جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چطور از سرقت بسته‌های پستی جلوگیری کنیم؟

چطور از سرقت بسته‌های پستی جلوگیری کنیم؟

آذر ۱۰, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، تبلیغات
185 بازدید

فصل تعطیلات و چالش‌های ارسال

فصل تعطیلات در راه است و با خود حجم زیادی از بسته‌های ارسال‌شده به مقصدهای مختلف را به همراه دارد، اما چالش‌هایی نظیر تأخیر در ارسال، خطاهای مسیریابی، سرقت در طول مسیر و دزدیده شدن بسته‌ها از درب خانه مشتریان بعد از تحویل همچنان باقی است. در سال ۲۰۲۲، تقریباً ۲۶۰ میلیون بسته، به ارزش حدود ۱۹.۵ میلیارد دلار، از محل‌های دریافت بسته مصرف‌کنندگان در آمریکا دزدیده شدند.

خدمات Extend برای خرده‌فروشان

شرکت Extend، ارائه‌دهنده گارانتی‌ برای خرده‌فروشان کوچک و متوسط، سرویس‌های ویژه‌ای را در اختیار این خرده‌فروشان و مشتریان آنلاین آنها قرار داده است. این شرکت که پیشتر سرویس‌های گارانتی محصول را ارائه می‌کرد، اکنون امکان دیگری را هم برای مشتریان فراهم کرده است: حفاظت از ارسال (Shipping Protection) که در هنگام تسویه حساب قابل انتخاب است.

این پوشش جدید دو جنبه دارد: از یک سو به خرده‌فروشان امنیت بیشتری ارائه می‌دهد و از سوی دیگر درآمد اضافی برای آنها به همراه دارد. اگر محصولی دزدیده شود، Extend هزینه خرید مجدد آن از همان خرده‌فروش را پرداخت می‌کند.

این شرکت به رهبری روهان شاه، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرانش، برنامه‌های حفاظت محصول خود را به عنوان جایگزینی برای سیستم‌های پیچیده و قدیمی ثبت شکایات ارائه می‌دهد و قصد دارد تجربه‌ای بهتر هم برای مشتریان و هم خرده‌فروشان فراهم کند.

چالش‌های ارسال و راهکارهای Extend

از دیدگاه Extend، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که تیم‌های پشتیبانی خرده‌فروشان با آن مواجه هستند، مسائل مربوط به ارسال است. تماس‌های بسیاری به مراکز پشتیبانی از سوی مشتریان صورت می‌گیرد که می‌پرسند “بسته‌ام کجاست؟” یا می‌گویند “بسته‌ام نرسیده است” یا “محصول آسیب‌دیده به دستم رسیده است”. این شرکت با ارائه پوشش‌های حفاظتی در تلاش است فشار این نوع تماس‌ها را کاهش دهد و اطمینان خاطر بیشتری به مشتریان بدهد.

Rehan Shah در اظهاراتی بیان کرد که اکثر خرده‌فروشان کوچک و متوسط زیرساخت لازم برای ارائه گارانتی‌ها و حفاظت‌های ارسال را ندارند، در حالی که بزرگان تجارت الکترونیک مانند Amazon و BestBuy به راحتی این خدمات را ارائه می‌دهند. او تأکید کرد که شرکت Extend با هدف برطرف کردن این معضل و ایجاد تنوع در تجربه خرید مشتری پا به میدان گذاشته است.

چرا حفاظت از ارسال مهم است؟

حفاظت از ارسال در خریدهای آنلاین اهمیت ویژه‌ای دارد. در حالی که حدود ۴۰ تا ۷۰ درصد تماس‌های پشتیبانی حول محور مسائل مربوط به ارسال می‌چرخد، این خدمات نقش کلیدی در افزایش اعتماد مشتریان به خرید آنلاین و کاهش مشکلات پس از خرید دارد. طبق بررسی‌های Extend، نرخ پذیرش خدمات حفاظت از ارسال از سوی مشتریان آنلاین تا ۷۰ درصد افزایش یافته است.

فرصت‌های مالی برای خرده‌فروشان

خرده‌فروشان چیزی از قبل برای استفاده از سرویس‌های Extend پرداخت نمی‌کنند و مصرف‌کنندگان نیز الزام به عضویت در برنامه‌ای مشابه ندارند. هزینه‌ها برای مشتریان نیز بسیار پایین است؛ از ۵% تا ۲۰% قیمت کالا بسته به مدت‌زمان پوشش متفاوت است. این ارائه‌دهنده خرده‌فروشی با کسب سهمی از تراکنش‌های مربوط به انتخاب مصرف‌کننده از خدمات حفاظت از ارسال، این فرایند را به سودآوری برای هر دو طرف تبدیل می‌کند.

در نتیجه، استفاده از خدمات Extend هم برای خرده‌فروشان و هم مصرف‌کنندگان یک تصمیم هوشمندانه است که هم مزیت اقتصادی دارد و هم بر رضایت مشتریان و بازگشت آنها تأثیر مثبت می‌گذارد. این استراتژی نه تنها مسائل مرتبط با ارسال را حل می‌کند، بلکه فرصت‌های مالی بیشتری را برای خرده‌فروشان و همچنین اطمینان و آرامش خاطر مشتریان به دنبال دارد.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چطور از سرقت بسته‌های پستی جلوگیری کنیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اپلیکیشن دلیسا پلاس
بررسی بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا پلاس + لینک
بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
قدیمی تر آینده فروش آنلاین: راهکارهای نوین برای کسب‌وکارها
جدیدتر چگونه با بسته بندی فروش را افزایش دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت