM رشد مشتریان را تضمین می‌کند؟

چگونه CRM رشد مشتریان را تضمین می‌کند؟

آذر ۱۵, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
134 بازدید

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

همسفر شدیم به دنیای پیچیده و جذاب مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM. این سیستم، دیگر فقط یک دفترچه تلفن دیجیتالی نیست که اطلاعات مشتریان را ثبت کند. با ورود به دنیای دیجیتال، CRM به یکی از ابزارهای کلیدی برای موفقیت در تجربه مشتری تبدیل شده است.

اهمیت تجربه مشتری در دنیای امروز

در سال‌های اخیر و به خصوص با آمدن ویروس کرونا، بسیاری از ما بیشتر از همیشه به کار آنلاین و ارتباطات مجازی روی آوردیم. در این بین، حفظ ارتباط با مشتریان به یکی از مهمترین اولویت‌ها برای شرکت‌ها تبدیل شد. جنفیر کانکلین از شرکت کپ‌ژمینی می‌گوید که برندها و فروشندگان باید در سال ۲۰۲۱ به مشتری‌مداری برسند تا تجربه‌ی مشتریان را بهبود بخشند.

تأثیرات دورکاری و افزایش ریسک در مدیریت ارتباطات

با ادامه‌ی دورکاری، ابزارهای CRM به تنظیم ریسک‌های ارتباطی کمک بزرگی می‌کنند. به عنوان مثال، شرکت‌های مالی باید ریسک‌های بازار و عملیاتی را مدیریت کنند، فروشندگان خرده‌فروشی باید تمرکز خود را بر ریسک‌های زنجیره تأمین داشته باشند و همه‌ی شرکت‌ها باید به ریسک‌های اقتصادی توجه کنند. در اینجا نقش CRM پررنگ می‌شود.

تبلیغات و چهار روند اصلی

بازاریابی باید روی چهار روند کلیدی تمرکز کند: تجربه‌ی خرید بدون نیاز به لمس (بدون تماس)، خرید چند کاناله، شخصی‌سازی و تغییر مسیر مشتریان و خرید با صدا. این‌ها را می‌توانیم به عنوان الگوهای جدید برای تجربه مشتری و تجارت در ۲۰۲۱ ببینیم.

ارتقاء تجربه مشتری

عملکرد بهتر در قلب بهبود تجربه مشتری قرار دارد. شامل خرید کنار خیابان، پیکاپ بدون تماس داخل فروشگاه، خرید آنلاین و گرفتن در فروشگاه (BOPIS) و رزرو آنلاین و گرفتن در فروشگاه (ROPIS) می‌شود. این‌ها روش‌هایی هستند که مشتریان را در جایی که می‌خواهند خرید کنند، ملاقات می‌کنند. فروشندگانی که خرید و پیکاپ را ساده و یکپارچه کنند، در سال ۲۰۲۱ موفق خواهند شد.

نقش جدید CRM در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری

CRM برای بازارهای سرمایه‌گذاری و بانکداری مهم‌تر از همیشه شده است. امروزه این سیستم باید نقش یک چاقوی سوئیسی را برای مدیریت ارتباطات بازی کند. تیم‌های فروش و تجارت نیاز به دسترسی به اطلاعات در لحظه و مدیریت رویدادها دارند تا بتوانند تعاملات درآمدزا ایجاد کنند.

تغییرات در CRM و اهمیت انعطاف‌پذیری آن

همانطور که کسب و کارها به دنیای مجازی روی آورده‌اند، CRM انعطاف‌پذیری بیشتری نیاز دارد تا به حرفه‌ای‌ها اجازه دهد از هر مکانی در هر زمان کاری انجام دهند. این انعطاف‌پذیری به ویژه در زمان پاندمی تسریع شد و اکنون دیگر داشتن یک CRM قدرتمند تنها یک گزینه‌ی خوب نیست، بلکه یک ضرورت است.

CRM، فراتر از یک ابزار برای تیم فروش

سیستم‌های CRM اکنون نقشی بزرگتر در سازمان‌ها بازی می‌کنند و فقط برای تیم‌های فروش نیستند. کمک می‌کنند تا اطلاعات مشتری به طور یکپارچه مدیریت شود و شرکت‌ها را از کشتن وقت با صفحات گسترده و پلتفرم‌های مختلف نجات می‌دهد.

استفاده از فناوری هوش مصنوعی و اتوماسیون در CRM

بهبود تجربه مشتری نیازمند همراهی با تکنولوژی CRM است. این تغییرات بر پایه‌ی اتوماسیون توانمند شده از طریق هوش مصنوعی قرار دارند که به فروشندگان کمک می‌کند تا حجم بالایی از داده‌ها را پردازش کنند و تجربه‌های آنلاین غنی مشتریان را در مقیاس بالا قدرت دهند.

نتیجه‌گیری: چشم‌انداز آینده

به نظر می‌رسد که برای تجربه مشتری، همراهی با تغییرات فناوری و استفاده از CRM ضروری است. این سیستم‌ها با توجه به نیازهای جدید مشتریان و کسب‌وکارها، در حال تحول هستند و شرکت‌ها باید خود را با این تغییرات هماهنگ کنند تا در دنیای رقابتی امروز موفق باشند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه CRM رشد مشتریان را تضمین می‌کند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه مدل‌های ارزیابی بازاریابی را انتخاب کنیم؟
جدیدتر چگونه تبلیغات اجتماعی خود را اتوماتیک کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت